Clinic vs [BoK]

DeletedUser20193

Guest
Houdt het a.u.b. on topic iedereen. Anders krijgen weer al dat gezeik.

Edit; Doe wel beetje volwassen tegen elkaar:)

Side 1:
Tribes: Clinic
Players:

Side 2:
Tribes: [BoK]
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 1,872
Kant 2: 2,729
Verschil: 857

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 0
Verschil: 30

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 18,428,131
Kant 2: 26,374,822
Verschil: 7,946,691

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 300,398
Kant 2: 0
Verschil: 300,398

image.php
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan dit nou?
eerst een NAP en vervolgens verbreken met 2 weken marge en dan deze stats:S

enige uitleg:S?
 

DeletedUser19123

Guest
uhm over twee weken mogen we elkaar pas aanvallen (volgens de afspraken) dus deze stats zullen om andere redenen zijn;)
 

DeletedUser20193

Guest
Hoe kan dit nou?
eerst een NAP en vervolgens verbreken met 2 weken marge en dan deze stats:S

enige uitleg:S?

Vind het ook vaag?
Dit is het Timeframe van laatste maand dus zal wel moeten kloppen?

uhm over twee weken mogen we elkaar pas aanvallen (volgens de afspraken) dus deze stats zullen om andere redenen zijn;)

Nou wat zijn dan die redenen?
Moeten toch wel bekend zijn bij jullie?:eek:
 

DeletedUser

Guest
BartDF is de enige die over heeft genomen.
Misschien dorpenruil?
Het is allemaal in Maart geweest toen de NAP er nog was?

xx, Nico.
 

DeletedUser

Guest
Succes [bok], ik ben razend benieuwd of de kinders uit Clinic hun kak voor 14 dagen op kunnen houden :)
 

DeletedUser24129

Guest
De huidige overnames zijn nog allemaal deel van een dorpenruil die lang duurt :p

Moge de beste stam (bok dus) winnen! :D
 

DeletedUser

Guest
mischien een kaartje van clinic en bok

en waarom opend iemand van PT|cm dit topic en niet een leider van bok of clinic ?
 

DeletedUser19123

Guest
zal je sterker vertellen vind het zelfs een beetje slap van bok dat ze niet eens netjes in pm de oorlog aan ons verklaard heeft ipv enkel de nap opzeggen maar ja bok is zo goed:p
 

DeletedUser

Guest
zal je sterker vertellen vind het zelfs een beetje slap van bok dat ze niet eens netjes in pm de oorlog aan ons verklaard heeft ipv enkel de nap opzeggen maar ja bok is zo goed:p

Op mijn beurt vind ik het slap van jou dat je daar niet zelf op kon komen :D Waarom zeg je anders een nap op? :confused:
Nee jullie zijn zo goed daarom wilden jullie zo graag oorlog met ons... *ahummm* ^^
 

DeletedUser19123

Guest
Je heb wel ineens grote praatjes soeplip
Jullie hadden eerder die nap moeten opzeggen want ik zie dat jullie er enorm opgewonden van worden maare niet aan clinic denken eej als je vanaaf in bedje lig wel netjes je handen boven de dekens houden^^
 

DeletedUser

Guest
Je heb wel ineens grote praatjes soeplip
Jullie hadden eerder die nap moeten opzeggen want ik zie dat jullie er enorm opgewonden van worden maare niet aan clinic denken eej als je vanaaf in bedje lig wel netjes je handen boven de dekens houden^^

Grappig want ik dacht hetzelfde van jou toen ik het [bok] vs. PT|CM topic aan het doorlezen was vanmorgen ;)
Daarnaast heb je nu weer een berg praatjes terwijl ik nog steeds onze pms heb (evenals twiggy) waarin staat dat jij absoluut geen oorlog wilde met [bok]. Afgelopen week rond maandag nam je zelfs nog contact op met twiggy- omdat je de bui al voelde hangen. Dus niet gaan lopen kletsen, en vooral niet gaan zitten liegen want je kan de waarheid niet aanvechten met leugens ;) Het is algemeen bekend dat Clinic absoluut geen oorlog wilde met [bok] omdat dat jullie strategische positie zou verzwakken voor jullie de hoek van de wereld in handen zouden hebben.

Sterker nog wij steken hier een stokje voor, en maar goed ook dat we hiervoor gekozen hebben want als ik kijk wat een leugenachtige vent je bent dan staan we in ons recht om je niet te vertrouwen :)
 

DeletedUser

Guest
Er wordt hier wel serieus op de man gespeeld.
Dat van die strategische positie klopt volledig, het verwondert me eigenlijk een beetje dat jullie in eerste plaats achter een NAP vroegen en in de tweede plaats dat jullie zo lang hebben gewacht met ze dan op te zeggen.
Veel succes iig, ik hoop op een boeiende strijd :)
 

DeletedUser

Guest
Er wordt hier wel serieus op de man gespeeld.
Dat van die strategische positie klopt volledig, het verwondert me eigenlijk een beetje dat jullie in eerste plaats achter een NAP vroegen en in de tweede plaats dat jullie zo lang hebben gewacht met ze dan op te zeggen.
Veel succes iig, ik hoop op een boeiende strijd :)

Dat was precies andersom. Clinic wilde een nap met ons omdat we ze anders in de pan gingen hakken alleen dan al in December. Als ik het goed heb ging het om BG onderhandelingen, maar dat Clinic al voor PT|CM gekozen had, en dat was voor ons natuurlijk een duidelijk signaal.
Ik ben benieuwd hoe boeiend deze strijd gaat zijn want zo blij zijn ze niet met de oorlog in Clinic ^^ Heerlijk toch die verborgen agenda's of niet dan Lkkrhoor :D
 

DeletedUser

Guest
ik ken niemand van BoK of van Clinic.
maar als ik even een blik werp op de kaarten, denk ik toch dat Clinic wel eens in de problemen kan komen.
qua strategische ligging vind ik BoK toch wel zwaar in het voordeel. zeker als ***² zich ook gaat moeien.
 

DeletedUser19123

Guest
Dat was precies andersom. Clinic wilde een nap met ons omdat we ze anders in de pan gingen hakken alleen dan al in December. Als ik het goed heb ging het om BG onderhandelingen, maar dat Clinic al voor PT|CM gekozen had, en dat was voor ons natuurlijk een duidelijk signaal.
Ik ben benieuwd hoe boeiend deze strijd gaat zijn want zo blij zijn ze niet met de oorlog in Clinic ^^ Heerlijk toch die verborgen agenda's of niet dan Lkkrhoor :D

Hmmm volgens mij loop jij alles te verdraaien want kan zo al die pms terug halen die ik netjes in een mapje heb zitten.

Daarbij is het logisch dat niet iedere Clinic speler er blij mee is want ouwe stamgenoten aanvallen is nooit echt iets leuks en vooral als die lang met elkaar samen heb gewerkt want jij kan me niet vertellen dat iedere ex-brenner bij bok er helemaal blij mee is dus ga geen onzin lopen vertellen joh want daar ben ik uiteindelijk beter in als het moet. Jij weet als geen ander hoe er vanuit mij gedacht werd over die nap of banden of wat dan ook dus verkondig gewoon geen bull shit en doe gewoon eervol en probeer geen mensen onderuit te halen waarvan je weet dat je dat niet ga lukken.

Daarbij is dit het laatste wat ik hier zeg want dit ga nergens over maare probeer in vervolg PT|CM niet zwart te maken terwijl jullie nog veel erger zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmmm volgens mij loop jij alles te verdraaien want kan zo al die pms terug halen die ik netjes in een mapje heb zitten.

Daarbij is het logisch dat niet iedere Clinic speler er blij mee is want ouwe stamgenoten aanvallen is nooit echt iets leuks en vooral als die lang met elkaar samen heb gewerkt want jij kan me niet vertellen dat iedere ex-brenner bij bok er helemaal blij mee is dus ga geen onzin lopen vertellen joh want daar ben ik uiteindelijk beter in als het moet. Jij weet als geen ander hoe er vanuit mij gedacht werd over die nap of banden of wat dan ook dus verkondig gewoon geen bull shit en doe gewoon eervol en probeer geen mensen onderuit te halen waarvan je weet dat je dat niet ga lukken.

Volgens mij heb je een spiegeltje nodig lkkrhoor :) Je bewijst je reputatie maar weer je bent echt een heethoofd herinner je je dat commentaar nog?
Ik haal je niet onderuit, en dat probeer ik ook niet. Wat ik wel doe is je confronteren met de waarheid, en ik heb die pms ook nog in een mapje ik haal ze er met plezier even bij. Nadat ik het [bok] vs. PT|CM topic gelezen had vanmorgen heb ik die nog even doorgenomen zelfs zodat men uitlatingen gebaseerd waren op feiten.
Bij ons waren ze er zeker niet blij mee nee haha, maar wij hebben de tijd genomen om ze even voor te lichten over de uitkomst, en hoe jullie ervoor staan nu in vergelijking met over enkele maanden. Gezond verstand kan echt een grote bondgenoot zijn als het om tw gaat.

Je bent inderdaad beter dan ik in onzin vertellen ;)
 

DeletedUser

Guest
qua ligging is [BoK] echt zwaar in het voordeel, t.o.v. elke stam trouwens:p
maar ik weet niet wat die beroepskliniekgangers er van gaan bakken, ben dus benieuwd:p
 

DeletedUser

Guest
qua ligging is [BoK] echt zwaar in het voordeel, t.o.v. elke stam trouwens:p
maar ik weet niet wat die beroepskliniekgangers er van gaan bakken, ben dus benieuwd:p

Als jij nu beloofd dat je niet de vv gaat doen van die clinische gasten dan komt het wel goed:)
 
Bovenaan