Clustercontest W64

Ga je meedoen?

  • Ja, leuk idee

    Stemmen: 17 43,6%
  • Nee, helaas geen tijd/zin

    Stemmen: 4 10,3%
  • Aldo doet dit alleen op likes te score!

    Stemmen: 6 15,4%
  • Aldo doet dit alleen om likes te score! (zonder type fout!)

    Stemmen: 12 30,8%

  • Totaal aantal stemmers
    39
Reactiescore
2.485
qg7z1b70bxzz.png

Hallo spammers,

Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van wereld 64! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 64? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het kan onder anderen via deze site gemaakt worden via (klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Het is toegestaan om een tekening/figuur van je cluster te maken, mits er ook een niet bewerkte afbeelding in de inzending staat.
- Met deelname sta je toe dat je spelersnaam tijdelijk wordt opgeslagen voor uitslag doeleinden​

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, kan die in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit wel wel beloond, met een originaliteitsprijs!

De Prijzen

- 1e prijs: 200 premium punten
- 2e prijs: 100 premium punten
- 3e prijs: 50 premium punten

- Originaliteitsprijs: 150 premium punten​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.

Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:
TWTeam: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!​

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen. Op deze manier komen er meer deelnemers. Inspiratie voor wat origineels kan in dit (klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: Zondag 3 februari 23:59 (10 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.

Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 

Bijlagen

  • Beoordeling.PNG
    Beoordeling.PNG
    47,8 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.485
Inzendingen












 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.485
Uitslag
 
Reactiescore
1.278

124226_large

nl64

Ben zelf dik tevreden met het cluster, mooie safe/front verhouding.
Creatief zijn we niet dus voor de originaliteitsprijs gaan we niet.

Groeten,

Anton, Daan, Brian en Sjoerd.​
 

DeletedUser79076

Guest
Ik ben van het acc QQEEZZ

http://nl64.twmaps.org/4f70e8211c76d62421fb23efea3f7166

Zoals te zien is op het kaartje zou je best kunnen zeggen dat mijn cluster ideaal is. Het heeft heel veel safe en een prima te houden frontje ;)
Verder hebben wij nog veel bb in ons cluster waardoor we ook veel kunnen farmen. Al met al denk ik dat wij een van de betere cluster hebben van w64.

gr,
Team QQEEZZ
 
Reactiescore
967
Reactiescore
2.485
Is er toevallig al een IGM uitgegaan?
 
Reactiescore
1.075
119751_large


account saesee tiin.
enige goeie acc op w64, challas

fbf6319df4c397cec600c9586886de89.png


men girafje kijkt hoe de noord noobjes van Qua noob zijn, en de zuid noobjes van .revoc (aka mezelf) pro zijn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79488

Guest
Hier deelname van het account Emerica.

nl64

We hebben een zeer uitdagende ligging & een compact cluster. De creativiteit ontbreekt me dus de originaliteitsprijs zullen we aan ons laten voorbijgaan. :p


Mvg

Team Emerica
 

DeletedUser80441

Guest
anjos.jpg
Hierbij de deelname van The Fallen Angel.

Mooie safe zone en het nodige front met Modus.
Vrij tevreden over deze ligging, Het cluster heeft niet bepaald een vorm maar toch vrij mooi te bespelen.
Knipsel.PNG
 

Deleted User - 24028

Guest
ede23636ba.png

Schedel, het enige account dat heeft moeten knokken en zijn cluster effectief verdiend -in plaats van gekregen- heeft :)

PS: let niet op dat rim jump clustertje, we hadden even een edeloverschot maar toen bleek dat de rechtstreekse vijand bezweek onder druk :D
 
Reactiescore
571
Schedel, het enige account dat heeft moeten knokken en zijn cluster effectief verdiend -in plaats van gekregen- heeft :)

PS: let niet op dat rim jump clustertje, we hadden even een edeloverschot maar toen bleek dat de rechtstreekse vijand bezweek onder druk :D

Uhu en Woke Up This Morning zijn troepen waren zeker net toevallig op rooftocht? xD Nice cluster maar moeten knokken mis ik hier.
 

Deleted User - 24028

Guest
Uhu en Woke Up This Morning zijn troepen waren zeker net toevallig op rooftocht? xD Nice cluster maar moeten knokken mis ik hier.
Dus omdat 10 van de 82 dorpen in een cluster intern waren wilt dat zeggen dat er voor die andere 72 ook niet geknokt is geweest :confused2: Als je over de globale lijn kijkt (en niet enkel naar de meest recente veroveringen) is schedel zijn cluster gebouwd met dorpen van 4 verschillende rechtstreekse vijanden waar telkens hard voor gewerkt is. Natuurlijk zijn er een paar gemakkelijke dorpen bij (bb'tje, intern, kleine speler), waar niet ? Verder telt knokken in 2 richtingen en heeft schedel ook sinds begin wereld (nog voor we in Modus zaten) defensief moeten knokken om te overleven en uiteindelijk te kunnen groeien. Zelfs nu nog is schedel het account dat elke keer inc krijgt als Fix Modus aanvalt...

Als je dat vergelijkt met andere accounts, waaronder velen die hier hun cluster reeds toonde, dan hebben wij er wel degelijk hard voor moeten knokken in verhouding tot hun :)

PS: heerlijk ook dat een account waarbij de 2 laatste pagina's van overnames enkel bestaan uit bb's en interns (= 40 dorpen!) en dat nog nooit een dorp heeft gepakt van een rechtstreekse vijand ons komt bekritiseren lol
 
Reactiescore
571
Dus omdat 10 van de 82 dorpen in een cluster intern waren wilt dat zeggen dat er voor die andere 72 ook niet geknokt is geweest :confused2: Als je over de globale lijn kijkt (en niet enkel naar de meest recente veroveringen) is schedel zijn cluster gebouwd met dorpen van 4 verschillende rechtstreekse vijanden waar telkens hard voor gewerkt is. Natuurlijk zijn er een paar gemakkelijke dorpen bij (bb'tje, intern, kleine speler), waar niet ? Verder telt knokken in 2 richtingen en heeft schedel ook sinds begin wereld (nog voor we in Modus zaten) defensief moeten knokken om te overleven en uiteindelijk te kunnen groeien. Zelfs nu nog is schedel het account dat elke keer inc krijgt als Fix Modus aanvalt...

Als je dat vergelijkt met andere accounts, waaronder velen die hier hun cluster reeds toonde, dan hebben wij er wel degelijk hard voor moeten knokken in verhouding tot hun :)

PS: heerlijk ook dat een account waarbij de 2 laatste pagina's van overnames enkel bestaan uit bb's en interns (= 40 dorpen!) en dat nog nooit een dorp heeft gepakt van een rechtstreekse vijand ons komt bekritiseren lol

Maatje niet zo boos reageren. Jullie hebben oprecht een mooi cluster. Ik wil ook helemaal niet jullie acc 'zwart' maken ofzo, maar als je zoiets plaats dan is mijn reactie toch gewoon normaal.

Ik plaats expres mijn cluster niet. Stelt niks voor als je het zo op de kaart ziet. Heb wel hele leuke buren naast me :) Ondanks dat onze laatste ...tig overnames bb's waren en 10 dorpen ofzo intern, hebben wij ook keihard moeten knokken voor de rest van onze dorpen.

PS: je moet echt boeken uitgeven, zou ze met liefde lezen <3
 

Deleted User - 24028

Guest
Maatje niet zo boos reageren. Jullie hebben oprecht een mooi cluster. Ik wil ook helemaal niet jullie acc 'zwart' maken ofzo, maar als je zoiets plaats dan is mijn reactie toch gewoon normaal.

Ik plaats expres mijn cluster niet. Stelt niks voor als je het zo op de kaart ziet. Heb wel hele leuke buren naast me :) Ondanks dat onze laatste ...tig overnames bb's waren en 10 dorpen ofzo intern, hebben wij ook keihard moeten knokken voor de rest van onze dorpen.

PS: je moet echt boeken uitgeven, zou ze met liefde lezen <3
Hehe ik ben niet boos joh :D Ik vind gewoon oprecht dat wij harder hebben moeten knokken dan anderen en dacht is wel belangrijk om te melden gezien dat de reden is dat wij een kleiner cluster hebben dan anderen en vooral een slecht farm cluster ^^

Heb ook werkelijk niet verder gekeken op twstats bij jou dan 2 pagina's, daar ben ik te lui voor (rofl) Maar jullie hebben toch ook gewoon prima cluster dus post die gewoon joh ;)
 

DeletedUser41926

Guest
Goedemiddag allemaal,

Bij deze misschien niet de inzending van het beste en misschien ook niet het meest originele cluster.
Zeker wel het meest neutrale cluster. Al het moddergooien tussen de top 4 stammen hebben wij helemaal niets mee van doen!

Ik presenteer mijn cluster, speler AlbinoPino van de stam .Fluc.
Naar mijn mening een leuk uitdagend RIM cluster met voldoende mogelijkheden alle kanten op.
Helaas lukte het me niet hem op een zwarte achtergrond te krijgen, lukt niet op twmaps?
Allereerst op de vereiste schaalgrootte, daarnaast nog een op een verder ingezoomde grootte.

Commentaar/opmerkingen altijd welkom.


 

DeletedUser20001

Guest
Goedemiddag allemaal,

Bij deze misschien niet de inzending van het beste en misschien ook niet het meest originele cluster.
Zeker wel het meest neutrale cluster. Al het moddergooien tussen de top 4 stammen hebben wij helemaal niets mee van doen!

Ik presenteer mijn cluster, speler AlbinoPino van de stam .Fluc.
Naar mijn mening een leuk uitdagend RIM cluster met voldoende mogelijkheden alle kanten op.
Helaas lukte het me niet hem op een zwarte achtergrond te krijgen, lukt niet op twmaps?
Allereerst op de vereiste schaalgrootte, daarnaast nog een op een verder ingezoomde grootte.

Commentaar/opmerkingen altijd welkom.



Dan moet je alleen gemarkeerde aanvinken. Dan krijg je een zwarte achtergrond.
 
Bovenaan