Clustercontest W42 (De Uitslag!)

DeletedUser74005

Guest
Clustercontest W42: De Uitslag!

Eindelijk is het dan zo ver! De uitslag van het clustercontest van w42 is bekend! Er zaten deze editie weer veel prachtige clusters bij en zoals gewoonlijk, was er ook weer een aantal 'mindere' clusters. Een wedstrijd kent winnaars en verliezers en zo is dat ook bij dit clustercontest.

Laten we dan maar snel beginnen!

De Prijzen

Dit zijn de prijzen, die vandaag verdeeld worden:

- 1e prijs: 300 premium punten!
- 2e prijs: 175 premium punten!
- 3e prijs: 125 premium punten!

- 4e prijs: 50 premium punten!
- 5e prijs: 50 premium punten!

- Originaliteitsprijs: 341 premium punten!
- Troostprijs: 100 premium punten!
- Meest compacte cluster: 100 premium punten!
- Beste farmcluster: 100 premium punten!


De Uitslag

3092e96255ea8ef7d016f008ebed98db.png


- 1e prijs voor Pathos11!
- 2e prijs voor Grommende Tijgers!
- 3e prijs voor TheUltimateFighter!

- 4e prijs voor Srekamjiaar!
- 5e prijs voor Definition of Insanity!


8c854846bffd341e021447ab0f8dfbf0.png


Overige prijzen:

De Originaliteitsprijs gaat naar Srekamjiaar & Definition of Insanity, zij kregen van onze vakjury een even groot aantal punten! (de prijs zal eerlijk verdeeld worden, zover dit mogelijk is :p)

4242d4d2cdf7c26b8f2b08ca1fc34592.png

De prijs voor het beste Farmcluster gaat naar TheUltimateFighter!

2af372dce4120a0805c79a22dabf9eb3.png

De prijs voor het meest Compacte cluster gaat naar Srekamjiaar!

827122043bc7cc238c8201c96816410b.png

De Troostprijs gaat naar Call911!

Overige gegevens

c7220c9849b8c34da8ce1e125fcda8a9.png


822ce323040795c8ec013d4249489313.png

Jullie lieftallige vakjury:

Jurylid 1: DemocratischeZwijmelaars
Jurylid 2: Sander14
Jurylid 3: Perfect Hatred
Jurylid 4: The Stoned Cow
Jurylid 5: Famdecibel --> Bedankt Fam, dat je zo snel reageerde, anders had men veel langer moeten wachten :)


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Jurybeoordelingen

Jurylid 1: DemocratischeZwijmelaars

Definition of Insanity:

Een cluster met een mooie safe/front-verhouding. De vorm van het cluster… Is erg aanwezig, maar het is op zich wel een functioneel cluster: redelijk wat farmruimte, veel safe en een mooi front. Al met al een prima cluster.

Deathstroke.:

Een cluster met relatief veel dorpen aan het front en maar weinig safe. Het safe-gebied is weliswaar relatief groot, maar er liggen niet zo heel veel dorpen, die eigendom zijn van het account. Het cluster zou wat compacter mogen zijn, naar mijn mening, vanwege het grote aantal frontdorpen.

The Shadow Lord:

Een redelijk compact cluster. Er staan alleen geen vijanden gemarkeerd en ik vraag me dan af, of je überhaupt dan wel front hebt. Voor de rest is er niks mis met het cluster.

A noble cause:

Een account met twee clusters. Voor het farmen ideaal, maar voor de rest ben ik er zelf geen grote fan van. Het front is daarnaast behoorlijk klein, waardoor je er niet heel veel mee kunt doen.

Dont ask me:

Een mooi cluster, waarmee je redelijk kunt farmen en het is, op de paar losse dorpen in het noorden na, ook behoorlijk compact. Één groot minpunt: het front is veel te groot in vergelijking tot het safegebied. Door het gebrek aan safe zal het voor dit account erg moeilijk worden, om te kunnen blijven bestaan, mits de vijandelijke frontspelers enigszins capabel zijn.

This Noob Is On Fire:

Veel safe en een redelijk front (het front zou uit wat meer dorpen mogen bestaan, zodat er beter mee te werken valt, maar de grootte van het front is voor de rest prima). Daarnaast beschikt het account ook over voldoende farmruimte en ziet het er netjes uit.

Clueless Clowns:

Voortaan gelieve je aan de eisen te houden. Het is niet zo moeilijk, lijkt me, dus voortaan gewoon doen dus! Het cluster zelf is verder prima voor een RIM-account. Het is alleen wel jammer, dat het account helemaal geen front heeft.

Pathos11:

Een prachtig account! Lekker veel safe met daarnaast een front om jaloers op te worden. Dit account beschikt daarnaast ook over een prima farmgebied. Alles bij elkaar, denk ik dat dit account zeker een kanshebber is voor de titel.

Annabelle:

Op zich is met het cluster nog niet zo heel veel mis. Het is geen groot account, maar het beschikt op zich wel over een redelijk farmgebied. Het grootste probleem van dit account is, dat het account niet in een stam zit. Mocht hij niet snel een stam kunnen vinden, zal hij het denk ik niet lang meer volhouden op deze wereld.

Grommende Tijgers:

Erg mooi cluster. Prima safe/front-verhouding en daarnaast ook een prima farmcluster en behoorlijk compact.

iChronic:

Dit cluster verdient niet de schoonheidsprijs, maar het is zeker ook niet slecht. Het account heeft een mooi front en een lekkere safezone. Alleen is het nadeel van het dit phalanxcluster, dat de loopafstanden al snel erg groot zijn naar het front.

His Noodly Appendage.:

Leuk dat je een stukje w42-geschiedenis toegevoegd hebt aan je stukje. Het was een leuk stukje om te lezen en ik heb je daarvoor ook redelijk wat punten gegeven. Wat het cluster zelf betreft: het front is veel te groot en zeker als je kijkt naar hoe weinig safegebied je maar hebt. Daarnaast is het cluster ook niet compact en zeker met zo’n front, kan dat voor grote problemen gaan zorgen.

Ennioo/More Women Rights:

Laat ik eerlijk wezen: de vorm van dit cluster is vreselijk en het is alles behalve compact. Het is ‘cluster’ bestaat uit veel losse dorpen en dat is niet fijn om mee te werken. Een pluspunt van het cluster; de speler kan er goed mee farmen, mocht hij dat willen, aangezien het door de uitgestrekte vorm, veel barbarendorpen in zijn ratio heeft liggen.

Il Burratinaio:

Prima cluster, weinig mis mee. Het enige, dat ik er op aan te merken heb, is dat het front wat aan de grote kant is, maar het valt op zich nog wel te overzien. Het account heeft behoorlijk wat farmruimte en daarnaast ook een redelijk compact cluster.

Digital Love.:

Mooi compact cluster met een prima front. Het cluster is behoorlijk compact en heeft een prima ligging. Daarnaast leuk om te weten, hoe het account ontstaan is!

TheUltimateFighter:

Naar mijn mening een erg mooi cluster. Weliswaar heeft het groot front, maar het account beschikt ook over een grote safezone, waardoor het zeker niet onmogelijk is om het front te verdedigen. Het cluster heeft daarnaast een zeer mooi farmgebied, waar menig speler jaloers op zal zijn. Ook vond ik het stukje over de tactiek, die jullie toegepast hebben, interessant om te lezen. Het was een gewaagde tactiek, maar het resultaat ervan mag er zeker wel wezen!

Srekamjiaar:

Een mooi compact cluster met veel safe en een leuk front. Daarnaast vond ik het een heel mooi stuk tekst, dat jullie eraan toegevoegd hadden. Een uitgebreid verhaal over jullie acc met een mooie lay-out. Zo zie ik het graag!

Aceshigh:

Goed cluster met veel farmruimte. Het lijkt er alleen op, dat het account geen front heeft en dat is toch wel wat teleurstellend.

Ancient Tomahawk.:

Afschuwelijk cluster! (niks persoonlijks ;p) De vorm is niet mooi en ook zeker niet functioneel en kan ik er ook geen enkele vorm van structuur in terug vinden. Twee pluspuntjes; ten eerste kun je met zo’n cluster wel goed farmen en ten tweede, kan het best handig zijn om een MB midden in je cluster te hebben liggen.

Call911:

Ik wilde lief voor je zijn, Aldo… Maar het lukte echt niet! Wat een vreselijk cluster heb je man, mijn oprechte deelneming! Je hebt een front, waar je niks mee kunt, je cluster ligt over de helft van de wereld verspreid en als kers op de (rotte/bedorven) taart, heb je ook nog eens twee stamgenootjes, die al je farmdorpen overnemen in het noorden. Ik kan hier maar één positief dingetje over zeggen en dat is, dat je waarschijnlijk de troostprijs gaat krijgen! :3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Jurylid 2: Sander14

Definition of Insanity:

Ondanks dat ik me niet aangetrokken voel door de vorm van hun cluster, is het wel uitermate goed gevormd en laat de cluster zien dat het of beter dooredelt bij de vijand dan andere stamgenoten of dat ze zich minder laten kennen dan hun stamgenoten.

Deathstroke.:

Heeft zijn front goed gedicht, waardoor hij beter kan aanvallen, maar tegelijk ook beter kan schuiven. Verder een safegebied met een heerlijk farmclustertje.

The Shadow Lord:

Leuk clustertje, geen vijanden misschien? Worden aan de andere kant lijkt het me dat hij wel front spelers hebben die misschien in potentie vijanden kunnen worden. In dat geval heeft het account wel veel front. Ik apprecieer dat het front wel een kwart cirkel heeft, wat logisch is als rim account.

A noble cause:

Leuk rim accountje met al vroeg een jump, waarvan de 2 clusters vrijwel even groot zijn. Het originele cluster kent een heel lekker farmgebied, waar het jumpcluster slim compact is gehouden. Waardoor het eerste cluster als cash cow de star (2e cluster) kan voeren. Verder waardeer ik het feit dat beide clusters een falanx zijn.

Dont ask me:

In het noorden veel dorpjes verspreid overal en nergens. Zowel in het cluster van de vijand als van de stam. Ik weet niet wat daar de bedoeling van is? Verder kent het account een te groot front en aan de stats te zien kunnen ze het ook niet aan.

This Noob Is On Fire:

Lijkt me een interessant account, ik vraag me ook af wat de ontwikkelingen waren geweest en hoe het komt dat het zo'n verticaal uitgestrekt front heeft. Edellijnen? En edelt het sneller dan stamgenoten ten zuiden. Of is dit tactisch?

Clueless Clowns:

Niet geranked want voldeed niet aan eisen :mad:

Pathos11:

Allereerst een perfecte verhouding van safe/vijand. Althans ik neem aan dat het account boven jou een partner is, omdat ik niet zo zeker ben. Heb ik het een niet al te hoog punt gegeven. Verder is het jammer dat het meest safe gebied zo compact is. Hier zou namelijk veel farmruimte moeten zijn.

Annabelle:

Helemaal Remy op de wereld. Maar dit is geen probleem voor Danny en weet zeker dat hij het kwalitatief wel aan kan. Hoe dan ook kent het account wel te veel front. Ik waardeer dat het account compact is ingedeeld, maar dat voor zover het kan er toch geprobeerd wordt een farmgebied te behouden. Heeft gelukkig wel NAPS wat voor een klein front zorgt, maar NAPS zijn geen zekerheid.

Grommende Tijgers:

Mijn favoriet en heb ik ook het hoogst beoordeeld. Vrijwel alles klopt aan dit cluster. Front is goed gedicht. Farmruimte in safegebied, een perfecteverhouding van safe/vijand. En vorm is ook niet verkeerd.

iChronic:

Cluster lijkt een beetje op het onderste gedeelte van Italië. Helaas grenzen er een aantal dorpen niet aan de main cluster. Wellicht staat het front van tegenstander te gestacked? En wordt er alleen 2e linie geedeld, of net andersom :X

His Noodly Appendage.:

Een veel te groot front, waar het front niet compact is ingedeeld. Waar dit wel verstandig is. Vorm is ook niet optimaal, het enig lichtpuntje is het farmgebied, wat bij een rimaccount meestal goed zit.

Ennioo/More Women Rights:

Vorm is afschuwelijk :p, ook kent het geen vijanden. Lijkt me een redelijk saai account dus. Voordeel wel is dat het een bazen farmcluster kent en het compact in orde i.

Il Burratinaio:

Heerlijk clustertje, front is compact, goede verhouding van safe/vijand. Verder is de farmruimte ruim voldoende net zoals de vorm van het cluster.

Digital Love.:

Digital Love heeft een uitstekende verhouding safe/vijand, verder is de vorm goed (dikke falanx) en biedt het ook toekomstsperspectief. Farmgebied is wel matig en mag het front nog wat meer dicht.

TheUltimateFighter:

Een redelijk groot front, vooral uitgestrekt front. Is het cluster nog niet compact genoeg (waar nog spelers in zitten, hopelijk mb's). Ik waardeer wel het risico wat de bespelers hebben genomen bij het creëren van het account. Verder kent het een bazen farmgebied.

Srekamjiaar:

Wederom een redelijk groot front. Een gedeelte van zijn cluster is helemaal ingesloten door de vijand. Voordeel is dat het account helemaal is dichtgeedeld en daardoor lekker geschoven kan worden aan het front, wat het zeer moeilijk maakt voor de vijand. Hoe dan ook zal het account op ten duur te kort komen. Gezien het een gebrek heeft aan farmruimte en dus veel zal verliezen op de concurrenten.

Aceshigh:

Een rimaccounte met lijkt me een lekker farmgebied. Vorm is ook redelijk. Wel kent het redelijk wat front. Al verwacht ik niet dat de rim-tegenstanders van hoog niveau zullen zijn.

Ancient Tomahawk.:

Account kent redelijk wat front, maar daarentegen ook redelijk wat safe en mb's in safegebied om te ondersteunen. Het front is lekker compact ingedeeld en safegebied kent nog wat ruimte om te farmen.

Call911:

Het account heeft wss als doel om een verticale streep te zetten door heel w42 heen. Het cluster is jammer genoeg daarom totaal niet compact, verder is het een enorm saai account met bijna tot geen front. Wel is dit het meest extreme voorbeeld van een falanx, voordeel is dat hij door zijn vorm enorm veel gebieden kan bereiken met zijn paardjes. Wat een enorm voordeel voor zijn farmruimte biedt, ook al is alles in het noorden leeggeedeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Jurylid 3: Perfect Hatred

Definition of Insanity:

Wat moet ik hier nu van zeggen? De originaliteit spreekt eigenlijk voor zich. Een dikke lul voor je tegenstander, ik hoop dat ze ervan genieten, want ik heb wel gelachen :)

Deathstroke.:

Redelijk goed cluster, alleen erg jammer dat je front zo compact is en je safezone totaal niet. Je front is ook nog eens redelijk breed, dus niet echt optimaal.

The Shadow Lord:

Mooi voorbeeld van een cluster met veel mogelijkheden. Lekker compact en haast volmaakt rond (daarom de 8 voor originaliteit). Helaas niet zo heel veel safe en door de compactheid waarschijnlijk ook minder farminkomsten. Leuk als je gewoon tribalwars wil spelen, aanvallen en verdedigen zonder alle andere shit eromheen :)

A noble cause:

Een compact frontcluster, rimcluster not so much. De vorm en ligging spreekt wel voor zich, twee clusters is gewoon klote. Wel respect voor het feit dat je het uberhaupt doet, laat zien dat je in stambelang denkt. Als je je best doet om goed te farmen kun je er ongetwijfeld enorm veel uithalen. Geen grote originaliteitsprijs, maar een 5 voor de moeite vanwege je clusters.

Dont ask me:

Er is een deel dat lekker compact is, maar dan zijn er weer van die uitzaaiingen. Het verbaast me eigenlijk dat het nog niet weggespeeld is. Zoveel safe is er niet en het front is echt groot. Je zal ongetwijfeld alles uit de kast moeten halen als je hier succesvol wil deffen. Dat je vijand je nog niet weggespeeld heeft, is eigenlijk lachwekkend.

This Noob Is On Fire:

Dit cluster is een beetje een gatenkaas. Het 'hoofdcluster' is eigenlijk perfect, lekker rond, redelijke safe, genoeg farmruimte. Maar dan is er dat lelijke aanhangsel. Het soort front dat je neemt om druk weg te nemen van je stamgenoot, want aanvallen op nachtblitzen na, kan je er niet mee.

Clueless Clowns:

Hoewel de regels van de clustercontest blijkbaar te moeilijk voor je zijn heb je wel een mooi account weten op te bouwen. Lekker compact en genoeg farmmogelijkheden en uitbreidingskansen. Als de spelers zich blijven inzetten heeft dit account een realistische kans op een top drie plek.

Pathos11:

Dit is met afstand het beste cluster dat ik gezien heb. De safezone/front verhouding is perfect, daarnaast ligt de safe ook niet al te ver van het front af waardoor je effectief kan blitzen. Ik hoop wel voor je dat je stam de gaten nog op gaat vullen voordat je vijand het doet.

Annabelle:

Ik kan hier enorm veel over zeggen, maar dat wordt eigenlijk alleen maar ondermijnt omdat het account geen stam heeft. Jammer, ook hier verbaast het me dat het nog niet weggespeeld is. Snappen de omringende accounts of stammen het belang van safe niet? Ik hoop in ieder geval dat je nog een stam kunt vinden, dat zou je overlevingskansen en aanvallende en verdedigende mogelijkheden aanzienlijk verhogen. Respect dat je je motivatie weet te behouden, 9 voor stamloze originaliteit.

Grommende Tijgers:

Ook een redelijk leuk account aan het cluster te zien. Het cluster is compact en lekker rond, je kan snel aanvallen en deffen met zo'n cluster. Als ik zo mag gokken zou ik zeggen dat je voor je tegenstander in pain in the ass bent. Veel meer woorden kan ik er helaas niet aan besteden, gewoon prima cluster eigenlijk.

iChronic:

Lekker account met een offensief cluster. Enige nadeel is misschien dat je phalanx redelijk lang is, en dat de looptijden richting irritant gaan. Redelijk standaard cluster zou je kunnen zeggen. Jammer dat er bij je front soms van die gaten zitten van een paar vakjes. Probeer dat te dichten en aanvallen zal een stuk makkelijker worden, vermoed ik.

His Noodly Appendage.:

Hier kan ook ook niet echt positief over zijn. Misschien omdat ik aanvallen veel leuker vind dan deffen. Dit is in ieder geval ook weer een defensief account. Eigenlijk maar heel weinig safe en teveel front. Voordeel is wel dat het redelijk groot is, en je er dus waarschijnlijk goed mee kan farmen.

Ennioo/More Women Rights:

Dit cluster is nog lang niet klaar om een strijd aan te gaan. Leuk en aardig voor een rimaccount, maar als je straks wat meer tegenstand krijgt wil je toch echt een compacter cluster zonder gaten. Potentie is er dus zeker, nu er nog wat mee doen. De 9 voor farmruimte is het wel waard.

Il Burratinaio:

Leuk account, ik ben hier heel erg neutraal over. Ik kan niet echt negatieve, maar ook geen positieve punten ontdekken. Het zit wel redelijk in elkaar, misschien iets teveel front.

Digital Love.:

Nog een mooi voorbeeld van de perfecte safe/front verhouding. Je safe ligt niet te ver weg dus knallen maar! Daarnaast zal je mits je goed kan verdedigen enorm veel kunnen incasseren zonder echte verliezen te lijden. Ik hoop echter wel voor je dat je westelijke buurman het vol weet te houden, want als dat account valt ben je al snel de volgende.

TheUltimateFighter:

Leuke dit, als ik het goed zie is dit een account aan de westelijke rim. Het heeft een ziek farmgebied maar helaas is het totaal niet compact. Ik vraag me af of dit fatsoenlijk te deffen is als er serieuze aanvallen binnenkomen. Het front is ook niet bepaald klein te noemen. Een betere safezone lijkt me hier echt cruciaal.

Srekamjiaar:

Account met een leuk front, en redelijke safe. Helaas is het front wel stukken groter doordat het cluster zo compact is, maar dit heeft ook weer zijn voordelen. Een nette 8 voor originaliteit vanwege het mooie rondje. Farmen is gewoon kut met dit cluster, maar dat zal je zelf ook wel door hebben.

Aceshigh:

Een rimaccount. En zoals het er naar uit ziet is dat wat het ook zal blijven, een account in dienst van de frontspelers. Het heeft in ieder geval wel een mooie ruimte om in te edelen en de farmruimte is ook fantastisch.

Ancient Tomahawk.:

Wat een vreselijk cluster om te zien zeg. Gelukkig is het ook wel functioneel. Er is een redelijke safe en een lekker front. Het enige nadeel is dat er een moraalbreker (?) in je front ligt. Let op dat je vijand hier geen misbruik van gaat maken.

Call911:

Sorry maar dit is gewoon het slechtste cluster dat ik ooit heb gezien. Het zou de naam cluster niet eens mogen dragen. Het front is zo minimaal dat je er eigenlijk geen kloot mee kan. Respect dat je uberhaupt met dit account wil spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Jurylid 4: The Stoned Cow

Definition of Insanity:

Een mooi samenhangend cluster met onderaan farmruimte en bovenaan een mooi stukje front! Leuke clustervorm :p

Deathstroke.:

Een cluster met veel ruimte tussen, wat goed is voor te farmen. Je hebt een uitgestrekt front waardoor je een belangrijke schakel vormt, maar met de CF’s die ik zie liggen, komt dat helemaal goed!

The Shadow Lord:

Een mooi blokvormig cluster, door je “rim” ligging kun je ook goed farmen. Jammer dat je de tegenstander niet op het kaartje zette, want je front is niet zo groot en daardoor is het een wat (saai?)/rustiger account.

A noble cause:

2 clusters… kan goed, of slecht zijn. Aangezien je ene cluster in de rim ligt en die volledig vrij is gemaakt, komt dat dus goed uit voor je. Je “front” cluster is compacter en heeft nog een klein front.

Dont ask me:

Weinig safe en veel front, een druk account? Voor de rest is alles mooi compact en ligt er overal ruimte tussen om te farmen. Jammer van die paar loshangende dorpjes, vormen geen meerwaarde op je cluster.

This Noob Is On Fire:

Een groot en ruim cluster, ideaal dus. Echter geen front dus een rare overstap moeten maken met wat interns denk ik dan? Krijgt een rare vorm daardoor, maar heb je wel meer uitbreidingsruimte.

Clueless Clowns:

Een safecluster. Je hebt geen front met rechtstreekse tegenstanders, buiten wat rimspelers. Ik zie geen actie gebeuren voor jullie, buiten het edelen naar het front toe.

Pathos11:

Dit vind ik nou eens een prachtig cluster. Je hebt alle kenmerken van een goed cluster: verhouding van safe/front, farmruimte en alles hangt goed samen.

Annabelle:

Opzich heb je een leuk cluster, maar dan kijk ik nog niet naar die cf’s en de spelers rondom je. Je hebt een lastige ligging en je bent stamloos. Kan je je verweren daartegen?

Grommende Tijgers:

Ongeveer hetzelfde als bij Deathstroke. Belangrijke schakel bij het front en een mooi cluster.

iChronic:

Een langwerpig cluster met veel safe en minder front. Je hebt wel al aardig moeten werken voor dat front, denk ik? Dus daar komt nog veel bij. Voor de rest minder farmruimte en een goede compactheid.

His Noodly Appendage.:

Leuk stukje tekst met uitleg en geschiedenis bij je kaartje, leuk gevonden! Je hebt veel front en redelijk wat safe, kan interessant worden daar!

