Clustercontest Classic

Hoe jij mee?


  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487694086

Guest
Heb je zo weinig animo voor je contest, ga je je enige deelnemers zwart maken :/
 
Reactiescore
973
Ik wil me pp, minimaal plaats 3 had ik al op gerekend.
 

DeletedUser74557

Guest
Man man man, echt heel jammer weer dit..

de manier en toon in je bericht is niet echt iets om over naar huis te schrijven, vind je niet? @The Minion last van frustratie oid?

dat het niet door gaat logisch. vinden wij ook heel jammer, hadden er meer van verwacht.

hebben er toch wat tijd in gestoken, met plezier gedaan overigens. en dan kom je met een reactie om op te schijten zonder iets van waardering voor die enkele die wel moeite hebben genomen. Die doen er dus blijkbaar ook meteen niet meer toe verder?

dus wil je bedanken voor je getoonde waardering :)
 
Reactiescore
2.478
Misschien niet de meest handige opmerking van mij. Denk vooral dat het door de teleurstelling komt van weer een flop contest hier. Classic en contesten gaan niet samen denk ik
 
Reactiescore
20
@The Minion Kunnen er ook niets aan doen dat ons cluster op een lul leek op de moment van inzending. We probeerden er ook alleen maar grappig en origineel mee te zijn. Ook wij hadden liever wat meer inzendingen gezien van verschillende mensen (op tijd weliswaar). Helaas is dat niet zo. Sorry als het over kwam dat we belachelijk wouden doen ofzo, dat was zeker niet de bedoeling. Maar is te weinig inzendingen dan een goede rede om degene die dan wel op tijd deelgenomen hebben te straffen? Ik snap dat het zonde is van de pp weg te geven terwijl er maar 3 inzendingen zijn, maar is het dan geen oplossing om de prijs te halveren? Denk dat we daar allemaal al blij genoeg mee zijn, beter dan niets. Maar om ons te “straffen” voor te weinig inzendingen is jezelf in je eigen voet schieten, zo ga je nog minder activiteit behouden op het forum.
 
Reactiescore
2.478
Weetje wat het is. Ik kan nu wel de pp verdelen onder de deelnemers, maar dat is een vrijbrief om het zo de volgende keer weer te moeten doen. Steker nog op classic heb ik het op deze manier de afgelopen werelden vaker moeten doen. Om die reden ga ik het niet nog eens doen. De pp die ik beschikbaar stel komen voor een groot deel uit mijn eigen zak en ik wil dit met liefde vergeven. Mits er ook initiatief komt vanuit jullie en leuk mee wordt gedaan.

Ik denk niet dat als ik geen pp uitdeel (door weinig animo) dat er nog minder mensen op het AF komen. Ik moet gewoon accepteren dat classic en contesten geen match zijn en moet het gewoon niet meer willen proberen. Ik vind het lullig voor jou en de andere inzendingen en als er nu echt veel werk aan zat had ik het wellicht anders gedaan. Maar deze inzendingen kunnen allemaal in 10min gemaakt zijn. En dat is niet erg als er genoeg deelnemers mee doen, maar 2.5 deelnemers.... Als je er nu voor zorgt dat er voor zondag meer inzendingen komen zal ik mijn keuze wellicht veranderen. Maar nu zeker niet.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
20
@The Minion Sorry maar dan is 90% van alle cluster contest inzendingen die gedaan zijn in 10min gemaakt, daarbij hebben we er langer over gedaan. Het tekenen van de “d” was nog gemakkelijk, maar danny was al wat meer werk. Ook bij het bedenken van de tekst is nog best wel wat tijd gestoken.

Daarbij is het ook mijn mening dat het een beetje je eigen fout is.
Een deze dagen komt er ook een IGM die we rondsturen.
Voor zover we weten is deze IGM ook nooit rondgestuurd geweest. Wij hebben het woord binnen onze stam verspreden. Meermaals. Maar de IGM die meer mensen zou moeten lokken is er nooit geweest (verbeter me als ik fout zit), dus nogmaals, niet onze fout dat deze contest mislukt.
 

DeletedUser74557

Guest
Misschien niet de meest handige opmerking van mij. Denk vooral dat het door de teleurstelling komt van weer een flop contest hier. Classic en contesten gaan niet samen denk ik
Die teleurstelling is er hier ook echt wel.

Als mod. heb je een voorbeeld functie en zou je beter moeten weten. Op deze manier gaat het er niet beter op worden hoor. je kan beter diegene die wel de moeite genomen hebben, een beetje credits en waardering te geven. dat stimuleert mensen.

Volgende keer heb ik nu ook bij een contest meteen zoiets van "ach laat maar, loont toch niet bij de zoveelste flop..
 
Reactiescore
48
@The Minion Kunnen er ook niets aan doen dat ons cluster op een lul leek op de moment van inzending. We probeerden er ook alleen maar grappig en origineel mee te zijn. Ook wij hadden liever wat meer inzendingen gezien van verschillende mensen (op tijd weliswaar). Helaas is dat niet zo. Sorry als het over kwam dat we belachelijk wouden doen ofzo, dat was zeker niet de bedoeling. Maar is te weinig inzendingen dan een goede rede om degene die dan wel op tijd deelgenomen hebben te straffen? Ik snap dat het zonde is van de pp weg te geven terwijl er maar 3 inzendingen zijn, maar is het dan geen oplossing om de prijs te halveren? Denk dat we daar allemaal al blij genoeg mee zijn, beter dan niets. Maar om ons te “straffen” voor te weinig inzendingen is jezelf in je eigen voet schieten, zo ga je nog minder activiteit behouden op het forum.

Volgens mij was dat op dag 1 besloten dat het die vorm moest aannemen o_O
Wij lagen daar in de buurt en waren er al bang voor dat het ooit zover zou komen daarom hebben we ons maar laten internen. :engel:

@The Minion
"Ik kan nu wel de pp verdelen onder de deelnemers, maar dat is een vrijbrief om het zo de volgende keer weer te moeten doen. "

Het lijkt me opzich wel zo eerlijk om de PP nu te verdelen en dan bij een volgende contest gewoon een minimum aantal deelnemers te noemen voor de contest. Dit probleem had best makkelijk voorkomen kunnen worden en dan voorkom je voor de volgende keer dat hele "vrijbrief" probleem ook gelijk. Ik denk dat iedereen dan wel tevreden kan zijn en wellicht zijn mensen dan de volgende keer ook meer geneigd om mensen erbij te betrekken om snel het minimum aantal inzendingen te behalen.

Met Vriendelijke Groet. :)
 
Reactiescore
2.478
Jullie leggen het er wel erg dik op. Ik zal mijn situatie even kort uitleggen waarom ik wellicht zo kortaf reageer en dit eigenlijk uit het oog verloren was. Dit is ook de reden waarom W73 van mij is overgenomen en ik de komende tijd niet/minder actief ben als mod:

Ik volg een minor (die online doorgaat) waar ik 30/40u aan verslag, onderzoeken en analyses moet maken per week. Hiernaast heb ik een bijbaan in de zorg. Sinds deze week ben ik gevraagd op de facility manager te helpen met de administratie. In ons zorgcentrum liggen namelijk enkele corona patiënten en daar moet het een en ander voor geregeld worden. Waardoor ik dus overdag werk en 's avond als een gek huiswerk maak.

Conclusie: Ik ga dit overdragen aan andere forum moderatoren en hij mag kijken wat hij hiermee gaat doen. Dit bericht is misschien ook kortaf, maar ik ga even prioriteiten voor mijzelf stellen. Ik verwacht dat een andere mod dit dus vandaag of morgen oppakt.
 

DeletedUser74557

Guest
Haha stop eens met janken zeg, die pp heb je binnen 1 dag gefarmed op w73 man.

die PP kunnen me gestolen worden, daar gaat het me helemaal niet om :)

die PP heb ik ook helemaal niet nodig ofzo, Gaat me meer om de manier waarop dit contest al vanaf het begin is gelopen en dan daar nog is bovenop op een vervelende manier en ondertoon als reactie afsluiten..

punt is:
1 minimale inzendingen om contest te laten doorgaan niet vermeld
2 er is helemaal geen ingame bericht over verzonden, zoals is vermeld en zou gebeuren. ( mega blunder dit, allesbepalende punt)
3 en dan wordt het verhaal afgeblazen op een manier van frustratie en irritatie waarmee wij allemaal in het algemeen op worden aangekeken.

conclusie: tw organisatie hebben al vanaf het begin zwaar verzaakt op alle vlakken in deze.

Stel je is voor: je bent zelf organisator van een event zonder daar een aankondiging of bekendmaking naar buiten van te brengen... daarmee weet je bij voorbaat al garantie te hebben op een flop.

floppen is altijd teleurstellend, zeker als dat (mede) door gemaakte fouten komt. fouten maken we allemaal wel ééns, vervelend kan gebeuren.

Dan moet je niet naar andere gaan wijzen en voor aankijken. ;)
 
Reactiescore
2.039
die PP kunnen me gestolen worden, daar gaat het me helemaal niet om :)

die PP heb ik ook helemaal niet nodig ofzo, Gaat me meer om de manier waarop dit contest al vanaf het begin is gelopen en dan daar nog is bovenop op een vervelende manier en ondertoon als reactie afsluiten..

punt is:
1 minimale inzendingen om contest te laten doorgaan niet vermeld
2 er is helemaal geen ingame bericht over verzonden, zoals is vermeld en zou gebeuren. ( mega blunder dit, allesbepalende punt)
3 en dan wordt het verhaal afgeblazen op een manier van frustratie en irritatie waarmee wij allemaal in het algemeen op worden aangekeken.

conclusie: tw organisatie hebben al vanaf het begin zwaar verzaakt op alle vlakken in deze.

Stel je is voor: je bent zelf organisator van een event zonder daar een aankondiging of bekendmaking naar buiten van te brengen... daarmee weet je bij voorbaat al garantie te hebben op een flop.

floppen is altijd teleurstellend, zeker als dat (mede) door gemaakte fouten komt. fouten maken we allemaal wel ééns, vervelend kan gebeuren.

Dan moet je niet naar andere gaan wijzen en voor aankijken. ;)
Blunder? Maat, ik weet niet of je het door hebt maar er schijnt op het moment een bepaalde crisis te zijn, waarvan @The Minion aangeeft dat hij daar zelf ook minder tijd door te besteden heeft. Daarnaast is het zijn van een tw mod gewoon op vrijwillige basis, en mag je daar dus opzich wel wat respect voor tonen ipv zo hoog van de toren te blazen.

Je hebt je punt gemaakt, je vindt het niet leuk hoe het gelopen is. Helaas is het zo dat niet alles voor iedereen zo loopt als hij graag wilt. Aldo heeft er al zijn excuses voor aangeboden en aangegeven dat er een verlenging gemaakt kan worden, dan wel door een andere mod. Op dat moment moet je je daar ook gewoon bij neerleggen en niet door blijven drammen als een kleine kleuter.

Er is trouwens een ander topic waarin je kunt discussiëren als de mods volgens jou hun werk niet goed doen, en dat is hier.
 

DeletedUser74557

Guest
had idd al me punt gemaakt, maar jij komt met zo domme reactie aanzetten op een normale vraag van mij welke mod het voort gaat zetten?

lijkt me handig ieder geval als contest wordt verlengt!

En over huidige crisis hoef je niks te zeggen verder, die gevolgen ondervind ik zelf hier ook.

respect heb ik zeker voor die situatie en alle dank naar die personen! ben er daarna toch ook niet meer verder op door gaan zeiken ofwel?

gezien jij blijkbaar wat ik begrijp uit je reactie het om de pp zeiken was... ik hou het hier verder bij..

Wil enkel nog wel weten wie de nieuwe mod hier zal zijn.
 
Reactiescore
2.478
Ik heb het intern neergelegd. Zij adviseren om het niet verder op te pakken. Er zal dus geen uitslag, of iets dergelijks komen. Ik laat het ook hierbij, want zoals vermeld verminder ik mijn activiteit de komende weken. Voor vragen en of klachten kunnen je inderdaad in het topic zijn waar Elko naar linkt terecht, of bij het opperhoofd van de forum mods @Hopeful

Wel een opmerking; Dat ik een contest niet door laat gaan, omdat er naar mijn mening 2.5 minder serieuze inzendingen zijn geplaatst. Heeft vrij weinig met een voorbeeldfunctie te maken. Een voorbeeldfunctie heeft te maken met de manier doe iemand zich gedraagt. Ik heb voorgesteld dat jullie extra inzendingen mogen werven en dat ik het dan wel nogmaals zou overwegen. Er is dus een oplossing geboden voor jullie 'probleem'. Hier is echter tot 50min geleden niet op in gegaan en er zijn ook geen inzendingen bijgekomen (helaas).

Ik snap oprecht niet waar jullie probleem nu precies ligt. Voor mij gaat de contest op de verhalen en de forumactiviteit. Als dit er komt beloon ik dat met plezier met pp. Volgens mij gaat het bij jullie voornamelijk om de pp? Stel nu: we 500pp verdelen aan de 4 deelnemers is iedereen dan blij en hoeven we deze discussie niet meer voort te zetten? Of begrijp ik de intentie verkeerd?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Haten is gewoon makkelijker dan begrip opbrengen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan