Clustercontest - Spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68973

Guest
Je bent 5e hoor noobie :p


[13/02/2015 22:24:54] Joris | Nilmoni: Blacky is gediskwalificeerd hoor net dat ze een kalkoen op hun acc hebben
[13/02/2015 22:24:59] Joris | Nilmoni: dat is dierenmishandeling
[13/02/2015 22:25:08] Joris | Nilmoni: daar moeten wij als tw team hard tegen optreden
[13/02/2015 22:25:18] Joris | Nilmoni: straks sterven ze uit aan een farmoverdosis
[13/02/2015 22:25:30] Joris | Nilmoni: maar feli met je 4e plaats dus ;)
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor het organiseren en jureren!

Mooi resultaat, team casimodo is ontzettend blij met de derde plaats. We willen van deze plaats gebruik maken om onze huisdieren, achterbuurvrouw en schoondochters te bedanken. Zonder jullie was dit resultaat niet mogelijk geweest.

Boven Ethno eindigen is altijd goed, toch een beetje wraak ^^

En fistie, gefeliciteerd met de eerste plaats! De leerling ontgroeit de meester blabla. Cabbie jij niet gefeliciteerd, smerige interner. (geintje boys, jullie ook congrats).

Nog steeds een beetje boos vanwege de vorige keer? Maakt voor mij deze clustercontest ook weer helemaal goed ondanks mn onterechte 5e plek.
 

DeletedUser68973

Guest
Enorme actie hier, ging er helemaal in op
Kon vanacht amper slapen van de spanning
 

DeletedUser68973

Guest
Nee deze nacht slaap ik gewoon niet
G komt me opzoeken, ben erg zenuwachtig:)
 

DeletedUser68973

Guest
Nu probeert hij het te verduisteren met een namechange, zielig dit !
 

DeletedUser10058

Guest
Kben al lang tevreden dat 't mijne nie als laatste geëindigd is :p
 

DeletedUser60969

Guest
Nee deze nacht slaap ik gewoon niet
G komt me opzoeken, ben erg zenuwachtig:)

Ging ik slapen om 8 uur, dacht ik lekker Kormeeuw aanvallen. Blijkt dat die gewoon wakker is :mad::mad::mad::mad:
Dat moet wel heel makkelijk gaan als Korneel online is :D:D:D:D:D:D:D:D

Try to beat me. Weinig kans denk ik gezien ik vrij makkelijk veel dorpen binnen kan halen. :p

Stabw1ng :mad::mad:
Andere naam heb ik nog geen leuke naam voor gevonden dus sorry voor de orginaliteit, toch vond ik Deathw1ng leuker dan de cavia naam die je nu hebt :mad::mad::mad:
 

DeletedUser68252

Guest
Ging ik slapen om 8 uur, dacht ik lekker Kormeeuw aanvallen. Blijkt dat die gewoon wakker is :mad::mad::mad::mad:
Dat moet wel heel makkelijk gaan als Korneel online is :D:D:D:D:D:D:D:D



Stabw1ng :mad::mad:
Andere naam heb ik nog geen leuke naam voor gevonden dus sorry voor de orginaliteit, toch vond ik Deathw1ng leuker dan de cavia naam die je nu hebt :mad::mad::mad:

Ach alles beter dan Grondie, willemwever. :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan