Clustercontest casual 5

Reactiescore
2.478
bmjeymswedgx0.png

Beste casual5-forumlezers,

Hierbij presenteer ik met trots de casual 5 Clustercontest! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél casual 5? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het moet gemaakt worden via deze site(klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie onderdeel in de beoordeling) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, dient deze in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit natuurlijk wel beloond!

De Prijzen

De prijzen zullen voorlopig als volgt zijn:
- 1e prijs: 600 premium punten!
- 2e prijs: 400 premium punten!
- 3e prijs: 250 premium punten!

-4e prijs: 150 premium punten!
-5e prijs: 100 premium punten!​

- Originaliteitsprijs: 200 premium punten!
- Toekomst perspectief: 100 premium punten!
- Vorm/ligging: 100 premium punten!
- Troostprijs: 100 premium punten!​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op casual 5. Lees je dit nu toevallig en ben je geen casual 5 speler, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.

Jurylid 1: The Minion
Jurylid 2: famdecibel
Jurylid 3: dragonfriend723
Jurylid 4: Jo Han
Jurylid 5:
tu4auqrxmcvl7.jpg

Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:

TWNL: 500 premium punten
Jo han: 700 premium punten
The Minion: 300 premium punten
Amancho: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Zo schrijven zich misschien nog meer mensen in en dat maakt het allemaal alleen maar leuker! Inspiratie kan in dit topic(klik) topic opgedaan worden.

Uiterlijke Inzendingsdatum: Dinsdag 5 september 23:59 (14 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.​

Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Uitslag:

Het is zover de uitslag van de clustercontest is bekend. De jury is tot een besluit gekomen. De uitslag(Excel-bestand) is terug te vinden in de bijlage. De jury heeft besloten om op voorhand geen onderbouwing voor hun gegeven cijfers te geven. Dit kan echter wel worden opgevraagd in dit topic.

De volgende deelnemers hebben prijzen gewonnen:

- 1e prijs: Prince of all Saiyans (600 premium punten!)
- 2e prijs: Hopelessly Lost (400 premium punten!)
- 3e prijs: Westlive (250 premium punten!)

-4e prijs: Cerillius Fidellii (150 premium punten!)
-5e prijs: Dokter Snugger (100 premium punten!)

- Originaliteitsprijs: Expensive Brains (200 premium punten!)
- Toekomst perspectief: Hopelessly Lost (100 premium punten!)
- Vorm/ligging: Prince of all Saiyans (100 premium punten!)
- Troostprijs: Expensive Brains (100 premium punten!)

Ik wil de jury hartelijk bedanken voor hun bijdragen aan deze contest.

kiivwwrb77rpm.jpg

Dit topic zal voor ongeveer een week openblijven, om relateerde zaken te bespreken. Ik wil de winnaars feliciteren en hoop dat casual 5 nog lang een leuke en boeiende wereld zal blijven! De prijzen zullen morgen worden uitgereikt!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
En dat met zo'n prijzenpot
 

DeletedUser76198

Guest
Expensive Brains

Een dag later dan gepland, maar beter laat dan nooit! Een motto dat helaas iets te vaak gebruikt is (en word) op het account waar inmiddels ongeveer 700 co's hebben gespeeld. Ondanks die 674 co's is er maar een persoon die het account heeft gestart en het tot nu toe probeert te trekken. Zoals zometeen in het kaartje duidelijk zichtbaar zal worden was het een account dat snel groeide, en in tegenstelling tot spelers met wel vet geile clusters Weedish & de andere topper Saiyans , beslooot om te doen alsof het een normale wereld is. flink offensief spelen, groot gebied opeisen en de noobjes eruit trappen :eek:.


ZO begon het account aan een heerlijke start, kon het goed farmen en ondanks een weekje later starten ging het vrij snel top 10 in (goh casual). waar de bovenstaande (vet awesome top accounts) toen besloten tot het rap dichtedelen van clusters zijn we op EB voor de eerste keer lekker achterover gaan zitten en nogal vergeten om iets dicht te edelen. Om toch een beetje waard te kunnen zijn, zijn er toen weer ca 420 co's aangenomen om het account weer wat actiever te kunnen maken. zoals het kaartje gaat laten zien is dat niet gelukt :D we zijn inmiddels nog steeds nr 3 maar hebben alle voorsprong afgegeven. het cluster is dichtgeedeld door de noobjes die we wilden edelen.


