Clustercontest casual 4

Reactiescore
2.478
zx1djkztkspot.png

Beste casual4-forumlezers,

Hierbij presenteer ik met trots de casual 4 Clustercontest! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél casual 4? We zullen het in de komende weken gaan zien!

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het moet gemaakt worden via deze site(klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie onderdeel in de beoordeling) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, dient deze in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit natuurlijk wel beloond!

De Prijzen

De prijzen zullen voorlopig als volgt zijn:
- 1e prijs: 600 premium punten!
- 2e prijs: 400 premium punten!
- 3e prijs: 250 premium punten!

-4e prijs: 150 premium punten!
-5e prijs: 100 premium punten!​

- Originaliteitsprijs: 200 premium punten!
- Toekomst perspectief: 100 premium punten!
- Vorm/ligging: 100 premium punten!
- Troostprijs: 100 premium punten!​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op casual 4. Lees je dit nu toevallig en ben je geen casual 4 speler, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.

Jurylid 1: The Minion
Jurylid 2: famdecibel
Jurylid 3: dragonfriend723
Jurylid 4:
Jurylid 5:
tu4auqrxmcvl7.jpg

Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:

TWNL: 500 premium punten
Jo han: 700 premium punten
The Minion: 300 premium punten
Amancho: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Zo schrijven zich misschien nog meer mensen in en dat maakt het allemaal alleen maar leuker! Inspiratie kan in dit topic(klik) topic opgedaan worden.

Uiterlijke Inzendingsdatum: Dinsdag 5 september 23:59 (14 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.​

Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 

Bijlagen

  • Manier van beoordelen cc.JPG
    Manier van beoordelen cc.JPG
    176,1 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Uitslag:

Het is zover de uitslag van de clustercontest is bekend. De jury is tot een besluit gekomen. De uitslag(Excel-bestand) is terug te vinden in de bijlage. De jury heeft besloten om op voorhand geen onderbouwing voor hun gegeven cijfers te geven. Dit kan echter wel worden opgevraagd in dit topic.

De volgende deelnemers hebben prijzen gewonnen:

- 1e prijs: Horse Whisperer. (600 premium punten!)
- 2e prijs: bokita (400 premium punten!)
- 3e prijs: NoordTer (250 premium punten!)

-4e prijs: ALBA. (150 premium punten!)
-5e prijs: Boesboes (100 premium punten!)

- Originaliteitsprijs: bokita (200 premium punten!)
- Toekomst perspectief: bokita (100 premium punten!)
- Vorm/ligging: Horse Whisperer. (100 premium punten!)
- Troostprijs: Miketijger (100 premium punten!)

Ik wil de jury hartelijk bedanken voor hun bijdragen aan deze contest.

3bdrcnllqygfh.jpg

Dit topic zal voor ongeveer een week openblijven, om relateerde zaken te bespreken. Ik wil de winnaars feliciteren en hoop dat casual 4 nog lang een leuke en boeiende wereld zal blijven! De prijzen zullen morgen worden uitgereikt!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Ik kreeg te horen dat er animo voor was:eek:
 

DeletedUser78716

Guest
Hallo iedereen :)

Hier is de link van het kaartje. Ik vind dat mijn cluster iets weg heeft van een hak van een vrouw. Er zijn links dorpen die naar beneden gaat wat de hak vormt en de overige dorpen vormen de schoen :) De dorpen onderaan kan je een beetje vergelijken met een hondendrol waar de vrouw gaat instappen :p

http://nl.twstats.com/nlp4/index.ph...centrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=000000


Ps. Ik snap niet zo goed wat jullie bedoelen met:

-Naast de originele tekening(presentatie onderdeel in de beoordeling) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).

Groetjes, Julian
Account naam: ALBA.
 
Reactiescore
2.478
Laatste 26u is ingegaan!
 

DeletedUser78180

Guest
Hey,

Bij deze mijn inzending.
Link naar kaartje:
Mijn ligging is zeer goed!
Met het oosten ga ik lekker tegen de rim (ben er bijna) en in het zuiden ligt er een mooi stukje vijand om te nemen als de range wegvalt :)
Verder ligt er niemand in mijn range dicht rond mij, dus veiliger kan ik het voorlopig niet hebben.

a96f18425ad244355eeec182ad74354b.png


Als ik het ergens op lijken moet vinden dan zou ik zeggen: Een baby geit zonder voorpoten met een hoedje op o_O Of misschien nog eerder op de koffievlek van vanmorgen die ik morste op mijn broek :(

0e1e46e8087445768e12b31a32297cbf.png


Ps: Die cluster zonder tekening snap ik ook niet echt. edit: nu snap ik het

Mvg,
Kenneth

Account: bokita
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49252

Guest
Gegroet

http://nl.twstats.com/nlp4/index.ph...rey=500&mtype=abandoned&nocache=1&fill=000000

account: mol211

Zit in de stam dragon. Ben in tegenstelling tot enkele van mijn kompanen niet naar de rim uitgeweken en probeer me op mijn main cluster te focussen. Heb een 18 dorpen clustertje een beetje naar het westen toe, al de rest maakt min of meer deel uit van de main cluster, met een schiereiland in het noord-oosten. Qua vorm is het een beetje een ruit, je kan er ook een gezicht inzien als je wat inzoomt en je verbeelding bovenhaalt.
 

DeletedUser77743

Guest
Hallo allemaal!

Beter laat dan nooit ook mijn inzending!

Account: Horse Whisperer.
Stam: Rebels
Account rang: 1
Stam rang: 1
ODA: 32 miljoen (rang 6)
ODD: 3,9 miljoen (rang 26)
Ondersteunig: 38,9 miljoen (rang 3)
Totaal verslagen tegenstanders: 75 miljoen (rang 2)

Persoonlijk zie ik ons cluster als een schattig kuikentje met een stoere hanenkam en een al even stoere bril op:
th1htfwjg55gk.png


Onbewerkt kaartje:
3dyxaj9djvxsa.png


Zoals jullie kunnen zien is er voldoende front aan het westen eens de range wegvalt. Doorgroeimogelijkheden zijn er dus nog genoeg.

Link naar kaartje

Groetjes,
Ruben (Horse Whisperer.)
 
Reactiescore
693
Wellicht 1 van de laatste zou ik mijn inzending willen doen.
Het is toch al even geleden dat ik er barbarendorpen ben beginnen edelen.
Nadat er nabij mijn cluster geen barbarendorpen meer te vinden waren heb ik een sprong naar de rim gedaan.
Een goed cluster om het alleen tegen iemand op te nemen heb ik niet. Ik kan mijn plan trekken, maar mijn stam helpt me zeker en vast en ik help hun wanneer nodig.

Accountje: miketijger
stam: dragon
Directe vijand: Rebels

Kaartjes

1: De gemaakte kaart op Stats
Clustercontest.PNG

2: Alleen gemarkeerde
Clustercontest 2.PNG

3: Mijn fantasie over mijn cluster. Het is een mannetje dat een ijsje laat vallen en er achter probeert te grijpen. Het lukt hem waarschijnlijk niet.
Clustercontest 3.PNG
 

DeletedUser73869

Guest
Laat ik ook maar eens meedoen
ik ben het enige stamlid, dus veel blauw zal je niet zien of je moet in het weekend komen kijken naar me in de kroeg.
vijanden heb ik ook niet...ik bedoel wie kan je nou aanvallen op een casual wereld.
account naam is Dokter Snuggles
cas4.png
 

DeletedUser33626

Guest
Hallo,

http://nl.twstats.com/nlp4/index.ph...centrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=000000 (update)

De nogal vreemde vorm van mijn cluster kan simpelweg verklaard worden. Ik ben begonnen onderaan C55 en net zoals iedereen had ik na een paar maanden geen edel mogelijkheden meer, dus een tweede cluster starten was de enigste (makkelijke) optie. Maar net op dat moment begon er een nieuwe casual wereld en kwamen er dus geen nieuwe dorpen meer bij in deze wereld. Om deze wereld iets interessanter te maken heb ik dan maar direct een doel gesteld, namelijk om alle 231 dorpen in C76 te edelen. Nog 50 dorpen tot ik mijn doelstelling heb bereikt, maar de laatste zijn natuurlijk de moeilijkste.

dominantiespelers.png


Mijn toekomstvisie is ook redelijk positief, momenteel heeft mijn stam geen vijanden, dat zou natuurlijk kunnen veranderen, maar in C55 ben ik goed omringd door mijn stam zodat ik mijn stam (en omgekeerd) goed kan helpen met edelen en verdedigen in de toekomst. Rond C76 is er dan veel minder dreiging en veel meer mogelijk stoppende spelers, dus daar is nog een goede mogelijkheid om uit te breiden.

Tom (tom22)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36363

Guest
Beetje laat, maar ik hoop dat we er toch doorkomen :p Bij deze onze inzending.

Account: NoordTer
Stam: Rebels
Stam rang: 1
Rang: 42
Groeirang: 12

Kaart zoals gevraagd:
index.php



Kaart in de vorm van een zittende ninja wachtend op het volgend slachtoffer ;)
index.php


We zijn bezig om ons cluster op te vullen nu er veel bb dorpen in liggen. Ons doel is om het account sterk te versterken door rond en in ons cluster te edelen. Een nieuw cluster starten we alleen als er een mooie plek vrij zou komen. Zoals jullie kunnen zien heb ik dragon gemarkeerd als vijand. Ze zijn BG met Vets waarmee onze stam een oorlog voert. Tot nu toe vrij succesvol. De tijd zal het uitwijzen of de ninja's op NoordTer sterk genoeg zijn om voor de eindoverwinning te gaan ;)

Groetjes,

Corné
NoordTer
 

Bijlagen

  • upload_2017-9-6_0-40-45.png
    upload_2017-9-6_0-40-45.png
    61,8 KB · Weergaven: 59
  • upload_2017-9-6_0-46-16.png
    upload_2017-9-6_0-46-16.png
    54,1 KB · Weergaven: 60
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
Je bent helaas een beetje buiten de tijd. Wat gaan we hiermee doen? Het door de vingers zien?

En de inschrijving is voorbij de jury zal in beraad gaan en vnn pas ik de deelnemerslijst aan. De prijzenpot van 2k pp's zal verdeeld worden aan de al deelnemende deelnemers.
 
Reactiescore
123
Hij heeft toch zijn best gedaan zou voor keertje door de vingers zien.
 
Bovenaan