Clustercontest 2.0

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Bij deze dan, een geheel nieuwe clustercontest!

Ik ga heel kort zijn, er hoeven geen grote lappen tekst bij. Alle kaarten moeten voldoen aan een aantal eisen:
-Grijze achtergrond.
- Een account van minstens 1 Mio groot. Excuses dat ik daarmee discrimineer, maar we moeten ook daadwerkelijk van een cluster kunnen spreken.
- 100% gezoomd.
- Kleuren: eigen account metgeel, eigen (mb-)stam met blauw en NAP's met paars. Vijanden hoeven niet aangeduid te worden. Ik ga ervan uit dat als het geen eigen stam en geen NAP is, dat het gewoon vijand is.
- Géén grote aanduiding!


Prijzenpot:
- 1e plaats: 150 PA.
- 2e plaats: 100 PA.
- 3e plaats: 50 PA.
- Lelijkste cluster: 10 PA.

Jazeker! Er is een troostprijs voor het lelijkste cluster van w31! Dus laat zowel de mooie als lelijke clusters maar komen!

Dan is natuurlijk ook belangrijk wie de jury is. Ik heb besloten dat er 3 juryleden zullen zijn:
- De eerste zal ikzelf zijn.
- De tweede is niemand minder dan bappos, omdat jullie zo erg van hem houden.
- De derde is Tove Styrke.

Hoe worden jullie nu beoordeeld? Dat is natuurlijk ook een belangrijke vraag! Jullie worden beoordeeld op:
- hoe ziet het cluster uit? Is het een mooi cluster?
- Heb je te weinig safe? Teveel front? Beide kunnen zware nadelen zijn en worden meegenomen in de beoordeling.
- Aansluiting stamcluster.

Op basis van deze drie dingen wordt een gemiddeld cijfer berekend waarop je eindcijfer beoordeeld wordt. Het lelijkste cluster wordt slechts beoordeeld op de vorm. Deze prijs is dus slechts afhankelijk van één factor! Succes aan iedereen!

Deelnemers:
-po0face:
nl31
- Karak:
nl31
- Complex:
nl31
- 132dutch:
n4ln.png
- Herrezen draak:
1dbe3d93a5.png
- WeOnlyLikePrettyChicks:
WG6UbKI.png
- MrandMrsBundy:
nl31
- The Interner:
y45rpIzg.png
- crazybertje:
PQUbodh.png
- stargate:
nl31

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65921

Guest
Ik weet al wie de troostprijs gaat winnen :D

Mijn inzending: po0face

nl31
 

DeletedUser69092

Guest
Give me those 10 PP!!!

nl31

PS: complex gediskwalificeerd volgens de regels :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Complex

7e36ca69de.jpg

En op 100% om aan de (domme) regel te voldoen:

nl31
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoe worden jullie nu beoordeeld? Dat is natuurlijk ook een belangrijke vraag! Jullie worden beoordeeld op:
- hoe ziet het cluster uit? Is het een mooi cluster?
- Heb je te weinig safe? Teveel front? Beide kunnen zware nadelen zijn en worden meegenomen in de beoordeling.
- Aansluiting stamcluster.

[/FONT]

barbs niet? :confused:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Heb ik overwogen. Niet meegenomen. :) Om dezelfde reden heb ik compactheid cluster eruit gelaten, want die twee vallen tegen elkaar weg. Kunnen farmen heeft z'n voordelen, compact cluster ook.
 
Reactiescore
746
Compactheid cluster weglaten? rofl. Dan heeft karak nog een kans om te winnen.

Compactheid is juist een van de belangrijkste punten. Ik heb nu samen met Dao 2 contesten gedaan, en dat was steeds on belangrijkste puntje. :p
Naja, your choice.

Ik doe alvast niet mee.
 

DeletedUser69092

Guest
Compactheid cluster weglaten? rofl. Dan heeft karak nog een kans om te winnen.

Compactheid is juist een van de belangrijkste punten. Ik heb nu samen met Dao 2 contesten gedaan, en dat was steeds on belangrijkste puntje. :p
Naja, your choice.

Ik doe alvast niet mee.

omdat compactheid geen van de belangrijkste punten is betekend niet dat ik een kans maak met mijn cluster(s). Zoals al aangegeven kan compactheid een voor en een nadeel zijn.
 

DeletedUser

Guest
Herrezen draak:

1dbe3d93a5.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69092

Guest
Niet als het een gimp-trein is..:D
PS: Zoals CvC al zei telt het niet mee, misschien nog een x lezen?

Misschien moet jij het nog maar een keer lezen, ik reageer op Poo. Daar geef ik in aan dat het geen belangrijke eis hoeft te zijn omdat het voor en nadelen bevat zoals CvC al zei, de reden waarom het dus niet meetelt.

PS:complex, even je kaartje updaten volgens de aanvraag van CvC
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
Luitjes zullen we hier anders een clustercontest houden ipv een afkraakcontest wat in verdomme ELK topic gebeurt? Word eens volwassen joh, kinders.
 

DeletedUser68027

Guest
3owfxd
LOL? Waarom lukt dit bij mij nou weer niet... -.-"
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Bovenaan