Clustercontest W42

DeletedUser74005

Guest
Die prijs voor meest compacte cluster, zal iets aangepast worden, maar dat merken jullie nog wel :p
 
Reactiescore
3.536
Ik weet niet waarom een compacte frontzone zozeer voordelen zou bieden, voor een stam/account met een def/activiteit tekort is een dunne frontlinie en het werken met bijv. edelclears veel effectiever. Het is maar net je speelstijl en de middelen die je als spelers van een account hebt. Daar is niet zo snel goed of fout bij, me dunkt. Als men haar redenen om iets te doen zelf maar weet en het bewust doet. Ik hoop dat de jury de boel met een breed perspectief bekijkt, in ieder geval zie ik de beargumentatie en uitslag met smart tegemoet :)

Subtiel druk zetten :D
 
Reactiescore
1.138
Ik weet niet waarom een compacte frontzone zozeer voordelen zou bieden, voor een stam/account met een def/activiteit tekort is een dunne frontlinie en het werken met bijv. edelclears veel effectiever. Het is maar net je speelstijl en de middelen die je als spelers van een account hebt. Daar is niet zo snel goed of fout bij, me dunkt. Als men haar redenen om iets te doen zelf maar weet en het bewust doet. Ik hoop dat de jury de boel met een breed perspectief bekijkt, in ieder geval zie ik de beargumentatie en uitslag met smart tegemoet :)

Stel je gaat aanvallen en je hebt binnen de eerste 5 uur 40 dorpen liggen. of je hebt er 400 liggen op het zelfde stukje front wat denkje dat beter is.
en front stacken is hoe dan ook niet nodig dan alleen dorpen die wat afgezonderd tegen de vijand aanliggen maar dat scheelt dus ook nog is stam def.
 

DeletedUser76165

Guest
Stel je gaat aanvallen en je hebt binnen de eerste 5 uur 40 dorpen liggen. of je hebt er 400 liggen op het zelfde stukje front wat denkje dat beter is.
en front stacken is hoe dan ook niet nodig dan alleen dorpen die wat afgezonderd tegen de vijand aanliggen maar dat scheelt dus ook nog is stam def.

Het heeft beide voordelen :)
Compacter cluster betekend meer snipe mogelijkheid tegen korte adels en meer opties om uit aan te vallen en bij te stacken indien nodig op torte tijd.
Ruim cluster staat je toe minder dorpen te hoeven stacken en dus zullen de stacks hoger zijn.
(Dit alleen met eigen def in rekening. Met stamdef zou ik een compact cluster toch wel meer op prijs stellen persoonlijk, maar ligt ook aan speelstijl :))
Farmgebied is ook een stuk groter, vergelijk Kale poes maar met TUF om maar even wat te noemen :)

Mvg -D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Stel je gaat aanvallen en je hebt binnen de eerste 5 uur 40 dorpen liggen. of je hebt er 400 liggen op het zelfde stukje front wat denkje dat beter is. en front stacken is hoe dan ook niet nodig dan alleen dorpen die wat afgezonderd tegen de vijand aanliggen maar dat scheelt dus ook nog is stam def.

Ikzelf speel altijd extreem offensief, ben niet voor niets op Il burat gaan spelen :p Tevens zijn al mijn start accounts, core accounts wat dus betekend dat je een dicht front krijgt - ook heb ik nog nooit een safe account bespeeld. Je hoeft mij er niet van te overtuigen dat je met een dicht front als aanvallende speler veel makkelijker meer kunt bereiken, dan met een open front.

Wat ik aangaf in mijn post, is dat het erg afhankelijk is van de bespelers. Als ik wat minder tijd heb, en een dicht front, maak ik geen schijn van kans wanneer mijn buurman (een gelijke) een blitz doet op mijn front. Met een dicht front kun je niet stacken en ben je al gauw aangewezen op snipen, recappen e.d. - activiteit speelt de grootste rol bij een dicht front. Heb je geen activiteit, is een open front veel beter. Simpelweg preventief laten stacken, je 2 en 3e linie mobiel houden en je bent veilig voor korte aanvallen.

Je kunt simpelweg niet stellen dat een open front beter is dan een dicht front, dat is nogal situatie afhankelijk ;) En dat is wat ik de Jury wil meegeven. Dus met de volgende uitspraak; ''dus heeft men zwaarder front dan verwacht ik dat zijn cluster (voornamelijk zijn front) wat compacter is dan iemand die compleet safe ligt'', ben ik het niet eens. Vandaar mijn post ;)

Tenzij hij doelt op dat mensen met een zwaar front geen winst boeken en dus de barbaren edelen in hun cluster wat resulteert in een compact cluster, maar dat lijkt me stug, dan zou ik hem noob noemen iig :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74005

Guest
Als het goed is, worden zondag alle resultaten bekend gemaakt. 3 van de 6 juryleden moeten nog wat insturen, maar dat zullen ze morgen doen.
 

DeletedUser74047

Guest
Ze proberen zo goed mogelijk te verwoorden dat wij hebben gewonnen :p
 

DeletedUser74005

Guest
Ik zal eens kijken of ik alles ontvangen heb. Geef mij een momentje :p (en dat momentje zou ook wel ongeveer 24 uur kunnen gaan duren...)

EDIT: Heb van 2 juryleden nog niet alles ontvangen.. *Zucht* :p
 

DeletedUser74047

Guest
Misschien een tussenstand of gaat dat juryleden beinvloeden? Dan alleen als wij toevalig bovenaan staan.. :p
 

DeletedUser74047

Guest
slim ;)

hebben de 2 juryleden die nog iets moeten sturen aangegeven voor wanneer ze dat doen? :)
 

DeletedUser75798

Guest
Ik zei dat ik m'n tekstjes vanochtend ging insturen!! Onrechtmatig dictatortje :mad:
 
Bovenaan