Clustercontest W42

DeletedUser74005

Guest
Update: alle resultaten zijn binnen, doordat er een jurylid vervangen kon worden en die persoon haar beoordeling gelijk instuurde. Binnen nu en twee uurtjes, staat het online!
 
Reactiescore
500

DeletedUser75798

Guest
[17:10:27] Gijs: Ben met een uurtje klaar
[17:10:30] Gijs: Mss eerder
[17:14:26] Aron.: waw xd
Zit er niet echt in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
500
Gijsje toch <3
 

DeletedUser73696

Guest
Mensen die er wat moeite in steken, dienen toch wel beloond te worden naar mijn mening ;)

Ja, maar dat is een prijs die niet afhangt van je cluster, maar van je praatje. Het is en blijft een clustercontest. Het zou leuker zijn als iedereen een leuk paint plaatje van zijn cluster maakt dan.
 

DeletedUser74005

Guest
Ja, maar dat is een prijs die niet afhangt van je cluster, maar van je praatje. Het is en blijft een clustercontest. Het zou leuker zijn als iedereen een leuk paint plaatje van zijn cluster maakt dan.

Er was ook vraag naar onder de sponsoren. Er was zelfs iemand die per se wilde dat die prijs omhoog ging.

Daarnaast hoef je voor een cluster te posten geen moeite te doen, maar voor het maken van een verhaaltje wel. Het zorgt er gewoon voor dat mensen niet alleen maar domweg een cluster posten, maar er ook nog wat tijd in steken om met andere te delen, hoe zij tegenover de wereld staan. Het is alleen maar een meerwaarde en mag daarom wel beloond worden.
 

DeletedUser69389

Guest
Een idee om deze in januari weer op te starten? Ik ben wel bereid om pp te sponsoren.:cool:
 

DeletedUser74005

Guest
Jannes zou nog met een post komen voor een ander idee, 2 maanden terug :p

Zijn concept sprak mij in ieder geval wel aan en is denk ik leuker dan een clustercontest. Anders kan een 3e clustercontest ook prima, maar weet niet hoeveel de clusters veranderd zijn in die paar maanden tijd.
 
Bovenaan