Cluster Contest W27

DeletedUser

Guest
Deze contest is echt de grootste FLOP ever :D ! Nu hebben ze ons kaartje ook nog op de verkeerde manier gecropt/resized :S

nl271.png

schermafbeelding2012092w.png

Klein verschil niet .. Noobs ! xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2075062

Guest
Het is toch gewoon jou cluster? Dus wat zit je nou te piepen?

Je cluster komt er prima in uit, je hebt mijn stem ook gekregen :p
 

DeletedUser59624

Guest
Wellicht ben ik kritisch maar vind wel dat de inzendingen die niet voldoen aan de vraag (geen grijs achtergrond, geen nrs, etc) niet in de top 10 zouden mogen komen.
En dus zeker niet mogen winnen... er waren duidelijk spelregels/kaders. Jammer en vooral vreemd dat deze wel door de selectie heen zijn gekomen!

Wellicht is dat zo, maargoed, niet iedereen kan even goed lezen, dat blijkt maar weer, en om nu zoveel mensen opnieuw te laten inzenden..wellicht een idee voor een andere versie. Het is je eigen keus, het ziet er namelijk minder mooi uit.

We hebben geprobeerd het in zo goed mogelijke banen te leiden, dit is volgens mij redelijk goed gelukt. Chapeau voor IFuture! De ingame poll zal drie dagen aanhouden, dus tot na het weekend.

Daarna zal de PA uitgereikt worden aan de gelukkige winnaars. Hoop alvast dat jullie (toch) genoten hebben.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt, maar het gaat me om het feit dat het niet logisch wordt weer gegeven, en ik veel rapper op kaartje 1 zou stemmen als kaartje 2. Omdat de cluster op 1 er veel beter uit ziet als 2.
 

DeletedUser59624

Guest
Ingame poll sluit morgen op 18:00, iemand die alvast een voorlopige stemming kan posten? :) Ik ben namelijk wel benieuwd ;)

Die avond/ de volgende ochtend zullen de prijzen uitgedeeld worden aan de desbetreffende winnaars ;)
 

DeletedUser

Guest
Xanthippus
59 42.14%
NowItsMyTurn.
23 16.43%
Kenshin Rurouni
19 13.57%
JUST LIKE US
10 7.14%
Wargansta
10 7.14%
Smokey Eye
5 3.57%
Call of Greatness
5 3.57%
SoftToiletPaper
3 2.14%
master4live112
4 2.86%
Dolce Far Niente-
2 1.43%
Gegeven stemmen: 140
 

DeletedUser

Guest
'tis ook niet helemaal eerlijk, sommige zijn zo ver uitgezoomed.
 

DeletedUser

Guest
Bij een volgende keer zouden alle situaties inderdaad beter gelijk zijn. Is nu wel een behoorlijk verschil door de instellingen per kaartje.
 

DeletedUser59624

Guest
De stemmen!:

Xanthippus 61 remove
Kenshin Rurouni 20 remove
Wargansta 10 remove
Smokey Eye 5 remove
Call of Greatness 5 remove
NowItsMyTurn. 25 remove
JUST LIKE US 10 remove
SoftToiletPaper 3 remove
master4live112 4 remove
Dolce Far Niente- 3 remove

De winnaar van de cluster contest w27 is geworden Xanthippus! Gefeliciteerd!

Respectievelijk op nummer 2 en 3:

2. NowItsMyTurn
3. Kenshin Rurouni

Allemaal van harte gefeliciteerd! De desbetreffende accounts krijgen de PA toegestuurd! Veel plezier ermee, jullie hebben het verdiend!

Wij hopen dat jullie genoten hebben en bedankt voor het meedoen!

Groetjes,

IFuture en Just Awesome,

over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.
 

DeletedUser39679

Guest
Bedankt aan alle mensen die op Kenshin Rurouni gestemd hebben!
 
Reactiescore
255
Bedankt voor het organiseren van het clustercontest en ik wil alle schatjes bedanken die op het account Xanthippus gestemd hebben.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Dank voor de contest, en dank aan allen die op ons gestemd hadden!

Had wel een top 3 plaats verwacht, maar winnen? Anyway: thanks!
 
Bovenaan