Nu zijn we inmiddels weer 2-3 dagen aan het spelen na een stop door gebrek aan zin in een wereld waar ik niemand kan aanvallen. toch eens tijd om weer wat bb's te edelen, je weet wat ze zeggen: beter laat dan nooit!

kaartje:

Rood: iedereen behalve Ket*
Blauw: Ket
Lichtblauw: keta. (geen BG, krijgt een kleurtje vanwege de naam)
Geel: Expensive Brains

2777721bc4777c16fc565ef9c95de43c.png


En ook nog gewoon een extra kaartje om te zien hoe ongelofelijk cute de keteranen als death squad waren.

Geel : EB

Donkerblauw : Höz (Gevallen soldaat, voor altijd in het hart)
Groen :D : Weedish
Roze : Saiyans

488a8553de4fa4ed2d82b0f0c9c959b0.png

@SC Beast. is dit ook een pp waard? (ben de eerste :rolleyes:)

Als zo'n vol geedeld cluster geen troostprijs waard is weet ik het ook niet meer :engel:

Je cluster lijkt een beetje op Australië :eek:

*Alle is zwaar overdreven, EB dient niet aansprakelijk te worden gesteld door eventueel verontwaardigde spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64575

Guest
Expensive Brains

Een dag later dan gepland, maar beter laat dan nooit! Een motto dat helaas iets te vaak gebruikt is (en word) op het account waar inmiddels ongeveer 700 co's hebben gespeeld. Ondanks die 674 co's is er maar een persoon die het account heeft gestart en het tot nu toe probeert te trekken. Zoals zometeen in het kaartje duidelijk zichtbaar zal worden was het een account dat snel groeide, en in tegenstelling tot spelers met wel vet geile clusters Weedish & de andere topper Saiyans , beslooot om te doen alsof het een normale wereld is. flink offensief spelen, groot gebied opeisen en de noobjes eruit trappen :eek:.


ZO begon het account aan een heerlijke start, kon het goed farmen en ondanks een weekje later starten ging het vrij snel top 10 in (goh casual). waar de bovenstaande (vet awesome top accounts) toen besloten tot het rap dichtedelen van clusters zijn we op EB voor de eerste keer lekker achterover gaan zitten en nogal vergeten om iets dicht te edelen. Om toch een beetje waard te kunnen zijn, zijn er toen weer ca 420 co's aangenomen om het account weer wat actiever te kunnen maken. zoals het kaartje gaat laten zien is dat niet gelukt :D we zijn inmiddels nog steeds nr 3 maar hebben alle voorsprong afgegeven. het cluster is dichtgeedeld door de noobjes die we wilden edelen.


Nu zijn we inmiddels weer 2-3 dagen aan het spelen na een stop door gebrek aan zin in een wereld waar ik niemand kan aanvallen. toch eens tijd om weer wat bb's te edelen, je weet wat ze zeggen: beter laat dan nooit!

kaartje:

Rood: iedereen behalve Ket*
Blauw: Ket
Lichtblauw: keta. (geen BG, krijgt een kleurtje vanwege de naam)
Geel: Expensive Brains

Bekijk bijlage 11518


En ook nog gewoon een extra kaartje om te zien hoe ongelofelijk cute de keteranen als death squad waren.

Geel : EB

Donkerblauw : Höz (Gevallen soldaat, voor altijd in het hart)
Groen :D : Weedish
Roze : Saiyans

Bekijk bijlage 11520

@SC Beast. is dit ook een pp waard? (ben de eerste :rolleyes:)

Als zo'n vol geedeld cluster geen troostprijs waard is weet ik het ook niet meer :engel:

*Alle is zwaar overdreven, EB dient niet aansprakelijk te worden gesteld door eventueel verontwaardigde spelers.

Je cluster lijkt een beetje op Australië :eek:
 

DeletedUser65921

Guest
Ik zie geen cluster, kan je het wat beter aanduiden? Ik zie enkel een grote rode vlek.
 

DeletedUser75970

Guest
Zal eerdaags mijn voorbeeldige cluster hier even plaatsen.
 
Bovenaan