clustercontest casual 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser76198

Guest
Ja, als dit een verzoek is om op te schieten met het beoordelen moet ik je teleurstellen. Midde volgende week verwacht ik pas met een uitslag te komen.
Als het iets is van "Jury!! doe normaal" dan sluit ik me bij je aan ;)

Een jury als in dwing @SC Beast. 15 bier te drinken!
 
Reactiescore
127
Is er al wat meer bekend over de uitslag?
 
Reactiescore
2.478
Een deze dagen zal de uitslag vanzelf verschijnen
 
Reactiescore
2.478
Uitslag:

Het is zover de uitslag van de clustercontest is bekend. De jury is tot een besluit gekomen. De uitslag(Excel-bestand) is terug te vinden in de bijlage. De jury heeft besloten om op voorhand geen onderbouwing voor hun gegeven cijfers te geven. Dit kan echter wel worden opgevraagd in dit topic.

De volgende deelnemers hebben prijzen gewonnen:

- 1e prijs: Ay Caramba (600 premium punten!)
- 2e prijs: Phuture Noize (400 premium punten!)
- 3e prijs: Slaapkop (250 premium punten!)

-4e prijs: Fierce. (150 premium punten!)
-5e prijs: DivineRhythm (100 premium punten!)

- Originaliteitsprijs: pumamasterr (200 premium punten!)
- Toekomst perspectief: Ay Caramba (100 premium punten!)
- Vorm/ligging: Ay Caramba (100 premium punten!)
- Troostprijs: pumamasterr (100 premium punten!)

Ik wil de jury hartelijk bedanken voor hun bijdragen aan deze contest.

ibkng7gtswzib.jpg



Dit topic zal voor ongeveer een week openblijven, om relateerde zaken te bespreken. Ik wil de winnaars feliciteren en hoop dat casual 3 nog lang een leuke en boeiende wereld zal blijven! De prijzen zullen morgen worden uitgereikt!
 

Bijlagen

  • uitslag cc cas3.JPG
    uitslag cc cas3.JPG
    138,5 KB · Weergaven: 3
Reactiescore
2.478
Als het goed is, hebben alle winnaars hun prijzen(pp) gekregen?
 
Reactiescore
323
Als users spammen noemen ze het het forum actief maken, als modjes het forum actief maken noemen users het spammen :D
Muah, sommige fora krijg je niet meer actief, dan is het spam.. cas3 is redelijk hopeloos hoor, tenzij Insane ineens met 10 spelers op het forum komen. Maar ze hebben helaas nieteens meer 10 actieve leden...:p
 
Reactiescore
1.468
Muah, sommige fora krijg je niet meer actief, dan is het spam.. cas3 is redelijk hopeloos hoor, tenzij Insane ineens met 10 spelers op het forum komen. Maar ze hebben helaas nieteens meer 10 actieve leden...:p
Als die luie Hippo's nu een s een backstab doen, misschien word het dan wat actiever? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan