Clustercontest W62

Reactiescore
603
qg7z1b70bxzz.png


Dag W62 spelers!

Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest. Wie heeft het meest stabiele cluster, meest functionele,
meest leuke, meest toekomstige, beste cluster?

Dat zullen we hier te weten komen :)

- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Vermeld de namen van de spelers/stammen die je op je kaart markeert.
- Zorg dat je cluster en de hele kaart goed zichtbaar is (optimaal gezoomd)
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).

Beoordeling

Bij een correcte inzending worden de inzendingen op de volgende punten beoordeeld: Compactheid, vorm/ligging, Verhouding safe/front, farmruimte, toekomstperspectief en originaliteit van de presentatie. De inzending met de meeste punten wint.


De Prijzen

De prijzen zullen voorlopig als volgt zijn:

- 1e prijs: 400 premium punten!
- 2e prijs: 300 premium punten!
- 3e prijs: 250 premium punten!
- 4e prijs: 150 premium punten!
- 5e prijs: 100 premium punten!

- Originaliteitsprijs: 100 premium punten!


Uiterlijke Inzendingsdatum: Zaterdag 14 juli 23:59
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.

Ciao!​
 
Reactiescore
3.540
Dames en heren, ik presenteer u bij deze "de schoenveter" voor het account Cacturne.

Cacturne = Geel
Dejavu (vijand) = Rood (vijand)
Stam = /


Voordat er naar het cluster gekeken wordt, kijkt u even naar de volgende, totaal ongerelateerde, niet-sturende foto:

10153-228x228.png

En dan bij deze, het cluster:
db9614062d8484a48e8fb3f715043d24.png


Kijk dan nog maar eens goed naar het eerste plaatje, valt je iets op?
UeO0uYI.png


Ik heb (100% bewust) mijn cluster gelokaliseerd als schoenveter. Schoenveters zijn de irritantste onderdelen van de schoen. Ze gaan telkens los, en dan struikel je er weer over, en dan ben je weer tijd van je leven kwijt om ze vast te knopen. Dit is ook mijn speelstrategie. Wees de schoenveter. Denk als een schoenveter. Win als een schoenveter.

Danku.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.049
Dames en heren, ik presenteer u bij deze "de schoenveter" voor het account Cacturne.

Cacturne = Geel
Dejavu (vijand) = Rood (vijand)
Stam = /


Voordat er naar het cluster gekeken wordt, kijkt u even naar de volgende, totaal ongerelateerde, niet-sturende foto:

10153-228x228.png

En dan bij deze, het cluster:
db9614062d8484a48e8fb3f715043d24.png


Kijk dan nog maar eens goed naar het eerste plaatje, valt je iets op?
UeO0uYI.png


Ik heb (100% bewust_ mijn cluster gelokaliseerd als schoenveter. Schoenveters zijn de irritantste onderdelen van de schoen. Ze gaan telkens los, en dan struikel je er weer over, en dan ben je weer tijd van je leven kwijt om ze vast te knopen. Dit is ook mijn speelstrategie. Wees de schoenveter. Denk als een schoenveter. Win als een schoenveter.

Danku.
Okee okee... Stort alle PP maar al @SC Beast. de rest is kansloos....
:D GG WP
 

Deleted User - 487871837

Guest
Maak ook even een discussietopic voor het overzicht als je wil :p
 

DeletedUser79481

Guest
Dames en heren, ik presenteer u bij deze "de schoenveter" voor het account Cacturne.

Cacturne = Geel
Dejavu (vijand) = Rood (vijand)
Stam = /


Voordat er naar het cluster gekeken wordt, kijkt u even naar de volgende, totaal ongerelateerde, niet-sturende foto:

10153-228x228.png

En dan bij deze, het cluster:
db9614062d8484a48e8fb3f715043d24.png


Kijk dan nog maar eens goed naar het eerste plaatje, valt je iets op?
UeO0uYI.png


Ik heb (100% bewust) mijn cluster gelokaliseerd als schoenveter. Schoenveters zijn de irritantste onderdelen van de schoen. Ze gaan telkens los, en dan struikel je er weer over, en dan ben je weer tijd van je leven kwijt om ze vast te knopen. Dit is ook mijn speelstrategie. Wees de schoenveter. Denk als een schoenveter. Win als een schoenveter.

Danku.
ja nee eerlijk deze post wint de contest, well played gg
 
Reactiescore
1.049
Het is winter 2018. De ramen klappen bijna kapot van de kou... Op basisschool 'Het Ronde Balletje' ligt veel sneeuw. Het is een Duitse school. Er is 1 jongen die altijd wordt gepest om zijn grootte en zijn opmerkingen. Alle pestkoppen en meelopers gooien nu ook sneeuw op hem. Zijn ouders zijn dominee en verhuizen naar Groot Brittanie. Ook daar komt hij een paar Duitsers tegen die hem beginnen te pesten. De jongen besluit sterker te worden en later al die grote pestkoppen terug te pakken! Hij heeft een persoonlijk motief. De Duitsers die hem kleineerden!
Deze jongen is Mutske61.

Geel = Always Bet on Red.
Blauw = Cara.
Rood = Act of Divinity
b18940522d548d87acc57e970f8989a5.png

Okee nu terug naar het verhaal... De jongen is ondertussen volwassen (Medio 2020) en de oude mensen uit zijn klas die hem hielpen (De niet-hardcore-Duitsers) worden nu gepest. Hij besluit ze in zijn uppie te gaan helpen
Met het volhende plan:
Legenda: Blauw Mutske
Geel/blauw Zijn aardige klasgenoten!
Rood: De neo-Nazi's in zijn land
Zwart: Alle overige nazi's (Pestende Duitsers)
upload_2018-7-6_14-32-40.png

Het is voor ons dus enkel wachten op de redding van de goddelijke Mutske. Want we weten dat de gescheidenis zich altijd herhaalt. Ook nu lijken de plannen op elkaar
Route.jpg

Mutske, Onze vriend zal dus een weg naar ons graven om ons te bevrijden en we zullen samen strijdend de rest van Alle Duitsers oprollen! Op Mutske!
Disclaimer: Hij klopt niet geheel maar wel voor een groot gedeelte! Had geen zin om meer na te denken
 

DeletedUser79332

Guest
Je-Maintiendrai

Geel= je-maintiendrai
blauw= TRF.
Lichtblauw = TRF
Rood = GODS

upload_2018-7-8_22-9-28.png

Het stipje op de horizon.
 

DeletedUser79481

Guest
Hela, zend es in!
okee okee,
de fusie zal pas rond half 12 afgerond zijn, maar fine, hierbij het meest hopeloze cluster van de wereld, die het toch gaat proberen! :D

Geel = Vibezor (vanaf half 12 dan, nu zit er nog een beetje Tedtski tussen)
Blauw = WH (mijn trotse stam <3)
Rood/bijna rood = Grote stammen in de wereld (Fralo rood, Dejavu Paars ish?, Gods oranje)
tHhCbgw.png

zoals hier te zien is, kunnen we met WH misschien wel een safe krijgen als we door Fralo heen kunnen.. who knows :D
 
Reactiescore
603
het juiste antwoord is zaterdag de 14e. Dus niet vrijdag de 13e of zondag de 15e.
 
Bovenaan