Clustercontest 3.0

DeletedUser62436

Guest
Volgens mij is dit een cluster contest. Verplaats jullie saaie gesprek alsjeblieft naar het praattopic.
 

DeletedUser64848

Guest
Dat zou ik nie zeggen maat. Dan weet je toch nog nie echt wat er allemaal in PR gebeurt
 

DeletedUser60153

Guest
Ik heb trouwens over het idee clustercontest na gedacht en ik vind het eigenlijk een BS idee. Waarom wordt er gekeken en beloont naar een zo mooi mogelijk cluster? Het gaat toch om hoe jij je acc opbouwt etc (tuurlijk, dat kan je niet laten zien) en niet hoe mooi rondje je hebt geedelt?
 

DeletedUser62436

Guest
Ik heb trouwens over het idee clustercontest na gedacht en ik vind het eigenlijk een BS idee. Waarom wordt er gekeken en beloont naar een zo mooi mogelijk cluster? Het gaat toch om hoe jij je acc opbouwt etc (tuurlijk, dat kan je niet laten zien) en niet hoe mooi rondje je hebt geedelt?

Boeit ons niet of je mee doet of niet, ga gewoon is ontopic reageren hier. Dus of je cluster posten of niks posten.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb trouwens over het idee clustercontest na gedacht en ik vind het eigenlijk een BS idee. Waarom wordt er gekeken en beloont naar een zo mooi mogelijk cluster? Het gaat toch om hoe jij je acc opbouwt etc (tuurlijk, dat kan je niet laten zien) en niet hoe mooi rondje je hebt geedelt?

Wat Mark zegt.
 

DeletedUser60153

Guest
Ik ben ontopic. Ik heb m'n cluster gepost. Maar ik vraag ook iets over het idee van een Clustercontest :D
 

DeletedUser62436

Guest
Het idee is om te kijken wie het mooiste cluster heeft. Of dat nou belangrijker is dan hoe het accie erbij staat boeit niet. Want het heet de cluster contest. Dus dan gaat het om het cluster.
 

DeletedUser57071

Guest
Dan hier een bazen cluster :)

GHoST iSpRinK:
ghost13.png
 

DeletedUser60153

Guest
Dat ik .Farmalarm al tot mijn cluster reken lijkt me meer dan duidelijk. Zoals wel bekend is is dat mijn intern. Dus behoren die dorpjes ook tot mij in mijn uiteindelijke cluster.

Wij gaan die bb's toch ook niet kleuren...? Het is op dit moment nog niet je bezit dus...
 

DeletedUser

Guest
Oh, ik vind Twiki z'n regels wel een goed idee. Hierbij toekomstige clusters van Cornelis Rex en moi, CR = zwart, We The Best Forever = Wit.
nl21
 

DeletedUser58227

Guest
Oh, ik vind Twiki z'n regels wel een goed idee. Hierbij toekomstige clusters van Cornelis Rex en moi, CR = zwart, We The Best Forever = Wit.
nl21

Hebben jullie van cluster gewisselt ofzo? Jullie hebben elkaar geëdelt volgens dat kaartje. :eek:
 

DeletedUser62436

Guest
Dat kaartje is een mooi voorbeeld van hoe de wereld er uiteindelijk uitziet.
Zwart = Plague
wit = De noob stam die dan nog bestaat naast plague en uiteindelijk ook door plague geownd wordt :)
 

DeletedUser45033

Guest
Dat kaartje is een mooi voorbeeld van hoe de wereld er uiteindelijk uitziet.
Zwart = Plague
wit = De noob stam die dan nog bestaat naast plague en uiteindelijk ook door plague geownd wordt :)



Mmmmm..... julie gaan Lawzzz dus verslaan :D
 
Bovenaan