DeletedUser74005
Guest
Die prijs voor meest compacte cluster, zal iets aangepast worden, maar dat merken jullie nog wel
Ik weet niet waarom een compacte frontzone zozeer voordelen zou bieden, voor een stam/account met een def/activiteit tekort is een dunne frontlinie en het werken met bijv. edelclears veel effectiever. Het is maar net je speelstijl en de middelen die je als spelers van een account hebt. Daar is niet zo snel goed of fout bij, me dunkt. Als men haar redenen om iets te doen zelf maar weet en het bewust doet. Ik hoop dat de jury de boel met een breed perspectief bekijkt, in ieder geval zie ik de beargumentatie en uitslag met smart tegemoet
Ik weet niet waarom een compacte frontzone zozeer voordelen zou bieden, voor een stam/account met een def/activiteit tekort is een dunne frontlinie en het werken met bijv. edelclears veel effectiever. Het is maar net je speelstijl en de middelen die je als spelers van een account hebt. Daar is niet zo snel goed of fout bij, me dunkt. Als men haar redenen om iets te doen zelf maar weet en het bewust doet. Ik hoop dat de jury de boel met een breed perspectief bekijkt, in ieder geval zie ik de beargumentatie en uitslag met smart tegemoet
Stel je gaat aanvallen en je hebt binnen de eerste 5 uur 40 dorpen liggen. of je hebt er 400 liggen op het zelfde stukje front wat denkje dat beter is.
en front stacken is hoe dan ook niet nodig dan alleen dorpen die wat afgezonderd tegen de vijand aanliggen maar dat scheelt dus ook nog is stam def.
Stel je gaat aanvallen en je hebt binnen de eerste 5 uur 40 dorpen liggen. of je hebt er 400 liggen op het zelfde stukje front wat denkje dat beter is. en front stacken is hoe dan ook niet nodig dan alleen dorpen die wat afgezonderd tegen de vijand aanliggen maar dat scheelt dus ook nog is stam def.
Als het goed is, worden zondag alle resultaten bekend gemaakt. 3 van de 6 juryleden moeten nog wat insturen, maar dat zullen ze morgen doen.
Idd het is alweer 360 seconden zondag,....
Misschien een tussenstand of gaat dat juryleden beinvloeden? Dan alleen als wij toevalig bovenaan staan..
slim
hebben de 2 juryleden die nog iets moeten sturen aangegeven voor wanneer ze dat doen?
Ik zei dat ik m'n tekstjes vanochtend ging insturen!! Onrechtmatig dictatortje
Nee, maar zal mijn zweepje wel gebruiken. Dan zal het niet lang duren, gok ik zo.