Clustercontest W42 (De Uitslag!)

DeletedUser74005

Guest
Dankje!


Dat ziet er wel wat beter uit ja.

Zijn er trouwens nog mensen met verbeterpunten en ideeën voor in het vervolg? Ik denk dat het namelijk wel leuk is voor een wereld als deze om zo af en toe een wedstrijdje hebben :)
 
Reactiescore
2.478
Dankje!



Dat ziet er wel wat beter uit ja.

Zijn er trouwens nog mensen met verbeterpunten en ideeën voor in het vervolg? Ik denk dat het namelijk wel leuk is voor een wereld als deze om zo af en toe een wedstrijdje hebben :)

Meer pp's voor de troostprijs ^^ Ze hebben het al zo zwaar :(

Nee, Gijs je hebt het top in elkaar gezet, alleen jammer dat het invullen niet helemaal op het tijdschema ging zoals jij dat graag had gezien. Maar daar heb je goed op ingespeeld :)
 

DeletedUser73195

Guest
Helaas grenzen er een aantal dorpen niet aan de main cluster. Wellicht staat het front van tegenstander te gestacked? En wordt er alleen 2e linie geedeld, of net andersom :X

Jammer dat er bij je front soms van die gaten zitten van een paar vakjes. Probeer dat te dichten en aanvallen zal een stuk makkelijker worden, vermoed ik.

Even ter verduidelijking: het front stond inderdaad enorm gestackt & (bijna) alle clears gingen naar |WAO|, daarom achter de 1ste linie geëdeld. Account is inmiddels gestopt en de stacks bestaan uit mobiele def, die eerste linie wordt er dus vanzelf bijgepakt.
 
Reactiescore
3.537
Zijn er trouwens nog mensen met verbeterpunten en ideeën voor in het vervolg? Ik denk dat het namelijk wel leuk is voor een wereld als deze om zo af en toe een wedstrijdje hebben :)

Iets met de stammen of zo lijkt mij wel leuk :p Je pakt alle stammen die nog enige rol van betekenis hebben op w42 en gaat er vanuit dat er geen diplomatie, BG's Naps mogelijk zijn dus elke stam werkt individueel met de spelers die ze nu hebben.

Dan schetsen w42 spelers en buitenstaanders iedereen dus wie ze op dit ogenblik de wereld zien winnen. Die stam zal eerst op die stam gaan zodat hun grootste bedreiging ect weg is,...

Dan beslissen jullie weer met een paar wie met het mooiste en realistische verhaal afkomt en die winnen dan ook wat pp'tjes. Ik denk maar luidop natuurlijk :D Ik heb geen idee of zo iets realistisch is te simuleren :boer:
 

DeletedUser75237

Guest
Zijn er trouwens nog mensen met verbeterpunten en ideeën voor in het vervolg? Ik denk dat het namelijk wel leuk is voor een wereld als deze om zo af en toe een wedstrijdje hebben :)

Ik denk dat het eigenlijk helemaal prima was? Ja, niet alles liep op rolletjes maar daar kun je weinig aan doen of veranderen :p. Ik vond wel dat het aspect van de stam waar iedereen inzit en wat dat betekent voor de cluster wel niet bijster goed naar voor komen. Dat kon misschien iets beter.

Ik heb een paar keer gefronst bij sommige antwoorden, maar goed. Dat is de menig van de jury, die gaan we niet aanpassen of censureren :D
 

DeletedUser74110

Guest
Dankje!



Dat ziet er wel wat beter uit ja.

Zijn er trouwens nog mensen met verbeterpunten en ideeën voor in het vervolg? Ik denk dat het namelijk wel leuk is voor een wereld als deze om zo af en toe een wedstrijdje hebben :)

Dus waar is mijn prijs!?:p

Best georganiseerde clustercontest die ik tot nu toe heb gezien/meegemaakt, job well done;)
 

DeletedUser74005

Guest
Iets met de stammen of zo lijkt mij wel leuk :p Je pakt alle stammen die nog enige rol van betekenis hebben op w42 en gaat er vanuit dat er geen diplomatie, BG's Naps mogelijk zijn dus elke stam werkt individueel met de spelers die ze nu hebben.

Dan schetsen w42 spelers en buitenstaanders iedereen dus wie ze op dit ogenblik de wereld zien winnen. Die stam zal eerst op die stam gaan zodat hun grootste bedreiging ect weg is,...

Dan beslissen jullie weer met een paar wie met het mooiste en realistische verhaal afkomt en die winnen dan ook wat pp'tjes. Ik denk maar luidop natuurlijk :D Ik heb geen idee of zo iets realistisch is te simuleren :boer:

Leuk idee! Zullen we dat samen dan organiseren? Stel dat we zoiets over een paar weken doen dan.

Ik denk dat het eigenlijk helemaal prima was? Ja, niet alles liep op rolletjes maar daar kun je weinig aan doen of veranderen :p. Ik vond wel dat het aspect van de stam waar iedereen inzit en wat dat betekent voor de cluster wel niet bijster goed naar voor komen. Dat kon misschien iets beter.

Ik heb een paar keer gefronst bij sommige antwoorden, maar goed. Dat is de menig van de jury, die gaan we niet aanpassen of censureren :D

Bedankt voor je feed-back. Dat eerste punt klopt inderdaad en zou beter uitgewerkt kunnen worden.

Het commentaar komt van spelers van verschillende generaties tw-spelers en dat zag je ook terug in de cijfers. Waar nieuwere spelers walgen van het hebben van twee clusters, kunnen spelers, die tw jaren geleden voor het laatst gespeeld hebben, het nog best wel waarderen. Dat soort dingen :)
 

DeletedUser75826

Guest
Yes!!! De troostprijs :D
Natuurlijk wil ik mijn cluster bedanken. Zo zie je maar dat de cluster net zo goed is als de speler erop :(

Nee, serieus geloof het of niet maar toen ik er een maand geleden was het nog erger. Toen waren er 5 speler die in mijn cluster zaten en had ik nog minder front :x
Maar natuurlijk ga ik heel Seau. interne en dan heb ik een bazen cluster :cool:

Grrrr ik wilde de troostprijs. Ook al heb ik gewoon het beste cluster:rolleyes:
 

DeletedUser63840

Guest
Bedankt voor de beoordelingen!
En mooi op gezet dit en netjes verwoord alles! Top :D
 
Reactiescore
3.537
Leuk idee! Zullen we dat samen dan organiseren? Stel dat we zoiets over een paar weken doen dan.

Ik wil dat best mee organiseren maar zou graag zelf ook een verhaaltje indienen dan :D In dat geval kan ik niet jureren. Maar ik wil best ook jureren en geen verhaaltje indienen maar dan ben ik alsnog betrokken persoon en vermoed dat niet iedereen vertrouwen heeft in mijn objectiviteit :mad:

Ik hoor wel wat er allemaal mogelijk is dan.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik wil dat best mee organiseren maar zou graag zelf ook een verhaaltje indienen dan :D In dat geval kan ik niet jureren. Maar ik wil best ook jureren en geen verhaaltje indienen maar dan ben ik alsnog betrokken persoon en vermoed dat niet iedereen vertrouwen heeft in mijn objectiviteit :mad:

Ik hoor wel wat er allemaal mogelijk is dan.

Dan kun je wél meehelpen met organiseren, maar niet jureren. Denk dat dat het beste is :)
 

DeletedUser73696

Guest
Vind de beoordeling vn die Fam op het laatste onderdeel toch wat vreemd, een onvoldoende voor safe/bijand verhouding voor Grommende? Verder bedankt voor de complimenten, gefeliciteerd Pathos.
 

DeletedUser74005

Guest
Alle premiumpunten zijn overgemaakt naar de volgende accs;

Datum Transactie Verandering Nieuwe Premium-punten Meer informatie
20.09.15 21:46 Overdragen -50 130 to: Definition of Insanity
20.09.15 21:45 Overdragen -50 180 to: Srekamjiaar
20.09.15 21:45 Overdragen -125 230 to: TheUltimateFighter
20.09.15 21:45 Overdragen -175 355 to: Grommende Tijgers
20.09.15 21:44 Overdragen -300 530 to: pathos11
20.09.15 21:44 Overdragen -100 830 to: Call911
20.09.15 21:44 Overdragen -100 930 to: Srekamjiaar
20.09.15 21:43 Overdragen -100 1030 to: TheUltimateFighter
20.09.15 21:42 Overdragen -170 1130 to: Definition of Insanity
20.09.15 21:42 Overdragen -171 1300 to: Srekamjiaar

Veel plezier ermee en nogmaals gefeliciteerd! ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Vind de beoordeling vn die Fam op het laatste onderdeel toch wat vreemd, een onvoldoende voor safe/bijand verhouding voor Grommende? Verder bedankt voor de complimenten, gefeliciteerd Pathos.

Ik kan je dat wel uitleggen hoor. Hij kan wel netjes tussen het blauw liggen (zijn eigen stam), maar ik vind dat zijn cluster vrij verspreid is. Er zitten grote gaten in zover ik kan zien. Ik ben van mening dat je niet alleen afhankelijk moet zijn van je stam, maar je moet je deels ook zelf kunnen redden. Vandaar dat ik tot deze conclusie ben gekomen. Verder heeft hij maar een relatief klein front met de vijand. Zoals je ook kunt zien zijn mijn cijfers bij weinig spelers op dit punt hoog. Je moet dus mijn cijfers vergelijken met elkaar en niet mijn cijfers met de cijfers van de anderen. Het gaat om de verhouding tussen de beoordeelde spelers en velen scoren op dit punt bij mij niet hoog om bovengenoemde redenen.
 

DeletedUser69813

Guest
Wanneer zou jij dan een hoog punt geven op dat vlak? Een beeld van wat jij als de ideale situatie ziet op dat vlak zou dan wel voor goede opheldering zorgen.
 
Reactiescore
372
Dont ask me krijgt dan weer een 8 voor safe/vijand.

ppsHdc6.png


Iedereen tevreden over mijn cijfers eigenlijk, of vragen misschien?
 
Reactiescore
499
The Shadow Lord:

Mooi voorbeeld van een cluster met veel mogelijkheden. Lekker compact en haast volmaakt rond (daarom de 8 voor originaliteit). Helaas niet zo heel veel safe en door de compactheid waarschijnlijk ook minder farminkomsten. Leuk als je gewoon TRIBALWARS wil spelen, aanvallen en verdedigen zonder alle andere shit eromheen


Had het niet mooier kunnen zeggen :D
 

DeletedUser75133

Guest
Jammer dat we ZO laag scoren op het farmcluster. Ja idd, het is een compact cluster en farmen is wat lastiger, maar we zijn dan ook een core account! maar ach, al met al een goed cijfer :) ik ben tevreden
 
Bovenaan