Clean? Or NotClean?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
127
Wel grappig dat hier schuld ook op de stam clean word geschoven terwijl dit een issue is tussen hoofd speler en zijn (kut) co's.

Ik snap niet hoe jullie hier met een vinger kunnen wijzen naar de stam? wij wisten van niks dat er PP werd gekocht met het geld van de hoofdspeler? wij wisten ook zeker niet dat er gs werd gekocht en dan doorgestuurd. Ja er werd gs gestuurd vanuit mamom als er gemept werd. Maar dat is niks raars in een wereld waar je vrij gs sturen hebt. Aankopen met PP daar heeft de stam niks mee te maken.

Staan wij hier als stam achter? Nee! voor ons is dit ook allemaal net zo raar en nieuw als voor jullie.

Nogmaals willy, dat werd in de begin post gemeld, dat de spelers GS kregen, zou je niet teveel druk maken als je zelf toch weet, dat je niks weet hiervan. Als de stam clean er niks vanaf weet behalve het account, dan is dat zo en moet dit gewoon netjes door inno afgehandeld worden & en met stamleiding - Mammon wat geregeld worden hoe de stam Clean hierop wil reageren.
 
Reactiescore
60
Ik zou als ik de ex-hoofdspeler was in ieder geval aangifte doen... Dit kan echt niet.
 
Reactiescore
903
En waarom word er niet gesproken over de zielige NAP tussen clean en ZO spelers die aan elkaar fronten.. alles is politiek al geregeld op 87

Sneu
Nap tussen Zo en clean?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Voor een forum held is dat idd veel geld ‍♂️
dit is voor iedereen veel geld, geen idee op wat je opmerking slaat maar je bent duidelijk (niet geheel onverwacht) wereldvreemd
 
Reactiescore
725
Reactiescore
2.490
Dit gaat een beetje ver voorbij in-game zaken en toegestane P&P. Hier gaat een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan