DeletedUser75253
Guest
Meest serieuze clustercontest EVER
Haters gonna hate.
Meest serieuze clustercontest EVER
Alleen voor de ekte bazen! Overigens had ik top 5 verwacht maar 26ste zijn we ook trots op!!
Ik wil graag de organisatie bedanken voor de competitie. Jammer dat we geen eerste zijn geworden, maar een tweede plek hebben we ook niks te klagen. Iedereen hoor je nu wel klagen, maar de meeste dingen zijn gebaseerd op een mening, dus er zal een gedachte achter zitten. Ik ben het niet overal mee eens, maar toch bedankt voor alles! Verder zou ik wel graag willen weten, waarom nummer 3 ons een 4 heeft gegeven voor farmruimte, het slechtste cijfer. Dit zou ik graag via skype; MaaslandMike of via PM prive willen horen. Verder zal ik diegene zijn naam gewoon geheim houden!
Hopelijk was ik duidelijk en heb ik je nodige informatie verschaft
Graag wil ik nog anoniem blijven als jurylid.
Ik wil graag de organisatie bedanken voor de competitie. Jammer dat we geen eerste zijn geworden, maar een tweede plek hebben we ook niks te klagen. Iedereen hoor je nu wel klagen, maar de meeste dingen zijn gebaseerd op een mening, dus er zal een gedachte achter zitten. Ik ben het niet overal mee eens, maar toch bedankt voor alles! Verder zou ik wel graag willen weten, waarom nummer 3 ons een 4 heeft gegeven voor farmruimte, het slechtste cijfer. Dit zou ik graag via skype; MaaslandMike of via PM prive willen horen. Verder zal ik diegene zijn naam gewoon geheim houden!
Ik heb ten minste prijs![]()
Zoals ik al eerder zei mag iedereen op een rustige manier mij prima vragen naar mijn beoordeling.
Dus in plaats van zeuren om het cijfer kan iemand ook proberen rustig een verklaring te geven?
Ben jij nummer 3 in het lijstje? Dan zou ik wel willen weten hou jij farmruimte heb beoordeelt.
Zou kunnen dat ik 3 ben.
Wat is je specifieke vraag? Algemeen is farmruimte gewoon bepaald door BB dorpen/tegenstanders in de omgeving. Indien je edelt richting de ring zal je makkelijker kunnen farmen dan als je edelt richting het midden b.v..
Hoe kan het account TheBlackSwan in godsnaam een beter cijfer voor farmruimte hebben dan Grommende Tijgers.
Hoe kan het account TheBlackSwan in godsnaam een beter cijfer voor farmruimte hebben dan Grommende Tijgers.
Zoals ik gisteren al zei tegen je: Boppas heeft héél grondig beoordeeld en heeft bij elke kandidaat de barbarendorpen verkend en zo tot de conclusie gekomen dat de muren gemiddeld bij jou 0.569 hoger lagen![]()
Lief dat je mij god noemt.
Dat verschil had achteraf gezien inderdaad anders mogen zijn. Bedankt voor de feedback.