Ennioo/More Women Rights:

Groot cluster met veel farmruimte, maar wel veel “rotzooi” tussen. Kleine rimspelers en wat stamgenoten. Beetje jammer, want als je alles samenvoegt krijg je wel een mooi cluster. Voor de rest niet echt een front…

Il Burratinaio:

Een tof cluster, zoals je zelf zegt veel farmruimte in het achterland en een mooi stukje front. Acc heeft al tegenslagen gekend, maar herstelde zich goed en kan heel wat schade gaan aanrichten tegen Vestri.

Digital Love.:

Een mooi baksteenvormig cluster, zoals je zelf zegt. Ook weer goeie front/safe verhouding. Farmruimte denk ik dan weer minder aan. Je stukje tekst moest ik wel eens om lachen, punten daarvoor!

TheUltimateFighter:

Stond lang nummer 1, maar door het front met Seau. nu wat gezakt. Je hebt een verschrikkelijk groot front, waardoor je het lastig krijgt. Je farmt echter wel veel, door je “rim” ligging. Liggen wel nog wat kleinere spelers in je cluster die opgeruimd moeten worden. Ook leuk om je stukje tekst te lezen.

Srekamjiaar:

Veruit 1 van de betere clusters die hier passeerden. Een zeer compact front en een wat losser achterland, om te farmen denk ik dan? De verhouding zit dus meer dan goed.

Aceshigh:

Een farmgericht cluster. Het hangt goed samen, maar er zit ruimte tussen met BB’s. Daarnaast ook geen aangename ligging, je hebt geen front en kan enkel rimmen, mits je een jump maakt.

Ancient Tomahawk.:

Een cluster die frontgericht is. Je hebt via je safe naar het front gewerkt en dat pakt goed uit. Je verhoudingen kloppen, maar wel jammer dat je mb’s overal rond liggen in je cluster.

Call911:

Je cluster spreekt me niet echt aan :p je hebt wel je front/safe verhouding , maar zeer minimaal ook. Zeer langwerpig en smal, komt waarschijnlijk door de edellijnen…

Jurylid 5: Famdecibel

Definition of Insanity:

Geen bijzonder account.

Deathstroke.:

Geen bijzonder account.

The Shadow Lord:

Groter krijgen moet toch lukken of is dit een rimaccount?

A noble cause:

Hij heeft een mooie oplossing gevonden zo.

Dont ask me:

Geen bijzonder account.

This Noob Is On Fire:

Mooi account met mogelijkheden als het geen rim is.

Clueless Clowns:

Mooi account met voldoende mogelijkheden.

Pathos11:

Mooi account met voldoende mogelijkheden.

Annabelle:

Heeft hij geen stam? Mogelijkheden te over dan.

Grommende Tijgers:

Geen bijzonder account.

iChronic:

Jammer van het kleine front. Weinig mogelijkheden.

His Noodly Appendage.:

Mooie uitgebreide uitleg. Jammer dat zijn account weinig mogelijkheden heeft.

Ennioo/More Women Rights:

Het gaat niet om je MB, maar om je eigen account. Weinig mogelijkheden, veel verspreid.

Il Burratinaio:

Mooi account met mogelijkheden.

Digital Love.:

Mooie uitleg. Jammer dat ik de baksteen niet zie.

TheUltimateFighter:

Rim eerst rechtsboven en toen linksonder? Jammer dat het account zo verspreid is, veel gaten.

Srekamjiaar:

Mooi account. Mooie uitleg. Veel mogelijkheden. Goed te verdedigen door zichzelf.

Aceshigh:

Verhaaltje snap ik niet. Veel gaten in het account. Vijand rechts?

Ancient Tomahawk.:

Korte beschrijving. Erg verspreid account. Is dat zelf te verdedigen?

Call911:

Compact account zonder mogelijkheden
 

DeletedUser74005

Guest
Sesam, open u!

Lay-out ben ik nog aan het veranderen ;)

Punten worden vanavond overgemaakt!

De prijzen worden mede mogelijk gemaakt door onze sponsors:


nyade
Charisma
Rise Against
Ennio
Perfect Hatred
The Stoned Cow
RoftheS

Daarnaast wil ik ook nog even onze juryleden bedanken, die een grote bijdrage geleverd hebben!

Heel erg bedankt allemaal!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
499
Van een gedeeld laatste plaats naar een 8e plek :O
 

DeletedUser51467

Guest
Mijn complimenten naar de organisatie en de juryleden: mooie uitleg per account en per jurylid. Er heeft waarschijnlijk heel wat tijd in gekropen. Ook een welgemeende proficiat aan de winnaars, het is objectief bekeken één van de beste jury's en clustercontesten die ik al gezien heb.
 
Reactiescore
372
Complimenten aan Gijs, die rukker heeft er echt ontzettend veel tijd in gestoken en ook iets moois neer weten te zetten. En natuurlijk gefeliciteerd aan de winnaar(s)
 

DeletedUser75798

Guest
Mooi gedaan Gijs, goed uitgewerkt en veel geduld gekend. Complimenten! Leuk dat er weer veel meededen ook.
 
Reactiescore
3.536
Ook onze complimenten voor deze contest :) Ziet er allemaal wel netjes uit. Stuur die PP'tjes maar op :cool:
 

DeletedUser74005

Guest
Bedankt :) Pp zal waarschijnlijk pas vanavond laat worden.
 
Reactiescore
2.478
Yes!!! De troostprijs :D
Natuurlijk wil ik mijn cluster bedanken. Zo zie je maar dat de cluster net zo goed is als de speler erop :(

Nee, serieus geloof het of niet maar toen ik er een maand geleden was het nog erger. Toen waren er 5 speler die in mijn cluster zaten en had ik nog minder front :x
Maar natuurlijk ga ik heel Seau. interne en dan heb ik een bazen cluster :cool:
 

DeletedUser74005

Guest
Yes!!! De troostprijs :D
Natuurlijk wil ik mijn cluster bedanken. Zo zie je maar dat de cluster net zo goed is als de speler erop :(

Nee, serieus geloof het of niet maar toen ik er een maand geleden was het nog erger. Toen waren er 5 speler die in mijn cluster zaten en had ik nog minder front :x
Maar natuurlijk ga ik heel Seau. interne en dan heb ik een bazen cluster :cool:

Ben benieuwd. Je hebt nog wel even de tijd om je cluster van w22 te evenaren. Daar was niks mis mee :)
 
Reactiescore
2.478
Die was ook te lang, maar idd veel beter dan deze hier kan je zoals de jury al zeiden niks mee :eek:
 

DeletedUser74110

Guest
Jurybeoordelingen

Jurylid 1: DemocratischeZwijmelaars


Clueless Clowns:

Voortaan gelieve je aan de eisen te houden. Het is niet zo moeilijk, lijkt me, dus voortaan gewoon doen dus! Het cluster zelf is verder prima voor een RIM-account. Het is alleen wel jammer, dat het account helemaal geen front heeft.


Ik heb zelf het kaartje niet opgestuurd, daarnaast was er wel altijd front met SoA, maar die stam is recent gevallen/weggespeeld;)

http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=map&ti0=4722&tc0=000dff&ti1=7128&tc1=ff0000&pi0=487800918&pc0=eeff00&pi1=2182925&pc1=00eeff&pi2=2245441&pc2=ff0000&pi3=1603988&pc3=ff0000&pi4=917489&pc4=ff0000&zoom=400&centrex=669&centrey=517&nocache=1&fill=000000&grid=1
'goeie kaartje'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75237

Guest
Gefeliciteerd aan de winnaars :)

En bedankt voor de goede organisatie. Veel objectiever dan dit ga je het wellicht niet krijgen. Goed gedaan Gijs (en de jury natuurlijk ook). M'n complimenten.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Soms uiteenlopende antwoorden, maar wat verwacht je met 5 juryleden. Uiteindelijk is het resultaat realistisch, ook leuk uitgewerkt met het commentaar erbij. Leuk initiatief! :) En gefeliciteerd aan de winnaars.
 
Bovenaan