Club van 500+ Likes

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Na onderzoek ben ik er achter gekomen dat Jeroen oftewel @Hand of Aces mensen vraagt zijn posts te liken. Uit respect voor de mensen met 500 likes of meer, vind ik dat we hem moeten weigeren mocht hij de 500 likes halen!!!!

Hopeful

Tribal Wars Team
Forum Mod
Nu we het over likes hebben, volgende week vrijdag ben ik jarig en 500 is een mooie mijlpaal :)

Na onderzoek ben ik er achter gekomen dat Jeroen oftewel @Hand of Aces mensen vraagt zijn posts te liken. Uit respect voor de mensen met 500 likes of meer, vind ik dat we hem moeten weigeren mocht hij de 500 likes halen!!!!
Na langdurig onderzoek te hebben gedaan, kwam ik erachter dat ene Pim, blijkbaar door het leven te gaan als Pimsie, mensen omkoopt of dwingt hem likes te geven. één van de slachtoffers bleek schuil te gaan onder een alibi, namelijk Sweehx. Het lijkt mij dan ook zeer gegrond om deze jongen uit de club te verwijderen en zelfs een perma-ban op het af te geven @Duckje

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Ik ontken dat ik sweehx of purpletail ken/ooit gesproken heb in mijn leven.

Godnondeju, er wordt geroddeld over mij o_O. Ik ben famous #hoimamikbenfamous

sweehx

Guest
Na langdurig onderzoek te hebben gedaan, kwam ik erachter dat ene Pim, blijkbaar door het leven te gaan als Pimsie, mensen omkoopt of dwingt hem likes te geven. één van de slachtoffers bleek schuil te gaan onder een alibi, namelijk Sweehx. Het lijkt mij dan ook zeer gegrond om deze jongen uit de club te verwijderen en zelfs een perma-ban op het af te geven @Duckje
Haha, ik heb mijn straf daarvoor al uitgezeten, dus je kan me niets maken! Lekker puh!

PS: Gilles je bent een stabber. Moet zo nu en dan herhaald worden nietwaar?

Laatst bewerkt door een moderator:
Bespreek deze vete ook maar meteen daar.

Maar hij heeft wel gelijk