Clustercontest W63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
600
qg7z1b70bxzz.png


Dag W63 spelers!

Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest. Wie heeft het meest stabiele cluster, meest functionele,
meest leuke, meest toekomstige, beste cluster?

Dat zullen we hier te weten komen :)

- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Vermeld de namen van de spelers/stammen die je op je kaart markeert.
- Zorg dat je cluster en de hele kaart goed zichtbaar is (optimaal gezoomd)
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).
- kaartje maken via nl.twstats.com

Beoordeling

Bij een correcte inzending worden de inzendingen op de volgende punten beoordeeld: Compactheid, vorm/ligging, Verhouding safe/front, toekomstperspectief en originaliteit van de presentatie. De inzending met de meeste punten wint.

Jury:
SC Beast.
famdecibel
Je-maintiendrai


De winnaars zijn bekend!

- 1e prijs: 350 premium punten:
Beast In War
- 2e prijs: 300 premium punten:
Vetus Bellator
- 3e prijs: 250 premium punten:
kakaka-leider
- 4e prijs: 150 premium punten:
Aletheias Signaalvuur
- 4e prijs: 150 premium punten:
Rise Against
(4e prijs: beide met gelijke uitslag)

- Originaliteitsprijs: 100 premium punten:
.sleepwell

Proficiat!

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.452
Ik kan jureren, contact me via een PM op t AF alst nodig is
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik wil dit best sponsoren als dat betekent dat jullie eens wat moois gaan maken.
 
Reactiescore
382
Geachte juryleden,

Hierbij presenteer ik u het cluster van The Alcoholic Dream.
Ik zal hier kort en bondig over zijn, wij hebben gedurende de wereld getracht om ons cluster representatief te laten zijn voor onze naam. Het is dan ook zo klaar als een klontje waar ons cluster op lijkt.
57ab4e0a3f7ada6d308863ccae54cb17.png
Dit is natuurlijk een overduidelijke spongebob die een heerlijk gouden pilsje staat te tappen. Hertog-Jan, Heineken of een Leffe, wij tappen alles!
nl63
Wat betreft onze positie op de wereld, wij hebben met geen enkele stam enige vorm van diplomatie. Dus wij zullen naarmate de wereld vordert een heerlijk front account krijgen met hopelijk vele leuke massa's die wij mogen uitvoeren of deffen :D

Blauw = Bellum
Rood = Onix
Roze = TiP
Grijs = Aux D.
Geel = The Alcoholic Dream
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79516

Guest
Dag,

Blauwe Bessies en .Zero. hebben overstap naar Bellum gemaakt, Onix kon dat niet appreciëren, helaas. Hierbij kaartjes van Blauwe Bessies ze cluster.

Kaart1.png
EEN AARDAPPEL JA!
Kaartje2.png
 
Reactiescore
1.367
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan