Clustercontest W53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
94
Snedig harde winden, rookgordijnen opgetrokken tot aan de atmosfeer, golven met vuur, giftige misten en een ogenschijnlijke immer durende chaos. Te midden van dit alles was er iets verschenen wat er daarvoor nog niet was, iets wat van te voren niet voorspeld werd of kon worden, iets wat nog niet eerder was gezien. Men wist niet hoe het het landde, waarom deze creatie ineens zichtbaar werd en door wie het hier is gekomen. Dat wist het zelf ook niet. Het enige wat het kent is totale destructie. De lucht in iemands longen niet gunnend, voorstander van oneerlijkheid en een speelstijl hanterend die slechts één partij plezier oplevert. Ongekend in zijn wreedheid, maar geliefd voor zijn dedicatie. Aanboden door zijn obsessie alsmede gevreesd door zijn geringe medelijden. Vertrouwd vanwege zijn inzicht, tegelijkertijd beangstigend door zijn nimmer afwijkende focus. Te boek staand als één van de beste maar hij is door en door slecht.

Mirage, niet enkel een naam, maar een heus begrip.
Een brute kracht en wel zo instabiel als een slecht gebouwde wip.
Notorious, gespreksonderwerp op de wegen van hier en van daar.
Maar kijk vooral vooruit en kies niet zijn weg of jouw reis is klaar.
De volgende reis is die naar hierboven, waar velen hem zullen loven.
Want door Mirage gestuurd worden naar de heer, is eigenlijk de hoogst haalbare eer.
Een eerlijke strijd is ver te zoeken wanneer vlees vecht tegen metaal.
Groet daarom uw paarden voor nog één laatste maal.
Zeg uw mannen daar hoog op de muren, de vrouwen te kussen en dapper vooruit blijven gluren.
Zoekend naar bevestiging van hij die zal komen, niet vrezend dat iemand zijn pad zou kunnen dwarsbomen.
Vergezel u troepen vervolgens ook zelf, kom tot rust en denk:
Er zijn ergere dingen dan worden weggeveegd door Kayo per Tank.

94ca7365bf9640eba7a0a613d247cb6f.png

2fe4442b7bc04869807b010fbaf632f2.png

Hierboven ziet u ons cluster zoals twstats deze weergeeft met onze vijanden, stam & bevriende speler gemarkeerd.
Daar weer boven is de kaart af te lezen zoals Twstats deze zou moeten weergeven, met erg duidelijk de Tank waarin heer Kayo zich door de wereld heen manoeuvreert onder het genot van een sterke baap.

Ons account, Mirage, is een account dat een dikke week na de start is begonnen is aan de westside van deze wereld. Al snel werden wij de grootsten in de regio en zochten wij ons heil wat dichter bij de core alsmede in een veilige thuishaven in de rim. Momenteel ligt het account er uiterst safe bij, gezien de enige grote speler waar wij aan grenzen hoogstwaarschijnlijk vijandelijk is, maar zich nog niet bij onze echte vijanden heeft gevoegd. De snelle en uitgespreide manier van edelen zorgt voor een heel sterk farmcluster en een prima uitgangssituatie om zo naar de vijand te groeien. De lange afstand die wij nog te gaan hebben hopen wij te overbruggen door ons stugge edel tempo nog zeker even door te zetten. In ons cluster bevinden zich naast barbs en onze mb ook enkele ongevaarlijke, kleine spelers, waarvan er een tweetal op het moment al edels van ons binnenkrijgen.

Wij denken een goeie worp te kunnen doen in dit topic door onze sterke safe/front verhouding, de farmopties, toekomstperspectief en een schoonvoorbeeld van een mooi, breed en (bijna) recht cluster.
 

DeletedUser61134

Guest
Denk dat de fotos van Kayo onderhand het vaakst op AF staan :p
 
Reactiescore
2.478
Bedenkt voor de (creatieve) inzendingen. De deelnemerslijst is bijgewerkt en het is niet meer mogelijk om deel te nemen.

Het is nu de taak van de jury om met een uitkomst te komen(deze komt naar verwachting begin volgende week). Tot de uitkomst er is sluit ik dit topic om spam te voorkomen. Mochten er nog vragen zijn kunnen deze in de praathoek worden gesteld.
 
Reactiescore
2.478
Excuses voor het lange wachten, ik heb wat problemen om de jury gemotiveerd te krijgen. Morgen heb ik mijn laatste examen en daarna zal ik opzoek gaan naar een laatste (gewillige) jurylid. Zodat de uitslag compleet is en uiterlijk donderdag gepubliceerd kan worden.
 
Reactiescore
2.478
514b4637580ed4a1d267e6edfb7a755a.png

Het is zover de uitslag van de clustercontest is bekend. De jury is tot een besluit gekomen. De uitslag(Excel-bestand) is terug te vinden in de bijlage. De jury heeft besloten om op voorhand geen onderbouwing voor hun gegeven cijfers te geven. Dit kan echter wel worden opgevraagd in dit topic.

De volgende deelnemers hebben prijzen gewonnen:

- 1e prijs: Calamity. (550 premium punten!)
- 2e prijs: Mirage (400 premium punten!)
- 3e prijs: Syrniah. (250 premium punten!

-4e prijs: Schoppenaas (150 premium punten!)
-5e prijs: God4Strike (100 premium punten!)

- Originaliteitsprijs: Mirage (150 premium punten!)
- Toekomst perspectief: Mirage (150 premium punten!)
- Clusterdichtheid: Rise of Redemption (100 premium punten!)
- Vorm/ligging: Syrniah. (100 premium punten!)
- Troostprijs: A. von Smits (100 premium punten!)


Ik wil de jury en de sponsors hartelijk bedanken voor hun bijdragen aan deze contest.

3eed24280feb5673c5e96506c1933950.png

Dit topic zal voor ongeveer een week opengaan, om relateerde zaken te bespreken. Ik wil de winnaars feliciteren en hoop dat W53 nog lang een leuke en boeiende wereld zal blijven! De prijzen jullie vanavond worden uitgereikt!

Edit: pp's zijn verzonden
 

Bijlagen

  • Beoordeling CC w53.JPG
    Beoordeling CC w53.JPG
    159,8 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest
yw, als je nog een x een jury nodig heb weet je me te vinden he :)
 

DeletedUser61161

Guest
naja ik sprak vanaf begin de waarheid, dat jullie dachten dat ik een grapje maakte is jullie fout he (wait)
 

DeletedUser77435

Guest
altijd leuk om te zien hoe eerlijk gespeeld wordt, --' maar goed blijft een spel, verder ook geen zin meer om mee te doen, alleen al het principe om eraan te denken ...

r.
 
Reactiescore
3.452
Ah daar heeft hij wel vaker last van,gewoon laten brabbelen
 
Reactiescore
2.478
altijd leuk om te zien hoe eerlijk gespeeld wordt, --' maar goed blijft een spel, verder ook geen zin meer om mee te doen, alleen al het principe om eraan te denken ...

r.

Ik vind het dan best vermakelijk om te zien dat het account waar jij op speelt weg degelijk heeft meegedaan en dus in de prijzen is gevallen. Maar zou je mij uit kunnen leggen waar deze (iets wat) random reactie vandaan komt? Aangezien de contest dus al afgelopen is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan