Clustercontest w22

DeletedUser

Guest
Zowel die van LostCause als die van jou worden gewaardeerd haha, maar jullie beide zitten met een relatief groot front. Raar dat dat soort zaken worden genegeerd in de beoordeling. Maar het figuur is idd mooi. ;)

Je moest enkel stam markeren op de kaart dus vijandelijk front zie je niet
 

DeletedUser

Guest
Zowel die van LostCause als die van jou worden gewaardeerd haha, maar jullie beide zitten met een relatief groot front. Raar dat dat soort zaken worden genegeerd in de beoordeling. Maar het figuur is idd mooi. ;)

Ik kan niet spreken voor de rest van de jury, maar zelf heb ik beoordeeld op vier zaken.
Kort opgesomd waren dit de vorm, het front, de compactheid en aansluiting bij hun stamcluster.
Zowel .Lost Cause. als wildekiller scoorden bij mij slecht bij het onderdeel front, maar haalden bij de andere onderdelen genoeg punten om toch bovenaan te eindigen.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan niet spreken voor de rest van de jury, maar zelf heb ik beoordeeld op vier zaken.
Kort opgesomd waren dit de vorm, het front, de compactheid en aansluiting bij hun stamcluster.
Zowel .Lost Cause. als wildekiller scoorden bij mij slecht bij het onderdeel front, maar haalden bij de andere onderdelen genoeg punten om toch bovenaan te eindigen.

Ik bedoel er niks mee, maar er zijn ook zo'n cluster met stukken minder front :p
 

DeletedUser62248

Guest
Zowel die van LostCause als die van jou worden gewaardeerd haha, maar jullie beide zitten met een relatief groot front. Raar dat dat soort zaken worden genegeerd in de beoordeling. Maar het figuur is idd mooi. ;)

Er kan er eentje niet tegen zijn verlies ^^

Maar het gaat om het cluster zelf en de positie van het cluster ten opzichte van de rest van je stam. Het front van een account weegt niet zo heel zwaar in dit geval.
 

DeletedUser23778

Guest
Haha nee hoor, ik had niet bepaald verwacht zelf binnen de prijzen te vallen met mijn cluster in 3 stukken. :p
Gaat erom dat ik het cluster van wilde toevallig goed ken, gezien hij tegen ons aan ligt. Aansluiting bij het stamcluster mist omdat hij 50% "bloot" ligt, en het front is bijna onmogelijk, enkel de vorm blijft over. Ik had het er vrij recent nog over met Wilde in pm, vandaar dat dit mij zo opvalt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Tekening van gup21 z'n (volgens mij enorm) originele cluster aan m'n post toegevoegd.
Hij is geslaagd, al zeg ik het zelf :p
 

DeletedUser

Guest
Haha nee hoor, ik had niet bepaald verwacht zelf binnen de prijzen te vallen met mijn cluster in 3 stukken. :p
Gaat erom dat ik het cluster van wilde toevallig goed ken, gezien hij tegen ons aan ligt. Aansluiting bij het stamcluster mist omdat hij 50% "bloot" ligt, en het front is bijna onmogelijk, enkel de vorm blijft over. Ik had het er vrij recent nog over met Wilde in pm, vandaar dat dit mij zo opvalt. ;)

Idd, wildekiller heeft een mooi front :D:D:D:D:D:D 75 procent is grens ofzo :) Benieuwd hoelang hij het gaat uithouden straks :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tekening van gup21 z'n (volgens mij enorm) originele cluster aan m'n post toegevoegd.
Hij is geslaagd, al zeg ik het zelf :p

hahahah geweldig!!! XD

En dat dat ik mijn cluster puur heb gepost omdat het moest :p Maar met dat plaatje ernaast klopt de vorm echt helemaal precies, al moet ik zeggen dat ik zelf echt nooit iets als vorm in mijn cluster heb gezien tot op heden dus.

Prijs of niet, mijn inschrijving is al helemaal gelukt dankzij dit oordeel :D
 
Reactiescore
1.367
mijn cluster lijkt op een kip* die in de blender heeft gezeten zonder de deksel erop :(

*hint hint
 

DeletedUser34690

Guest
Meest orgineel:
De kip van Wanderkezanderke.


1. IamFamous - Mooi cluster, lekker front, en nog genoeg ruimte in het cluster om te farmen.
2. BimBamBuweeh
3. Wildekiller
4. Reignite
5. Wanderkezanderke
 

DeletedUser62248

Guest
Beste deelnemers van dit clustercontest,

De uitslag is bekend!

Na weken van strijd om wie nou het beste cluster heeft van wereld 22, is het dan nu eindelijk bekend wiens cluster zal worden benoemd tot het pareltje van onze wereld! In totaal zijn 31 mensen de strijd aangegaan en uiteindelijk heeft onze jury daar een top 3 uit weten te vormen. Ook hebben zij het meest originele cluster van de wereld bepaald.

Wij laten jullie niet langer meer in spanning wachten. Hierbij is dit onze top 3 geworden!

f3he.png


En verder gaat de originaliteitsprijs naar...

De kip/vogel van Wanderkezanderke!

Clusterwanderkezanderke2_zpsdd03e150.png

De prijzen die jullie gewonnen hebben zijn als volgt:

1. Bimbambuweeh wint 250 premiumpunten!
2. Wildekiller wint 150 premiumpunten!
3. .Lost Cause. wint 100 premiumpunten!

Wanderkezanderke wint 100 premiumpunten!

De prijzen worden overgemaakt naar het acc van het opgegeven cluster.

Allemaal gefeliciteerd met jullie prijzen! Deze prijzen zijn mede mogelijk gemaakt door onze sponsors. Dit waren;

Axfire
Lara Barbara
Barr1389
HaveYouEverBeenMellow?

Bedankt voor jullie bijdrages!

Dit was het dan weer voor het clustercontest van wereld 22! Wij hopen dat jullie ervan genoten hebben en dat dit succes dus misschien nog wel een keer herhaald kan worden! Mochten er nog op- of aanmerkingen zijn wat betreft deze wedstrijd en misschien nog ideeën voor een eventuele volgende versie, laat deze dan graag horen in een pm naar 1 van de organisators!

Tot slot zou ik graag nog even onze rechtvaardige jury willen bedanken voor het geven van hun kritische blik op de clusters. Mede dankzij jullie kon deze wedstrijd zo eerlijk mogelijk verlopen!

Bedankt allemaal voor het meedoen en veel succes nog verder in deze wereld. Moge de besten winnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68512

Guest
Hee juryleden & de rest,

Heel erg bedankt voor jullie stemmen en diegene die mijn cluster mooi vinden, had het totaal niet verwacht maar goede resultaat :cool: .
Ik wil sponsors ook bedanken voor bijdrage van extra PP.
Tot op volgende clustercontest hehe :D.

mvg,

BimBam
 

DeletedUser

Guest
Je snapt toch wel dat ik het niet eens ben met die 3de plek van Lost he :eek:

Die is van mij!:cool:
 

DeletedUser62248

Guest
Na het nog eens nagerekend te hebben klopt dit inderdaad. Hele stomme fout van mij, ik had namelijk de punten wel goed berekend, maar had iamfamous niet naar de 3de plaats gezet. Dit is dus uiteindelijk de eindscore. .Lost Cause. mag wel gewoon de ontvangen prijs houden:

1. Bimbambuweeh met 17 punten
2. Wildekiller met 15 punten
3. IamFamous met 13 punten
4. .Lost Cause. met 12 punten
5. Reignite met 5 punten
6. Robryman met 4 punten
7. wanderkezanderke met 4 punten
8. Meni met 2 punten

plaats 1 levert 7 punten op
plaats 2 levert 5 punten op
plaats 3 levert 3 punten op
plaats 4 levert 2 punten op
plaats 5 levert 1 punt op
 

DeletedUser64112

Guest
Nogmaals: leuk initiatief & goede manier om leven te blazen in het w22 AF (hoewel het de laatste tijd goed meevalt!). Proficiat aan de winnaars :)
 
Bovenaan