Clustercontest W42

DeletedUser74047

Guest
His Noodly Appendage

Een rimaccount met een verleden!

De eerste 'veelbelovende' stam hier in de omgeving was Agri. In die stam kwamen we samen met een aantal andere (top)spelers die nu nog wel enige bekendheid genieten. Helaas bleek de leiding inactief en zorgde Doutzen Kroes (de speler, niet het model) voor de val van Agri.

Rush werd daarna opgericht door Doutzen (waar Doutzen zelf al snel weer uit was). Fishermansfriend en Estateroami hadden toen al besloten dat dit niet hun stam ging worden en gingen door in een nieuwe stam Vitae. Agri (met 'toppers' in het noorden) werd daardoor uiteindelijk verdeeld in Vitae (in het oosten) en Rush (in het westen) met 2 uitzonderingen: Say What in het oosten die in Rush zat en Nostalgic die in Vitae zat in het westen.

Rush bleek toekomst te bieden voor His Noodly Appendage, waarna wij de stam dus joinde. Helaas bleken Vitae en Rush niet samen te kunnen leven en een oorlog ontstond. Ondertussen zijn er verschillende accounts van zowel Vitae als Rush weggespeeld en is duidelijk dat de oorlog nog lang niet beslist is. Op het moment heeft His Noodly Appendage een mooi groot front waardoor er veel edelruimte beschikbaar is. Met de eerste nieuwe inc. van Vitae op de teller is het snel duidelijk of het team en het cluster opgewassen is tegen het dichte front van Vitae. Dat het een leuke strijd mag worden!

Let op! Onderstaand kaartje is een geupdate kaartje van His Noodly Appendage. De inzending van het forumaccount Magic toont de stamgenoot A Different Life die inmiddels op delete is gegaan.
clustercontest 13-9-15.png

In bovenstaand kaartje lijkt Rush wel een beetje Alaska, een stukje Canada en nog een paar staten van de VS :p

Frontspelers Vitae zijn van boven naar beneden en van links naar rechts: This Noob Is On Fire, The Shadow lord, Minato Namikaze, Savior Of The North en Dont Ask Me. Het ene overgebleven dorpje links in het cluster (rood) is van Nostalgic en net buiten het cluster rood links is het overgebleven dorpje van Narwhals
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
499
Nja, The Shadow Lord is nou niet echt een frontspeler met je hoor, op je CF na :p
 

DeletedUser74047

Guest
Bij mij deed ie het ook niet. Maar als attachement toegevoegd. Op het moment is Shadowlord inderdaad niet zo'n groot front, maar misschien is dat binnenkort anders.. ;)
 
Reactiescore
499
Dat wil je niet denk ik :D
 

DeletedUser74005

Guest
Voor de oplettende kijker... Er zijn 2 nieuwe prijzen toegevoegd! Eentje voor het meest compacte cluster en eentje voor het beste farmcluster. Om dat laatste te kunnen beoordelen, zullen wij ook kaartjes mét barbs gebruiken, wanneer we twijfelen ;) In totaal zijn er ruim 1000 premium punten gedoneerd, wat toch zeker gewaardeerd wordt!

Jullie hebben nog één dag de tijd om je cluster in te sturen. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, moet je dat dus nog zeker even doen! (en vergeet dan vooral niet een leuk verhaaltje erbij te schrijven om zo kans te maken op de originaliteitsprijs ;))
 

DeletedUser74452

Guest
Voor de oplettende kijker... Er zijn 2 nieuwe prijzen toegevoegd! Eentje voor het meest compacte cluster en eentje voor het beste farmcluster. Om dat laatste te kunnen beoordelen, zullen wij ook kaartjes mét barbs gebruiken, wanneer we twijfelen ;) In totaal zijn er ruim 1000 premium punten gedoneerd, wat toch zeker gewaardeerd wordt!

Jullie hebben nog één dag de tijd om je cluster in te sturen. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, moet je dat dus nog zeker even doen! (en vergeet dan vooral niet een leuk verhaaltje erbij te schrijven om zo kans te maken op de originaliteitsprijs ;))

Wij hebben 2 farmclusters, telt dat ook? :s
 
Reactiescore
2.478
W42- Cluster.jpg

Ik ga voor de troostprijs :$

#TeddyForTheWin
 
Reactiescore
499
Zeg dan dat je Chili probeert ma te bootsen :D
 

DeletedUser

Guest
leuk clustertje als alles links of rechts van m vijandelijk zou zijn (cool)
 

DeletedUser74005

Guest
Zeg dan dat je Chili probeert ma te bootsen :D

Daar heeft het nog best veel van weg jah :p

Inschrijven is trouwens niet meer mogelijk! Binnen enkele dagen wordt de uitslag bekend gemaakt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73195

Guest
Voor de oplettende kijker... Er zijn 2 nieuwe prijzen toegevoegd! Eentje voor het meest compacte cluster en eentje voor het beste farmcluster. Om dat laatste te kunnen beoordelen, zullen wij ook kaartjes mét barbs gebruiken, wanneer we twijfelen ;) In totaal zijn er ruim 1000 premium punten gedoneerd, wat toch zeker gewaardeerd wordt!

Jullie hebben nog één dag de tijd om je cluster in te sturen. Mocht je dat nog niet gedaan hebben, moet je dat dus nog zeker even doen! (en vergeet dan vooral niet een leuk verhaaltje erbij te schrijven om zo kans te maken op de originaliteitsprijs ;))

De BB edelaars ten noorden van ons zullen je dankbaar zijn.:eek:
 

DeletedUser72524

Guest
De BB edelaars ten noorden van ons zullen je dankbaar zijn.:eek:

Ik als jurylid kijk niet alleen of het cluster compact is. Maar of het logisch is dat hij compact is gemaakt, dus heeft men zwaarder front dan verwacht ik dat zijn cluster (voornamelijk zijn front) wat compacter is dan iemand die compleet safe ligt ;)
 
Reactiescore
499
Ik heb op mijn kaartje de vijand niet gemarkeerd, maar je kan wel zien dat het front dichtgeedeld is :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik weet niet waarom een compacte frontzone zozeer voordelen zou bieden, voor een stam/account met een def/activiteit tekort is een dunne frontlinie en het werken met bijv. edelclears veel effectiever. Het is maar net je speelstijl en de middelen die je als spelers van een account hebt. Daar is niet zo snel goed of fout bij, me dunkt. Als men haar redenen om iets te doen zelf maar weet en het bewust doet. Ik hoop dat de jury de boel met een breed perspectief bekijkt, in ieder geval zie ik de beargumentatie en uitslag met smart tegemoet :)
 
Bovenaan