Clustercontest - Spelers W42!

DeletedUser73696

Guest
De mensen die mijn beoordeling willen weten kunnen op een vriendelijke manier naar men skype vragen. Dan bespreken we de punten, hoe ik eraan gekomen ben etc... Ik beantwoord enkel de vriendelijke PM's. En uitraard zullen de punten niet meer veranderd worden!

Sven was het er volgensmij niet helemaal mee eens, hij is banned :rolleyes:
 

DeletedUser51467

Guest
De mensen die mijn beoordeling willen weten kunnen op een vriendelijke manier naar men skype vragen. Dan bespreken we de punten, hoe ik eraan gekomen ben etc... Ik beantwoord enkel de vriendelijke PM's. En uitraard zullen de punten niet meer veranderd worden!

Kan je misschien even reageren op mijn post gericht aan jou. Punten moeten zeker niet veranderd worden, dat zou pas echt gezever zijn. Ik wil alleen weten hoe jij compactheid hebt beoordeeld. Een algemene schets hoe je dat criterium hebt beoordeeld, niet over mijn cluster, maar algemeen. Ik stel je deze vraag omdat jouw punten veel afwijken van de rest bij het criterium compactheid.
 

DeletedUser75895

Guest
Ik ben binnen een uurtje thuis, en kan dan via pc antwoorden, en ik zal met veel plezier op jouw vraag antwoorden.
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan het account TheBlackSwan in godsnaam een beter cijfer voor farmruimte hebben dan Grommende Tijgers.

hmm, geen idee, ik kan er ook niets aan doen dat iedereen om me heen al die BB's loopt te edelen :mad:

aan de andere kant hoor ik bij al die andere criteria gewoon meer punten te krijgen als jij, want mijn cluster is gewoon stukken beter als het jouwe! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73696

Guest
hmm, geen idee, ik kan er ook niets aan doen dat iedereen om me heen al die BB's loopt te edelen :mad:

aan de andere kant hoor ik bij al die andere criteria gewoon meer punten te krijgen als jij, want mijn cluster is gewoon stukken beter als het jouwe! :p

Mwuah, jou cluster heeft een hele rare punt in je tegenstanders gebied. Ik denk dat dat een pure gevoelskwestie is. Alleen kleine vraag voor jou, sinds wanneer hebben WIND en PA een oorlog, volgensmij is er nog nooit een aanval geweest. :rolleyes:

Verder SWAT heeft dus een BG/NAP met PA en Stuff, gaan ze ook nog edelen in de toekomst of wordt het echt net als W39 dat we geen BB meer kunnen zien over een aantal maanden.
 

DeletedUser

Guest
Mwuah, jou cluster heeft een hele rare punt in je tegenstanders gebied. Ik denk dat dat een pure gevoelskwestie is. Alleen kleine vraag voor jou, sinds wanneer hebben WIND en PA een oorlog, volgensmij is er nog nooit een aanval geweest. :rolleyes:

Verder SWAT heeft dus een BG/NAP met PA en Stuff, gaan ze ook nog edelen in de toekomst of wordt het echt net als W39 dat we geen BB meer kunnen zien over een aantal maanden.

die rare punt is er pas net gekomen, geen zorgen, die zal wel weer uitzetten straks.

Er zijn al enkele clears van Wind onze kant op gekomen, in de hoop te kunnen profiteren van de massa die force op dutch had lopen, goed geprobeerd, maar jammer genoeg werd het niets ;)
Wind is zeker niet onze grote vriend, wat hier allemaal op het AF verteld wordt, en naar wat er ingame mijn kant op komt sta ik ook niet te springen om met hen samen te werken.

Verder hebben Swat en Pa. inderdaad een NAP met elkaar, heeft Swat een BG met stuff, maar verder is er niets tussen Pa. en Stuff buiten een gezamenlijke vijand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
4de , ach kan slechter, maar als ik dan toch niet win laat me dan laatste zijn verdomme.

Chapeau voor t organiseren.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan