Clustercontest n°5

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
674601.jpg


Gezien men even niet weet hoe je deze grafiek moet lezen zal ik het even uitleggen. Jullie zien de namen rechts van de grafiek staan toch?:p

Overhung (Blauw) heeft dus 7% van alle stemmen.
Daar onder:
OWNZ u P3K3R (Bruin achtig), 8% van alle stemmen.
Daar onder:
Eenoog6 (Groen), 8% van alle stemmen.

Enzovoorts.... sommige staan er nog niet tussen omdat men daar nog niet op heeft gestemd en die worden dan ook niet verwerkt in de grafiek wel zo logisch:eek:

Ik snap hoe het werkt, ik onderscheid sommige kleuren alleen niet van elkaar.. :p
 

DeletedUser

Guest
Heb nog 2 extra inzendingen gehad, maar daar houdt het echt mee op! Of het is slecht georganiseerd of de wereld is goed inactief of lui om 2minuten niet eens vrij te willen maken:eek:
 
Reactiescore
81

DeletedUser

Guest
Clustercontest n°5 - Word afgeblazen!:(

Geachte lezers van Wereld 16,

De Clustercontest n°5 zal worden afgeblazen! Er zijn in totaal -30 inzendingen gedaan door de spelers. In totaal zijn er 200 mededelingen de deur uitgegaan wat wil zeggen dat 200 spelers kunnen stemmen. Daarvan hebben circa 170 spelers niet gestemd. Zoals ik en mijn sponsor J. hebben gezegd er zullen minimaal 100 inzendingen moeten plaats vinden om een echt resultaat te krijgen. J. (sponsor) is niet van plan om de 200 PA punten uitreiken aan de nummer 1 gezien het geen goede competitie is.

We hebben hier veel tijd en moeite in gestoken en uiteindelijk is het voor niks geweest. Dit is ook direct de laatste keer dat we een clustercontest organiseren of de activiteit op deze wereld moet omhoog gaan maar op korte termijn zien we dat niet gebeuren. Wie weet zullen we over een half jaar het nog eens proberen en dan hopen we wel dat we iemand blij kunnen maken met de prijs van 200PA!:)

Onze excuses hiervoor.

DE UITSLAG:
682781.jpg


Podium plaatsen zijn voor:
682812.jpg


Gefeliciteerd Gig Graham II, je hebt volgens men de mooiste cluster gezien je de meeste stemmen hebt kunnen bemachtigen! Je bent niet enkel op ODA de nummer 1 van Wereld 16 maar je cluster is ook zo ontwikkeld dat het op een bliksem straal lijkt. Dat doet me tevens ook denken aan FUlguration The Act Of Lighting.

#1 > Gig Graham II:
showmap.php


Met vriendelijke groet,

De organisator D. (Yero FosGate) & J. (Yeronimo).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.089
als je veel fantasie hebt en een circus baas gezicht erbij bedenkt, heeft ie een mooie snor!


Btw, zonde dat het is afgeblazen...
 

DeletedUser

Guest
Dankjulliewel, toch blijf ik het vreemd vinden dat ik gewonnen heb :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan