DeletedUser76198
Guest
Zal eerdaags mijn voorbeeldige cluster hier even plaatsen.
Niet doen! Als je niks plaatst krijg ik alle pp
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Zal eerdaags mijn voorbeeldige cluster hier even plaatsen.
Mag ik daarom wel mee doen?Vgm kunnen mods de PP niet winnen, toch?
Lol, Hoever ben je gejumpt met je edels haha
Prince of all saiyans
De start op casual 5 kwam onverwacht voor mij en mijn, inmiddels inactieve, co. We hadden onze focus op W54 maar waren hier volledig omsingeld en kregen toen een aanbod om te fuseren, hier zijn we toen op ingegaan. Al snel kregen we spijt omdat we graag zelf alle touwtjes in handen hadden. Toen zagen we dat we een dorp konden verplaatsen naar casual 5. Dit werd onze 1e casual wereld dus we waren niet goed voorbereid: bijna alle items uit onze inventaris hadden we opgemaakt omdat we ervan uit gingen dat we er na de fusie niks meer aan zouden hebben en ook was het in het begin even wennen omdat je op een casual een andere tactiek moet gebruiken dan op een gewone wereld. Het is echter best goed uitgepakt: Prince of all saiyans staat momenteel op een mooie 2e plek, wat ofwel betekent dat wij goed bezig zijn of dat de rest gewoon zuigt.
Na een tijdje raakte ik aan de praat met Roel, de bespeler van Expensive Brains, we hebben toen besloten om elkaar uit medelijden maar gezelschap te houden. Na een tijdje kwamen Hözjiüstn en WhyAmIDoingThis? erbij. Die bleken echter al snel de motivatie te verliezen en dus moesten we opzoek naar nieuwe leden. Toen zag ik opeens een speler genaamd Weedish liggen, deze speler sprak ik aan omdat ik het een geniale naam vond: wiet + een pokemon, wie bedenkt het? Na even gepraat te hebben bleek er ook nog een mod (Jordy) op te spelen, die kreeg dus direct een uitnodiging! Na een ruime maand met ze 3en in de stam gezeten te hebben besloten we dat we op ze minst één account nodig hadden dat wat voorstelde, dat is wanneer er contact werd gelegd met Sons of Durin. Die zag een overstap wel zitten na wat gebabbel met Weedish en dat is hoe de stam met de mooiste naam is gekomen tot waar het nu is.
Dan nu iets over het cluster van Prince of all saiyans:
Bekijk bijlage 11590
Geel: Prince of all saiyans
Blauw: Keteranen
Rood: De rest van de top 11 stammen, dit om een goed beeld te geven van de positie van Ket t.o.v. de rest van de wereld.
Hier onder staat nog een kaartje dat vrijwel identiek is aan het bovenstaande kaartje, enkel is in het onderstaande kaartje ieder stamlid met een andere kleur gemarkeerd.
Bekijk bijlage 11589
Roze: Expensive Brains
Groen: Weedish
Blauw: Sons of Durin
Edelruimte: Het account heeft voldoende opties om te groeien, momenteel zijn we druk munten aan het slaan maar het plan is om daarna richting de rim te gaan edelen om op die manier niet (of zo laat mogelijk) vast te komen liggen en evengoed nog een tijdje te kunnen blijven farmen. Zodra de range vervalt kunnen we richting de nummer 1 groeien en hier hopelijk een leuk front mee creëren.
Tevredenheid: Ik denk dat POAS voor een casual een redelijk cluster heeft, eer groot deel compact en evengoed op tijd richting de rim gegroeid waardoor er niet gejumpt hoeft te worden. Ik ben dus redelijk tevreden, al doen die cf's wel pijn aan m'n ogen maar ja, daar ontkom je niet aan op een casual.
Vorm: Ik zou het niet weten, creativiteit is nooit m'n sterkste punt geweest. Misschien een soort hert dat een keutel uitpoept?
Bekijk bijlage 11590
Hierbij ook de inzending van het account Dokter Snuggles.
Normaal gesproken zou ik niet mee hebben gedaan, want we hebben drie clusters, maar de opkomst is laag
![]()
Met een beetje fantasie, lijkt ons stamcluster aardig op een worm van het spel Worms.
Hij heeft mooi het handje aan de rechter kant dat niet vast zit aan het lichaam, aan de onderkant zijn achterlijf zodat hij kan bewegen.
![]()
Maar hier houd onze beschrijving van het account niet op, want stiekem zijn wij heel egoistisch.
Dit is al een ouder kaartje, maar de lijnen kloppen nog en zijn aardig aan het uitbreiden.
Wij schermen namelijk onze stam een beetje af en gaan lekker egoistisch voor 1/4 van de wereld
![]()
Moge de beste winnen![]()