Clustercontest - Spelers W42!

Reactiescore
372
Wie is jurylid 3? Mij een 5 geven voor farmruimte, wel helemaal lekker? :eek:
Toch bedankt voor de prijs :D het is wat

Jurylid 3 gaf Esta ook een 5 voor ligging/vorm... Die begreep er niet veel van volgens mij.

Reactiescore
1.015
Tjah bij jou cluster lag ik ook wel redelijk plat moet ik eerlijk zeggen..

Mijn cluster wordt een bazencluster ;). Afgezien van dat, ik had het over axfire niet mezelf. Grote grap dat dat de beste cluster is, weet iedereen met een beetje verstand voor tw. Krijgt zelfs een 8 voor farms? (hoe kan je daar een 8 voor geven)

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.845
Haha, axfire alles gezien de beste cluster, wat een grap jonge ik lig plat :p

Lol het cluster aan axfire is zowat identiek aan mij, alleen ik lig iets breder en hij heeft vijanden niet gemarkeerd. :D

Hoe kan die nu #1 staan en ik #12.

Bij mij is de geloofwaardigheid van deze clustercontest ook zojuist naar 0 gezakt.

Reactiescore
532
Reactiescore
1.015
Lol het cluster aan axfire is zowat identiek aan mij, alleen ik lig iets breder en hij heeft vijanden niet gemarkeerd. :D

Bij mij is de geloofwaardigheid van deze clustercontest ook zojuist naar 0 gezakt.

Ja idd, mijn punten zeg ik ook niks van. Maar gezien hoe ze zijn gegegen bij de anderen, zeker in de onderlinge verhoudingen van acc's ... sja, kan je kritiek geven dat ik dit raar vind maar ben daar niet alleen in :cool:

Reactiescore
2.039
Mijn cluster wordt een bazencluster ;). Afgezien van dat, ik had het over axfire niet mezelf. Grote grap dat dat de beste cluster is, weet iedereen met een beetje verstand voor tw. Krijgt zelfs een 8 voor farms? (hoe kan je daar een 8 voor geven)

En ik had het over die van jou.

Identiek aan die van jou? Je hebt een gigantisch gat in je cluster man, kijk de kaartjes in de beginpost eens terug? :p
Als je weer een cluster als VMS had gehad zou ik je zo dikke cijfers geven, maar dit cluster toch echt niet.

DeletedUser75895

Guest
Ik heb gehoord dat bepaalde mensen denken dat ik #1 ben, ik zal dit morgen even checken. Als er dan vragen of problemen zijn met mijn keuze kan je deze gerust bespreken samen met me, de punten zullen niet veranderd worden, maar ik kan je dan wel uitleggen hoe ik aan die punten ben gekomen. Dit zullen we dan via skype bespreken. Ik zal hier morgenavond even tijd voor maken! Alvast bedankt en proficiat aan alle winnaars! Ook dragonfriend!

Reactiescore
3.637

Deathtsroke 3de?
Die heeft een lang uitgerekt lelijk cluster en 0,0 vijandelijk front.
Ik vraag mij sterk af hoe hij aan zijn punten komt?

Ik sluit mij aan bij CBC.

Verder ben ik nummer 10 geworden met een 50x zo goed cluster maarja alle beste voetballers hebben nummer 10 toch geldt vast ook zo voor TW :rolleyes:

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.845
En ik had het over die van jou.

Identiek aan die van jou? Je hebt een gigantisch gat in je cluster man, kijk de kaartjes in de beginpost eens terug? :p
Als je weer een cluster als VMS had gehad zou ik je zo dikke cijfers geven, maar dit cluster toch echt niet.

Wat zo'n kaart helaas niet laat zien, is dat dat kleine spelers zijn. :)

Oath of the Spear

Casanova W36
Reactiescore
1.845
Helaas doet de grootte van die spelers er niet toe. Gaten zijn gaten en worden as such beoordeeld.

Zeg ik toch ook. Dat valt niet te zien op zo'n kaart en ik snap dan ook dat daar niet op gelet word.

Feit is wel dat het gat #1 #12 niet alleen door zo'n miniscuul gat kan komen. ;)

Bovenaan