Clustercontest W44

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74005

Guest
Mooi concept alles sinds, ben benieuwd naar de winnaars. Dit topicje zal ik met plezier blijven volgen ;)

Vergeet je vooral niet in te schrijven ;)


Gaat er vooral om dat er een gespreksonderwerp komt en mensen een beetje blijven hangen op het forum. Zou mooi zijn als de gezelligheid en activiteit, waarmee deze wereld in de zomer begon, weer terugkeert.
 

DeletedUser74396

Guest
Bij deze voor de fun mijn cluster. Denk eraan dat we hier een cluster bespreken, dus ik ga niets zeggen over de grootte.
In tegenstelling tot andere spelers met volle stam heb ik een stam die tot nu toe de stabielste van w44 is. Weinig verrassing daar aangezien het om de zeer gezellige solo stam gaat met 1 beheerder per account. Om die reden is het waarschijnlijk niet erg verstandig om mezelf al te veel bloot te stellen, maar ach deze wereld is toch al niet serieus te noemen voor mij.

Bij deze mijn Cluster:
b18f428532.png


En om niet iedereen te laten zoeken naar een speld in een hooiberg mijn cluster nog even vergroot zonder anderen:
b8f02437e8.png


Het tot stand komen: zoals sommigen wel nog zullen herrinneren was ik deze wereld oorspronkelijk begonnen om een sp/zc guide te maken zodat niet elke noob brainless lc rushte. Helaas kwam ik na 3dagen al tot het besef dat dit niet mogelijk was vanwege het gebrek aan concurrentie in de early fase, waardoor ik maar inactief eens om de zoveel dagen begon te loggen.

Doordat ik inactief was, en dus een redelijke achterstand had op mijn omgeving had ik in tegenstelling tot veel andere topfarmers/topspelers een heel duidelijk beeld van hoe ervaren en sterk elke speler was in mijn omgeving. Net dit beeld gaf mij het voordeel om dorp per dorp te kunnen plannen hoe ik mijn cluster zou opbouwen. Het cluster dat je nu ziet, ziet er dus praktisch hetzelfde uit als mijn oorspronkelijke bedoeling.

1 ->
2cc5f0ce5a.png

2 ->
e8c150b793.png

3 ->
4992cd94d6.jpg
Huidig (kijk maar naar hierboven, verkeerde link :s )
4 -> bedenk dat zelf maar, niet zo moeilijk vrees ik.

Tevredenheid: 8.5/10 Hoewel ik zo goed als alles heb gepland, zijn er een paar spelers die te snel groot geworden zijn. Hierdoor heb ik een paar dorpjes van mijn oorspronkelijk bedoelt cluster helaas (nog?) niet kunnen edelen zonder teveel ervoor te moeten opofferen.
Verder kan ik niet klagen natuurlijk. Mijn cluster is relatief compact maar heeft ook de nodige ruimte om deftig preventief defbaar te zijn.
Ik heb bovendien hoewel ik niet farm een zeer mooi farmgebied denk ik (al weet ik niet of er mee farmers zijn, ik spreek dus enkel over de mogelijkheden tot).

voordelen:
- makkelijk verdedigbaar
- farmen mogelijk indien gewenst
- een goede groeiruimte (mits activiteit)
- die zoek je zelf maar, ik ga niet heel mijn account vrijgeven vandaag

Creativiteit: Ik noem het 'kunst' bij gebrek aan woorden.
114e73f2d1.png

Anderen kunnen het helaas gebrek aan inspiratie en creativiteit noemen. ieder zijn ding natuurlijk
 

DeletedUser74396

Guest
een echte picasso hierboven

juh bedankt, kwam er door jou achter dat ik zelfs een verkeerd linkje had opgestuurd.
Maar de sec waarop de link was gemaakt was de anime die ik ah kijken was zo toepasselijk dat ik het wel grappig vond eigenlijk dus maar laten staan
 

DeletedUser3368

Guest
OwhPUS, een rim-account van momenteel 20 dorpen sterk wil zich bij deze inschrijven. Ik zit héél dicht tegen de rand van de wereld aan waardoor het lastig is om goed uit te breiden.

nl44


In mijn cluster is duidelijk een '7' op te merken. Dit ter ere omdat ik op deze wereld nu precies 77 dagen speel!

rh7zaqdxml6.jpeg
 

DeletedUser71618

Guest
Laat ik maar een inzending doen, om maar zo dicht mogelijk bij de 50 te komen :eek:

Zaeres, 19 dorpjes groot, prachtig allemaal zou je zeggen!

Ter indicatie waar ik lig heb ik er maar even UA. en P. bijgezet.
nl44

Of zonder hen;

nl44
 

DeletedUser52001

Guest
Bij deze voor de fun mijn cluster. Denk eraan dat we hier een cluster bespreken, dus ik ga niets zeggen over de grootte.
In tegenstelling tot andere spelers met volle stam heb ik een stam die tot nu toe de stabielste van w44 is. Weinig verrassing daar aangezien het om de zeer gezellige solo stam gaat met 1 beheerder per account. Om die reden is het waarschijnlijk niet erg verstandig om mezelf al te veel bloot te stellen, maar ach deze wereld is toch al niet serieus te noemen voor mij.

Bij deze mijn Cluster:
b18f428532.png


En om niet iedereen te laten zoeken naar een speld in een hooiberg mijn cluster nog even vergroot zonder anderen:
b8f02437e8.png


Het tot stand komen: zoals sommigen wel nog zullen herrinneren was ik deze wereld oorspronkelijk begonnen om een sp/zc guide te maken zodat niet elke noob brainless lc rushte. Helaas kwam ik na 3dagen al tot het besef dat dit niet mogelijk was vanwege het gebrek aan concurrentie in de early fase, waardoor ik maar inactief eens om de zoveel dagen begon te loggen.

Doordat ik inactief was, en dus een redelijke achterstand had op mijn omgeving had ik in tegenstelling tot veel andere topfarmers/topspelers een heel duidelijk beeld van hoe ervaren en sterk elke speler was in mijn omgeving. Net dit beeld gaf mij het voordeel om dorp per dorp te kunnen plannen hoe ik mijn cluster zou opbouwen. Het cluster dat je nu ziet, ziet er dus praktisch hetzelfde uit als mijn oorspronkelijke bedoeling.

1 ->
2cc5f0ce5a.png

2 ->
e8c150b793.png

3 ->
4992cd94d6.jpg
Huidig (kijk maar naar hierboven, verkeerde link :s )
4 -> bedenk dat zelf maar, niet zo moeilijk vrees ik.

Tevredenheid: 8.5/10 Hoewel ik zo goed als alles heb gepland, zijn er een paar spelers die te snel groot geworden zijn. Hierdoor heb ik een paar dorpjes van mijn oorspronkelijk bedoelt cluster helaas (nog?) niet kunnen edelen zonder teveel ervoor te moeten opofferen.
Verder kan ik niet klagen natuurlijk. Mijn cluster is relatief compact maar heeft ook de nodige ruimte om deftig preventief defbaar te zijn.
Ik heb bovendien hoewel ik niet farm een zeer mooi farmgebied denk ik (al weet ik niet of er mee farmers zijn, ik spreek dus enkel over de mogelijkheden tot).

voordelen:
- makkelijk verdedigbaar
- farmen mogelijk indien gewenst
- een goede groeiruimte (mits activiteit)
- die zoek je zelf maar, ik ga niet heel mijn account vrijgeven vandaag

Creativiteit: Ik noem het 'kunst' bij gebrek aan woorden.
114e73f2d1.png

Anderen kunnen het helaas gebrek aan inspiratie en creativiteit noemen. ieder zijn ding natuurlijk

Ik zie er wel een soort van 'e' in!
 

DeletedUser

Guest
Laat ik maar een inzending doen, om maar zo dicht mogelijk bij de 50 te komen :eek:

Zaeres, 19 dorpjes groot, prachtig allemaal zou je zeggen!

Ter indicatie waar ik lig heb ik er maar even UA. en P. bijgezet.
nl44

Of zonder hen;

nl44

Haal dat cluster van UA en P. maar weg, want daar zie ik rare dingen in. :D
 

DeletedUser65285

Guest
attachment.php


Ziehier mijn cluster (FearCrads). Het is een enorm groot farmgebied dat voor een deel in de rim ligt en dus veel farmgelegenheid heeft. Verder sluit het mooi aan aan het stamcluster.

Wat betreft originaliteit vind ik m'n cluster een beetje op Zuid-Amerika lijken, verder lijkt het ook wel wat op een schoen zoals Bobby1 al aangaf. Bedankt daarvoor :)
 

Bijlagen

  • nl44.png
    nl44.png
    7 KB · Weergaven: 630
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
28
Bekijk bijlage 9211

Ziehier mijn cluster (FearCrads). Het is een enorm groot farmgebied dat voor een deel in de rim ligt en dus veel farmgelegenheid heeft. Verder sluit het mooi aan aan het stamcluster.

Wat betreft originaliteit vind ik m'n cluster een beetje op Zuid-Amerika lijken.


Ik vindt het eerlijk op een schoen lijken :p
 

DeletedUser

Guest
Hierbij het cluster van 4 Farmers On A Train, kom maar op met die pp! :D

5amvgvuqqvl.png


Ons cluster is tot stand gekomen door het edelen van andere dorpen. ^^ Het begon rustig met de uitbreiding rond ons hoofddorp toen we nog in de stammen Truth/REL zaten. We konden goed doorgroeien en hebben daarom iedereen uit ons cluster weg kunnen werken. Op dit moment ligt er dan ook niemand anders in ons cluster behalve onze mb's. Er zijn genoeg barb dorpen, die voor een groot deel al geshaped zijn. Zie ook de hoge rover award, die we begin deze maand haalde:
Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.
Beste resultaat: op 02.11.2015 (41.554.082 grondstoffen)


De ligging van ons cluster ten opzichte van de stam is super, we kunnen als we eventueel vast komen te liggen met de oorlog tegen snow (waar we offcourse niet vanuit gaan) altijd nog wat dorpen in de rim edelen en toch hebben we een goed front. Daarom denk ik dat er weinig op ons cluster is aan te merken.

En tot slot een klein beetje creativiteit:
najcsqkyf7e.png


Mvg,
Arian + Team 4FOAT
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76613

Guest
Ik zie een man met een snor en een kroon in jullie stam cluster
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan