Clustercontest - Spelers W42!

Reactiescore
2.039
Deathtsroke 3de?
Die heeft een lang uitgerekt lelijk cluster en 0,0 vijandelijk front.
Ik vraag mij sterk af hoe hij aan zijn punten komt?

Ik sluit mij aan bij CBC.

Verder ben ik nummer 10 geworden met een 50x zo goed cluster maarja alle beste voetballers hebben nummer 10 toch geldt vast ook zo voor TW :rolleyes:

Er waren eenmaal meer criteria dan enkel vorm he, dan krijg je dat. 0,0 vijandelijk front klopt overigens ook niet, je kunt zien dat hij bovenin een front heeft wat hij door deze ligging (safe/front verhouding) perfect zelf kan stacken. Vandaar dus ook mijn hoge cijfer daarbij.

Wat zo'n kaart helaas niet laat zien, is dat dat kleine spelers zijn. :)

Al had ik dat gezien, zou het weinig veranderen. Beuk ze weg, regel een mb om het te doen, iets! :p
 

DeletedUser75895

Guest
Mijn punten:

Angel Heart zei:
vfezvpe2ume.png


Linkje: http://www.mupload.nl/img/vfezvpe2ume.png
 
Reactiescore
3.576
Er waren eenmaal meer criteria dan enkel vorm he, dan krijg je dat. 0,0 vijandelijk front klopt overigens ook niet, je kunt zien dat hij bovenin een front heeft wat hij door deze ligging (safe/front verhouding) perfect zelf kan stacken. Vandaar dus ook mijn hoge cijfer daarbij.

2 dorpjes grenzen met de vijand noem ik geen front.



Punten van Angel Heart zien er voor mij wel oke uit op basis van mijn acc.
 
Reactiescore
111
@ Angel Heart, hoezo een 6 voor compactheid van His Noodly Appendage? Zie niet heel veel dorpen die we hadden kunnen edelen om het compacter te krijgen (op BB's na dan) :)
 

DeletedUser

Guest

Wat me zo in het oog springt is dat Grommende Tijgers een 9 krijgt voor compactheid. Het hoogste cijfer van de hele lijst qua compactheid. Vind ik een lichtjes twijfelachtige keuze omdat ik denk dat Grommende Tijgers bij lange na niet het meest compacte cluster heeft uit de lijst deelnemers.
 

DeletedUser72154

Guest
Uhmmm...
In ieder geval bedankt voor het organiseren van dit clustercontest laat ik daar maar mee beginnen :)

Ik vind deze resultaten erg 'bijzonder' :p

Ik vraag me echt af hoe bijvoorbeeld Bildeberg groep een 7.5 gemiddeld kunnen hebben voor verhouding safe/vijand als ze met 1/4 van hun dorpen grenzen met de vijand. Terwijl Digital Love. voor verhouding safe/vijand gemiddeld een 6.375 heeft terwijl hij nergens grenst met een vijand.
Ook kan ik me maar moeilijk vinden in de keuzes van voornamelijk jurylid nummer 3 bij farmtuimte. Hoezo heeft bijvoor axifre een 8 voor farmruimte? Hoe wordt er naar farmruimte gekeken? Het aantal Barbarendorpen in de buurt? De grote van het cluster? In beide gevallen zou het niet kloppen dat axfire hier zo hoog krijgt in verhouding met anders spelers (.Deathstroke 5, Tijger 4, Bildeberg 4) en dan Clueless Clowns weer een 8?
En bij compactheid jurylid 3... Geen woorden voor.
 

DeletedUser65921

Guest
Meh... nooit mijn sterkste punt geweest. :$
De resultaten:
GUArjyJ.png
Axfire wint 500pp
Grommende Tijgers wint 300pp
.Deathstroke wint 150pp
Savior of the North wint 50pp

Dan, het extratje voor 100pp
roQdZrQ.png
Dragonfriend wint 100pp!


Gefeliciteerd.

Net zoals gewoonlijk geef ik mijn juryleden het recht anoniem te blijven (ik heb de nummers gewisseld). Indien zij wensen in te gaan op komende comments, dat mogen ze zich bekendmaken.. maar hier zijn ze niet toe verplicht.

Deze resultaten zijn finaal, en worden niet meer aangepast.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dank jullie en de juryleden voor deelname!

Mvg,
Poo.

(PP wordt in een uurtje uitgedeeld)

Dubbele winst of wat? :D
Dit is onverwacht, ik ging voor top 10.
 
Reactiescore
2.303
Meest serieuze clustercontest EVER
 

DeletedUser

Guest
Uhmmm...
In ieder geval bedankt voor het organiseren van dit clustercontest laat ik daar maar mee beginnen :)

Ik vind deze resultaten erg 'bijzonder' :p

Ik vraag me echt af hoe bijvoorbeeld Bildeberg groep een 7.5 gemiddeld kunnen hebben voor verhouding safe/vijand als ze met 1/4 van hun dorpen grenzen met de vijand. Terwijl Digital Love. voor verhouding safe/vijand gemiddeld een 6.375 heeft terwijl hij nergens grenst met een vijand.
Ook kan ik me maar moeilijk vinden in de keuzes van voornamelijk jurylid nummer 3 bij farmtuimte. Hoezo heeft bijvoor axifre een 8 voor farmruimte? Hoe wordt er naar farmruimte gekeken? Het aantal Barbarendorpen in de buurt? De grote van het cluster? In beide gevallen zou het niet kloppen dat axfire hier zo hoog krijgt in verhouding met anders spelers (.Deathstroke 5, Tijger 4, Bildeberg 4) en dan Clueless Clowns weer een 8?
En bij compactheid jurylid 3... Geen woorden voor.

en terecht een 8 :cool:
 
Bovenaan