Clustercontest W63

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367

DeletedUser79516

Guest
Wij zijn inderdaad niet bepaald grote fan van backstabbers, heb je goed begrepen.
Schiet op met je backstabbers, je heb NAP tot volgende zondag (7 dagen) Zeg dan gewoon ik vindt het oneerlijk dat ze stam verlaten want nu lig ik niet meer safe..
 

DeletedUser79644

Guest
Schiet op met je backstabbers, je heb NAP tot volgende zondag (7 dagen) Zeg dan gewoon ik vindt het oneerlijk dat ze stam verlaten want nu lig ik niet meer safe..

Whahaha, helft van jouw dorpen staat gewoon leeg, van wat moet ik juist schrik hebben dan?
 

DeletedUser79644

Guest
Laag niveau om zon informatie door te spelen meneer de barb edelaar.

Och, hij is weer uit zijn grot gekropen onze grote volwassen jongen :rolleyes:. Hij heeft in een zeer korte tijd gewoon veel geinterned, dus veel troepen kunnen er niet staan he. Ik speel geen informatie door, ik zeg gewoon wat iedereen kan zien op TwStats. Jij moet trouwens je bek houden over anderen, met je "spionnen in Onix²", randdebiel.
 

DeletedUser71723

Guest
Och, hij is weer uit zijn grot gekropen onze grote volwassen jongen :rolleyes:. Hij heeft in een zeer korte tijd gewoon veel geinterned, dus veel troepen kunnen er niet staan he. Ik speel geen informatie door, ik zeg gewoon wat iedereen kan zien op TwStats. Jij moet trouwens je bek houden over anderen, met je "spionnen in Onix²", randdebiel.

Waarom zou ik spionnen plaatsen in stammen die er niet toe doen? :eek:
 
Reactiescore
3.538
Praat dit ergens anders uit, niet in het clustercontest topic wat alleen voor super serieuze deelname bedoelt is.
 

DeletedUser79516

Guest
Goed punt Cacturne, onze deelname is serieus, helaas kan Rene zijn emoties (weer) niet bedwingen.

Ik voel me helaas toch verplicht naar mijn medespelers (en mij zelf) om hier op te reageren. Rene, en ieder ander, als je naar onze groei kijkt is deze redelijke stabiel, enkel 2 weken terug een kleine uitschieter. Ik kan je verzekeren dat er geen dorpen leeg staan, wij hebben met elk scenario rekening gehouden.
 

DeletedUser79644

Guest
Goed punt Cacturne, onze deelname is serieus, helaas kan Rene zijn emoties (weer) niet bedwingen.

Ik voel me helaas toch verplicht naar mijn medespelers (en mij zelf) om hier op te reageren. Rene, en ieder ander, als je naar onze groei kijkt is deze redelijke stabiel, enkel 2 weken terug een kleine uitschieter. Ik kan je verzekeren dat er geen dorpen leeg staan, wij hebben met elk scenario rekening gehouden.

"weer" :rolleyes: Jij was degene die bijna begon te huilen als we je aanspraken over je kinderachtige gedrag ingame. En uiteraard is jullie groei stabiel, alles is van interns binnen Onix. Er vallen geen dorpen meer te rapen en je bent gelijk weg, stabbertje ;).
 

DeletedUser75657

Guest
IMG_7693.png
IMG_7694.jpg

Wacht 1, op casual 2. lang geleden! haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
524
Inzending .sleepwell
mhszd6rva42a.png

Ons acc met het front aan Aux D. en de twee benoemingswaardige stammen in onze rim.
157sqyzct.png

kaart met alleen front aan Aux
feibf01i.png

kaart met alleen de gemarkeerden

En de prachtige creatieve toevoeging:rolleyes:
mrknxsfcq.png
 

DeletedUser61134

Guest
Wat voer je je cluster ooit? Kan niet goed zijn voor je :x
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan