Cluster Contest W27

DeletedUser

Guest
Wat ik zo zie doen Xanthi en Kenshin echt niet onder voor NIMT.
ik zeg ook niet dat jullie onder doen he ;)
jullie hebben een zwarte achtergrond en geen andere dorpen geselcteerd, dan ziet het er idd mooier uit. maar op alleen het cluster agegaan vind ik die van nimt mooier :)

dan zou het in mijn ogen tussen xanthippus en nimt gaan :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser39679

Guest
692233.bmp

...
 

DeletedUser

Guest
Merendeels voldeden niet eens aan de voorwaarden voor inzending :rolleyes:

Zie nou pas dat ik eruit lig. Wel apart naar mijn mening aangezien sommigen echt een lelijkere cluster hadden of zo goed als vastliggen.
Maar goed, succes gewenst aan de overige deelnemers :)
 

DeletedUser

Guest
Wat? Sorry maar datmoet een fout zijn van mij, waarschijnlijk iets verkeerd gedaan.
Alleen is het nu iets te laat om te veranderen want die ingame anquete is al aangevraagd en ze zijn er mee bezig.
 

DeletedUser59624

Guest
Ik kan helaas niet zien/weten wanneer de ingame enquete er is! Als het goed is komt hij een deze dagen, kijk dus af en toe even bij instellingen -> rondvragen (enquetes) de enquete zal ongeveer 3 dagen blijven staan.

Groetjes,
 

DeletedUser62882

Guest
mischien had ik ook mee moeten doen.. vind mn cluster toch wel beter als veel van die spelers in de top 10.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Merendeels voldeden niet eens aan de voorwaarden voor inzending :rolleyes:

Zie nou pas dat ik eruit lig. Wel apart naar mijn mening aangezien sommigen echt een lelijkere cluster hadden of zo goed als vastliggen.
Maar goed, succes gewenst aan de overige deelnemers :)

Oh shit, ik ben daar één van. Maar dat komt omdat ik eerst een andere foto ingezonden had, en die voldeed WEL aan de voorwaarden.

De tweede die ik gestuurd heb ben ik dat vergeten. :)
 

DeletedUser19819

Guest
Wellicht ben ik kritisch maar vind wel dat de inzendingen die niet voldoen aan de vraag (geen grijs achtergrond, geen nrs, etc) niet in de top 10 zouden mogen komen.
En dus zeker niet mogen winnen... er waren duidelijk spelregels/kaders. Jammer en vooral vreemd dat deze wel door de selectie heen zijn gekomen!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ja ik ben alleen de continentlijnen vergeten nu. Die had ik eerst wel. :)

Maar even volledig daarbuiten: ik snap niet waarom de continentlijnen erop moeten? Heeft niks met de schoonheid van een cluster te maken.
 

DeletedUser

Guest
Wellicht ben ik kritisch maar vind wel dat de inzendingen die niet voldoen aan de vraag (geen grijs achtergrond, geen nrs, etc) niet in de top 10 zouden mogen komen.
En dus zeker niet mogen winnen... er waren duidelijk spelregels/kaders. Jammer en vooral vreemd dat deze wel door de selectie heen zijn gekomen!

Daarom zal ik ook niet gaan stemmen.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad beetje raar verhaal dat er spelers in de top 10 staan die zich niet aan de regels hebben gehouden.
Niet echt een kritische jury..
 
Bovenaan