Cluster Contest Discussie Topic

DeletedUser

Guest
je hebt ook een dorpje van mij in je cluster liggen :cool:

Haha, ja dat klopt. Mijn complimenten btw over hoe stiekem je dat dorpje hebt gepakt hahaha.

Ik kijk elke dag wel tien keer naar me cluster, maar dat dorp viel mij echt totaal niet op :S
Maar geen zorgen, all in good time ;)
 

DeletedUser

Guest
Bedankt dat je hem ideeën geeft hahaha. Maar ik weet al hoe het werkt ;)
En dat dorp daar boeit mij eigenlijk niet als ik weet dat nog ongv 200 andere dorpen van hem voor het rapen liggen.
Dus zoals ik al zei: All in good time ;)
 

DeletedUser

Guest
Bedankt dat je hem ideeën geeft hahaha. Maar ik weet al hoe het werkt ;)
En dat dorp daar boeit mij eigenlijk niet als ik weet dat nog ongv 200 andere dorpen van hem voor het rapen liggen.
Dus zoals ik al zei: All in good time ;)

voor het rapen liggen? mwah niet echt, de laatste tijd hebben jullie er geen enkele edel door gekregen, hoezo faal :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, bijna niks leukers dan cluster fucken :p

Maar ken die kent van de wereld niet echt, dusja ik laat jullie dat gewoon lekker uitvechten ;)
 

DeletedUser

Guest
voor het rapen liggen? mwah niet echt, de laatste tijd hebben jullie er geen enkele edel door gekregen, hoezo faal :p

Faal, geen idee faal..?

Ik heb jou al een paar maandjes niet aangevallen, maar van alle voorgaande keren stonden je dorpen zo leeg als wat.
En als jij het niet bent dan geld dat wel voor Lonnerke, of een andere speler van jullie stam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Faal, geen idee faal..?

Ik heb jou al een paar maandjes niet aangevallen, maar van alle voorgaande keren stonden je dorpen zo leeg als wat.
En als jij het niet bent dan geld dat wel voor Lonnerke, of een andere speler van jullie stam.

ik heb het over 13LaD3R, die laatst nog een paar 100 clears en wat edels dood liet lopen. Met jullie bedoel ik je stammetje haha.
 

DeletedUser

Guest
ik heb het over 13LaD3R, die laatst nog een paar 100 clears en wat edels dood liet lopen. Met jullie bedoel ik je stammetje haha.

Ah, zo. Nouja. Ik denk dat ik met vrij veel zekerheid kan zeggen dat 13 niet wakker ligt van doodgelopen edels of clears.

Als we serieus winst willen boeken, dan zullen we ook winst boeken. Dat is in ieder geval in die hoek een feit.
Maargoed, dat neem ik jullie ook niet kwalijk gezien het verschil in grote van stammen.
 

DeletedUser

Guest
Ah, zo. Nouja. Ik denk dat ik met vrij veel zekerheid kan zeggen dat 13 niet wakker ligt van doodgelopen edels of clears.

Als we serieus winst willen boeken, dan zullen we ook winst boeken. Dat is in ieder geval in die hoek een feit.
Maargoed, dat neem ik jullie ook niet kwalijk gezien het verschil in grote van stammen.

beetje odd is altijd welkom natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
AW: Re: Cluster Contest Discussie Topic

Als we serieus winst willen boeken, dan zullen we ook winst boeken. Dat is in ieder geval in die hoek een feit.
Maargoed, dat neem ik jullie ook niet kwalijk gezien het verschil in grote grootte van stammen.
*Staat op het punt een feitje in te koppen*
 

DeletedUser

Guest
Re: AW: Re: Cluster Contest Discussie Topic

*Staat op het punt een feitje in te koppen*

:p op het moment dat ik dat schreef, wedde ik letterlijk met mezelf dat een van jullie er op die manier op zou reageren. hahaha :p

Maar als je wilt oze, kan ik jullie allemaal complimentjes geven, en kan ik het een ander ander uitleggen over de verschillen die er zijn tussen jullie stammen.
Heb daar eigenlijk niet veel zin in, maar dan is alles wel helemaal helder ;) Daarnaast denk ik dat jullie dat eigenlijk al weten. Maargoed.

Edit:
Indien het alleen over het spelfoutje ging,, pardon ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb het over 13LaD3R, die laatst nog een paar 100 clears en wat edels dood liet lopen. Met jullie bedoel ik je stammetje haha.

Zo heerlijk ;)

Ik lig echt niet wakker van een paar dode edels of vegen.
Edels heb ik altijd te kort.
En vegen horen dood te lopen.

Het zou ook weer wel eens tijd gaan worden dat je zou gaan verdedigen.
Want de laatste maaaaanden werd het nogal saai.

Ik wil je dus bedanken ;)
 
Bovenaan