Clustercontest W25

DeletedUser35251

Guest
scaled.php

Het leek Coolio en mij wel leuk om een clustercontest te houden. Dus heb jij een mooi cluster die je graag met andere wil delen? Een cluster waarvan je denkt dat andere dezelfde mening als jou hebben? Twijfel dan niet en schrijf je meteen in.

En wat is een contest zonder een prijs voor de winnaars? De top 3 krijgt de volgende premium punten:

#1 krijgt 200 PA.
#2 krijgt 100 PA.
#3 krijgt 50 PA.

Je kunt je inschrijven t/m zondag 29 april 22:00 uur en daarna zullen jullie een week krijgen om te stemmen. Dus tot zondag 6 mei 22:00 uur.

Graag op de volgende manier inschrijven:

# De kaart moet worden gemaakt via TW Stats: http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=map
# Op de kaart vul je je stam en je spelersnaam in.
# In het menu links vink je ''Alleen gemarkeerde'' aan, je zet het inzoomniveau op 200% en je vult bij de coördinaten een dorp centraal gelegen van je cluster in.
# Je stam geef je de kleur Blauw en je eigen cluster de kleur Geel.
# Je upload je afbeelding online (bijvoorbeeld via Imageshack of Tinypic)
# Je plaatst je afbeelding in dit topic.

Discussieéren over andere clusters en het contest kan in het discussie topic: klik

Wij wensen jullie veel succes en hopen op een mooi contest!

Met vriendelijke groeten,
Coolio en Energy.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59973

Guest
Zoiets?
Op 29 april is hij hopelijk nog mooier ;)

nl25
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die van ons :

nl25

Ik krijg hem er niet anders op, Tinypic en Imageshak doen raar, krijg het niet upgeload :$

Werk hem straks wel bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35251

Guest
Jongens, meiden, hier alleen inschrijven en niet discussiëren. Dit om het overzichtelijk te houden, ik blijf het niet steeds zeggen :)
 

DeletedUser

Guest
Wij moeten helaas nog een grote fusie afronden en dat duurt nog wel even en een kaartje met 2 verschillende spelers mag vast niet :(
 

DeletedUser

Guest
Mijn inzending is waarschijnlijk ongeldig omdat de fusie nog niet is afgelopen en door mijn creatieve kleurgebruik maar ik wilde hem gewoon even posten ^^. Rood is de account waar we op gaan spelen en wit is mijn account die nu wordt geinternd door de fusie.

nl25
 

DeletedUser

Guest
Ik doe ook wel mee :p

33mpkle.png

dat rode is voor de 29ste ook nog van mij. (ivm fusie)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pietjan:

28198cl.png

Een echte rim speler. ^^ Kan er nog wel de Verenigde Staten van maken voor 29 april? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ODA is gevallen.

heb ik een nieuw kaartje gebruikt :
nl25
 

DeletedUser

Guest
29nezyq.png

Ik heb geen stam :(. Maargoed binnen nu en 07.00 3 dorpjes erbij en voor 6 mei heb ik er zeker wel 30 hoop ik. Dus komt goed zendt er later nog een in:D, ben nu cluster aan t dichten
 

DeletedUser

Guest
Dan toch ook maar die van mij :p

Wordt nog hard aan gewerkt, maar begint ergens op te lijken :p

nl25
 
Bovenaan