Clustercontest - Spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Telling is gebeurd:
1ste plaats: fichtme
2de plek: Cabbie
3de plaats: Casimodo

Exacte berekening volgt nog (in een kwartiertje!)

Die noob accs? :(
 
Reactiescore
746
Zeg Poo ik had je omgekocht:mad::mad::mad:

Echt? :eek:

Hieronder de telling. Denk eraan. Wij geven niet de volgorde van de juryleden. Je kan vragen of een jurylid een punt verdedigd, echter geven wij dat jurylid het recht die vraag niet te beantwoorden en anoniem te blijven bij hun gegeven punten.

Jammer genoeg heb ik van 1 jurylid geen resultaten ontvangen.

jahWI2r.png

pH0TMMk.png

MY548w3.png
 

DeletedUser72524

Guest
Pfff niet gewonnen :mad:, wie heeft de prijs voor 50 pp gewonnen?
 
Reactiescore
1.367
Verbazingwekkend dat ik zo laag gescoord heb xd

Maar ach, hoe wil je compactheid en farmmogelijkheid combineren, behalve zoals ik het doe :)
Safe = Farm
Front = Compact(ish)
 
Reactiescore
746
Pfff niet gewonnen :mad:, wie heeft de prijs voor 50 pp gewonnen?

Goeie vraag!
Eens zien :)

//EDIT; dat zal Bijlenman zijn.

Verbazingwekkend dat ik zo laag gescoord heb xd

Maar ach, hoe wil je compactheid en farmmogelijkheid combineren, behalve zoals ik het doe :)
Safe = Farm
Front = Compact(ish)


Klopt. Voor die puntjes moet je idd een gulden middenweg vinden.
Volgende keer beter! :)

PP wordt vanavond uitgereikt.
 
Reactiescore
1.367
Bijlenman007 XD
 
Reactiescore
57
Bedankt voor het organiseren en jureren!

Mooi resultaat, team casimodo is ontzettend blij met de derde plaats. We willen van deze plaats gebruik maken om onze huisdieren, achterbuurvrouw en schoondochters te bedanken. Zonder jullie was dit resultaat niet mogelijk geweest.

Boven Ethno eindigen is altijd goed, toch een beetje wraak ^^

En fistie, gefeliciteerd met de eerste plaats! De leerling ontgroeit de meester blabla. Cabbie jij niet gefeliciteerd, smerige interner. (geintje boys, jullie ook congrats).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72524

Guest
Op cabbie na scoren de mentalisten wel relatief veel lager dan de story leden, wellicht hebben zij mooiere clusters of waren er toch heel veel oud cyan leden aanwezig in de jury. Waar ook Cabbie in zat #complottheorieën
 

DeletedUser65242

Guest
Op cabbie na scoren de mentalisten wel relatief veel lager dan de story leden, wellicht hebben zij mooiere clusters of waren er toch heel veel oud cyan leden aanwezig in de jury. Waar ook Cabbie in zat #complottheorieën

Geen een speler van Story staat in de top 3, maar ik vind er nogal merkwaardige cijfers tussen zitten, zoals Deathwing die op compact 3x een 9 scored en 1 x een 3
 

DeletedUser81928

Guest
mensen houden gewoon van stabbers heiro :S

nee gefeliciteerd allen
 

DeletedUser72524

Guest
Geen een speler van Story staat in de top 3, maar ik vind er nogal merkwaardige cijfers tussen zitten, zoals Deathwing die op compact 3x een 9 scored en 1 x een 3

Was ook meer als grapje bedoelt :p, maar de 4e jury lid geeft bij compactheid altijd lage punten! Veel lager dan de rest van de jury leden!
 

DeletedUser68973

Guest
Bah 4e, de meest stomme plaats:(
Zeker omdat ik te veel spam he:(
 

DeletedUser73972

Guest
Proficiat aan iedereen!

Ook natuurlijk verheugd om te zien dat mijn oud acc'je bijlenman het zo goed in deze rankings,
en nog bijna een waardige tegenstander voor masterz0r kan zijn!
 
Reactiescore
746
Was ook meer als grapje bedoelt :p, maar de 4e jury lid geeft bij compactheid altijd lage punten! Veel lager dan de rest van de jury leden!

Het hangt er inderdaad vanaf of dat jurylid compactheid als een voor/nadeel ziet. Daarom gebruiken we ook meerdere juryleden. Iedereen heeft zijn eigen visie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan