Clustercontest W65

Ga je meedoen?

  • Ja, leuk idee

    Stemmen: 11 42,3%
  • Nee, helaas geen zin/tijd

    Stemmen: 5 19,2%
  • Aldo doet dit alleen om likes te score!

    Stemmen: 10 38,5%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Reactiescore
2.478
qg7z1b70bxzz.png

Hallo spammers,

Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van wereld 65! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 65? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het kan onder anderen via deze site gemaakt worden via (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.
- Met deelname sta je toe dat je spelersnaam tijdelijk wordt opgeslagen voor uitslag doeleinden​

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: 200 premium punten
- 2e prijs: 100 premium punten
- 3e prijs: 50 premium punten

- Originaliteitsprijs: 150 premium punten​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.


Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:
TWTeam: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!​

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit (klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: Zondag 3 februari 23:59 (10 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.
Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Dag allen,

Bij deze de eerste inzending van het zogeheten clustercontest. Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan zo een competitie maar ik heb mijn best gedaan het leuk aan te kleden.

Allereerst beginnen we met het gevraagde plaatje voor de contest. Hieronder zie je ons cluster op een zoomniveau van 200%. Op onderstaand plaatje zie je het account waar ik op speel als geel (.Fearless Men). De stam is gemarkeerd als blauw (Ima). De grootste vijand is rood (Inf). De op één na grootste vijand is lichtgroen (Res). Als laatste is onze MB (Bleu6) roze gemarkeerd en de daarbijbehorende MB stam (Grimm) lichtblauw.
602fabc33b1f2a54d9d0412f6ba4301e.png
cadc5eb0098a657a0e8e4998e1ad1b9b.png

Als we kijken naar ons cluster zie je dat ons account bezig is met een zeer duidelijke en gestructureerde phalanx. Dit zorgt voor een grote safezone, een redelijk frontje en een goed farmgebied. Als je kijkt naar hoe het account zich op het moment aan het uitbreiden is, zie je dat we dwars door Inf gaan. Dit is ook de enige optie omdat wij de dorpen die wij konden edelen in onze safezone (op een x-aantal dorpen na) allemaal al hebben overgenomen. Kijkend naar het toekomstperspectief van dit account gebaseerd op ons cluster denk ik dat het er rooskleurig uitziet. Wij liggen tussen twee actieve teams (NTD & TAS, S/O naar hun) in waarvan we weten wat we er aan hebben. Dat is essentieel voor zo een phalanx constructie. Goede samenwerking en wederzijds vertrouwen met de twee accounts waar je tussen in ligt.

01de875f624dc496c335869cd22f0bc3.png
fb2bd1eb4569c6e82f29cc464059f847.png
Toen ik ons cluster zag, was het eerste wat in me op kwam de laars van Italië. De 4 losse dorpjes links onderin moeten dan Sicilië voorstellen. Bovenin mondt het wat ruimer uit net zoals op de kaart. Ik vond dit wel een redelijke vergelijking. Als iemand wat anders in ons cluster ziet, let me know, ben wel benieuwd :)

Bij deze de allereerste inzending voor het clustercontest van W65!:cool: Ik hoop dat er nog meer zullen volgen, vind het een leuk initiatief.
 
Reactiescore
2.478
Is er toevallig al een IGM uitgegaan?
 
Reactiescore
2.062
Iedereen maakt zn cluster nog even beter aldo
 
Reactiescore
766
Reactiescore
2.062
Cluster You Just Got Sniped,

Beste AF-Gangers,

Wereld 65 is aardig op gang, en de mooiere clusters beginnen te komen. Veel credits aan Aldo, dat die dit mooie contest wilt organiseren. Ik neem jullie graag mee in het cluster van You Just Got Sniped. You Just Got Sniped(YJGS), een semi core speler in de stam van Res. Het account heeft een makkelijk begin gehad en nog niet een 'echte' uitdaging gehad. Daarom heeft dit account best een mooi cluster kunnen zetten tegen de stam Ima. Res die gemarkeerd is met de kleur blauw, en Ima die gemarkeerd is met de kleur zwart. In dit kaartje is het cluster van YJGS, met de kleur groen gemarkeerd.

index.php
nl65

Zoals te zien is in het kaartje, is het account van boven naar beneden gaan edelen richting de vijand Ima. Hierin is goed compact cluster gemaakt met een mooie safe zone, kort om een account met een hoge potentie.

De vorm van het cluster is verder ook een grappig puntje, wanneer je de afbeelding omdraait, dan kan je er een soort T-rex in zien. De T-rex zal de stam Ima aardig hard gaan aanvallen, hoe we een T-rex ook kennen.

index.php
upload_2019-1-29_18-22-5.png
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Cluster You Just Got Sniped,

Beste AF-Gangers,

Wereld 65 is aardig op gang, en de mooiere clusters beginnen te komen. Veel credits aan Aldo, dat die dit mooie contest wilt organiseren. Ik neem jullie graag mee in het cluster van You Just Got Sniped. You Just Got Sniped(YJGS), een semi core speler in de stam van Res. Het account heeft een makkelijk begin gehad en nog niet een 'echte' uitdaging gehad. Daarom heeft dit account best een mooi cluster kunnen zetten tegen de stam Ima. Res die gemarkeerd is met de kleur blauw, en Ima die gemarkeerd is met de kleur zwart. In dit kaartje is het cluster van YJGS, met de kleur groen gemarkeerd.

index.php
nl65

Zoals te zien is in het kaartje, is het account van boven naar beneden gaan edelen richting de vijand Ima. Hierin is goed compact cluster gemaakt met een mooie safe zone, kort om een account met een hoge potentie.

De vorm van het cluster is verder ook een grappig puntje, wanneer je de afbeelding omdraait, dan kan je er een soort T-rex in zien. De T-rex zal de stam Ima aardig hard gaan aanvallen, hoe we een T-rex ook kennen.


Meer een schoothondje met een stijve penis op de achterkant.
 

DeletedUser73927

Guest
Beste lezer,

Sta mij toe om je mee te nemen op reis, op reis naar de zuidelijke rim. Hier treffen we een vreemde, bijna alien-achtige wereld aan. In normale ecosystemen is de primaire voedingsbron altijd plantaardig. Hier, in de zuidelijk rim, hebben de organismen zich echter ontwikkeld om op iets heel anders te voeden. Door een gebrek aan sterke enzymen, skillz genaamd, nodig voor de vertering van spelers, hebben deze spelers geen andere keus dan zich te vergrijpen aan barbarendorpen. Echter is er sinds korte tijd een nieuw agressief organisme in de rim waar genomen. Onderzoekers hebben het voorlopig Nap Time genoemd. Het bijzondere aan dit organisme is dat hij wel beschikt over het "skillz" enzym en hierdoor een explosieve groei heeft weten te maken. Onderzoekers beschrijven het aanzicht van een "Nap Time" als foei lelijk en afgrijselijk, vooral door het gebrek aan ordening in zijn leven. Hier onder een artistieke interpretatie van een Nap Time in het wild. Het heeft een grote gelijkenis met de huis-tuinen-keuken naaktslak.
068292d4f4d093f052ecc0a2db48cfc3.png

Zo, nu die originaliteitsprijs is binnen gesleept gaan we even naar het daadwerkelijke cluster kijken. Door een erg late start (30 december, 2018) is er een flinke achterstand ontstaan in verhouding tot de meeste buren. Gelukkig is dit grotendeels opgelost, maar ondanks dat blijft het account vrij klein met een bescheiden 15 dorpen. Hierdoor is een mooi cluster niet heel makkelijk vorm te geven, omdat ik nog niet de luxe heb om safe te realiseren, de nadruk ligt nu op explosieve expansie. Ondanks dat is het cluster enigszins compact met een relatief grote ruimte voor groei op de korte termijn. Op lange termijn moet er mogelijk een jump worden gemaakt of een stukje geinternd worden van de buurman om weer een mooie edellijn te krijgen. (Of de vijanden moeten naar mij komen, maar als rasechte optimist ga ik hier natuurlijk niet vanuit)
Geel: Nap Time
Blauw: Conq

Rood: Shine
Wit: Ima.

c333c9e5f5ebd3cf3e54eaddcfebcae8.png

Voorlopig ligt er echter in het zuiden en oosten meer dan genoeg groei potentieel. Een erg lastig front heb ik dus ook nog niet gehad op deze wereld, al werd ik in de eerste week lastig gevallen door een speler zo,n 19,5× groter dan mij. Dit resulteerde in een adelslager trofee en een ODD stijging, maar verder is de wereld zonder relatief "grote" uitdagingen verlopen.
Kortom: Een redelijk bescheiden cluster, maar in tegenstelling tot velen accounts die meedoen aan deze wedstrijd is dit ook een cluster wat nog volop aan het ontwikkelen is en nog enkele weken nodig gaat hebben om een vaste vorm te krijgen, ook afhankelijk van hoe mijn buren de recent gerekruteerde Shine en Ima. spelers weerstaan.
 

DeletedUser80376

Guest
Beste lezer,

Sta mij toe om je mee te nemen op reis, op reis naar de zuidelijke rim. Hier treffen we een vreemde, bijna alien-achtige wereld aan. In normale ecosystemen is de primaire voedingsbron altijd plantaardig. Hier, in de zuidelijk rim, hebben de organismen zich echter ontwikkeld om op iets heel anders te voeden. Door een gebrek aan sterke enzymen, skillz genaamd, nodig voor de vertering van spelers, hebben deze spelers geen andere keus dan zich te vergrijpen aan barbarendorpen. Echter is er sinds korte tijd een nieuw agressief organisme in de rim waar genomen. Onderzoekers hebben het voorlopig Nap Time genoemd. Het bijzondere aan dit organisme is dat hij wel beschikt over het "skillz" enzym en hierdoor een explosieve groei heeft weten te maken. Onderzoekers beschrijven het aanzicht van een "Nap Time" als foei lelijk en afgrijselijk, vooral door het gebrek aan ordening in zijn leven. Hier onder een artistieke interpretatie van een Nap Time in het wild. Het heeft een grote gelijkenis met de huis-tuinen-keuken naaktslak.
068292d4f4d093f052ecc0a2db48cfc3.png

Zo, nu die originaliteitsprijs is binnen gesleept gaan we even naar het daadwerkelijke cluster kijken. Door een erg late start (30 december, 2018) is er een flinke achterstand ontstaan in verhouding tot de meeste buren. Gelukkig is dit grotendeels opgelost, maar ondanks dat blijft het account vrij klein met een bescheiden 15 dorpen. Hierdoor is een mooi cluster niet heel makkelijk vorm te geven, omdat ik nog niet de luxe heb om safe te realiseren, de nadruk ligt nu op explosieve expansie. Ondanks dat is het cluster enigszins compact met een relatief grote ruimte voor groei op de korte termijn. Op lange termijn moet er mogelijk een jump worden gemaakt of een stukje geinternd worden van de buurman om weer een mooie edellijn te krijgen. (Of de vijanden moeten naar mij komen, maar als rasechte optimist ga ik hier natuurlijk niet vanuit)
Geel: Nap Time
Blauw: Conq

Rood: Shine
Wit: Ima.

c333c9e5f5ebd3cf3e54eaddcfebcae8.png

Voorlopig ligt er echter in het zuiden en oosten meer dan genoeg groei potentieel. Een erg lastig front heb ik dus ook nog niet gehad op deze wereld, al werd ik in de eerste week lastig gevallen door een speler zo,n 19,5× groter dan mij. Dit resulteerde in een adelslager trofee en een ODD stijging, maar verder is de wereld zonder relatief "grote" uitdagingen verlopen.
Kortom: Een redelijk bescheiden cluster, maar in tegenstelling tot velen accounts die meedoen aan deze wedstrijd is dit ook een cluster wat nog volop aan het ontwikkelen is en nog enkele weken nodig gaat hebben om een vaste vorm te krijgen, ook afhankelijk van hoe mijn buren de recent gerekruteerde Shine en Ima. spelers weerstaan.

Volgens mij zie ik geen Vis in je cluster maar een gigantisch lichtgevend bord waarop staat 'PP-abuser'. Dit kan ook enkel aan mij liggen natuurlijk, nog mensen die dit zien ?
 
Reactiescore
766
Volgens mij zie ik geen Vis in je cluster maar een gigantisch lichtgevend bord waarop staat 'PP-abuser'. Dit kan ook enkel aan mij liggen natuurlijk, nog mensen die dit zien ?
Beetje muggenzifterij dit :(
 
Bovenaan