Clustercontest 3.0

DeletedUser

Guest
Start maar met stemmen.

De stemwijze staat uitgelegd in de inleidende post.

Er kan gestemd worden tot zaterdag 14:00 uur. De stemmen van degenen die na dit tijdstip hun voorkeur hebben gegeven, zullen ongeldig zijn.

Noot: er kan nog steeds op de clusters van Ash en CR gestemd worden, ook al zijn ze op BB gegaan.
 

DeletedUser62436

Guest
2 punten voor Monsigneur
1 punt voor Dragonghost
-1 punt voor mithos
 

DeletedUser

Guest
Was hij zo lekker dan? :D

Ik ruik hier een beetje jaloersheid? Ik zal je anders ff toevoegen op skype, zal ik jou ook eens beoordelen goed? :D

2 punten voor Monsigneur
1 punt voor Dragonghost
-1 punt voor mithos

Dank u man.

Die van Dragonghost mag er ook wel wezen, nice.

Ik ga zelf hier wel niet gaan stemmen, zo kan ik niet tegen en niet voor mezelf werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Ik heb nog wel even getwijfeld, zal ik me eigen accie niet gewoon 2 punten geven :p
Maar dat is ook weer zo egoistisch.
 

DeletedUser64848

Guest
2 punten - Dragon
1 punt - Twiki
-1 punt - Hurei omdat ik niet mezelf -1 ga geven :D
 

DeletedUser

Guest
Dragonghost +2
Monsigneur +1
Mithos -1 nog slechter dan huriepurrie pfffffff
 

DeletedUser

Guest
Twjeeh... Gedeelte 1e plaats! :Embarrassment:
Één punt naar Monsigneur
Één punt naar GHoSt iSpRinK

Die minpunten zal ik onze Mithos123 besparen :wink:
 

DeletedUser

Guest
2 punten voor Aegon (Nu CR op BB is, kunnen zij serieus uitbreiden en evt extra front met Lemon maken.)
1 punt voor Twiki (Gewoon omdat het kan :cool:.)
-1 voor Mithos (Omdat Jerreuh slechtttttt is.)
 

DeletedUser57071

Guest
2punten voor Monsigneur
1punt voor twiki
-1punt voor mithos
 

DeletedUser

Guest
Clustercontest 3.0 is gedaan!


Dank aan degenen die hun cluster hebben ingezonden en gestemd, zonder jullie was dit niet mogelijk <3 Maar hét belangrijkste van heel deze wedstrijd moet natuurlijk nog komen: de uitslag! Al snel werd duidelijk dat er in feite maar 3 kandidaten meedongen voor deze felbegeerde overwinning, maar wie is de eindwinnaar?

Op de 7de en laatste plaats met -6 punten:
Het cluster van Jerreuh. Leuk dat hij meedeed, maar hij was bij voorbaat al kansloos. Van clusters opbouwen hebben ze in PR geen kaas gegeten.
Mithos123

Op de 6e plaats met -2 punten:
De clusters van Hurei. Hopelijk evolueert het cluster in de toekomst in de positieve zin :p
Hurei

Op de 5de plaats met 1 punt:
Het reeds vergane cluster van Ash. Zijn dorpen zijn nu mooie BB's.
Ash

Op een gedeelde 4de plaats met 2 punten:
De clusters van CR, Twiki en Aegon. Mooie clusters, maar jammer genoeg voor Mark, Stan en Max hebben ze weeral naast de prijzen gegrepen :p
CR
(Aegon)
showmap.php

(Twiki)
showmap.php

En de ereplaatsen:

Het brons en 5 punten gaan naar:
Het cluster van GHoST iSpRinK. Heel mooi cluster, maar komt tamelijk vast te liggen als zijn interns geëdeld zijn. Toch weet hij een heel mooie plaats te bemachtigen.
GHoST iSpRinK

Het spande er echt om, de clusters van Monsigneur en Dragonghost waren elkaar waardig, maar er kan natuurlijk maar 1 winnaar zijn en dat is:
Dragonghost! Gefeliciteerd, jij hebt het mooiste cluster van W21 volgens de AF-gangers. The Little Napoleon krijgt de wisselbeker mee naar huis die in het bezit was van .FarmAlarm! Gefeliciteerd met je je bazencluster

Het zilver gaat dus naar Monsigneur, die 2 punten tekort kwam om deze troffee mee naar huis te nemen, maar eveneens een topcluster heeft.
Monsigneur
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan