Clean? Or NotClean?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
127
Waarom zou je als mainspeler nadat je dit ziet, niet je WW veranderen? Maar wat er nu gebeurd is dat hij (of de speler die hem naaide) gewoon meedoet met een massa.

Ik zou gelijk WW veranderen als dit bij mij gebeurde maar oke.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Waarom zou je als mainspeler nadat je dit ziet, niet je WW veranderen? Maar wat er nu gebeurd is dat hij (of de speler die hem naaide) gewoon meedoet met een massa.

Ik zou gelijk WW veranderen als dit bij mij gebeurde maar oke.
Wacht doet mammot nu mee met een massa met de rest van clean?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
voor zo ver ik weet is alleen Mammon massaal inc aan het sturen
Mammon zal wel elk moment worden gekicked door zijn stam dan die hier immers niets zegt mee willen te maken hebben
 
Reactiescore
127
Blijft apart waarom het account alsnog gooit als dit verhaal waar is.
 
Reactiescore
0
Aparte reactie, slaat gewoon nergens op. Als je mensen op je account neemt, ga je er vanuit dat ze je account in goede handen houden.

Is gewoon bizar dat ze zoveel PP kochten zonder te vragen en vervolgens aan EOS/itthy te sturen. (De GS dan)

Weet niet of dit waar is, maar als dit echt zo is. Ben je echt ziek in je hoofd als speler die er PP mee kocht en de spelers die GS ontvingen.

Het is toch super normaal dat we als stam GS sturen naar een speler die VB of wimpel aanheeft? Je moet nu ook nie direct iedereen binnen Clean gaan beschuldigen. Dat is heel kortzichtig.

Hoe dan ook, echt niet oke van Mammon en Inno zal dit wel correct behandelen/oplossen.
 
Reactiescore
127
Het is toch super normaal dat we als stam GS sturen naar een speler die VB of wimpel aanheeft? Je moet nu ook nie direct iedereen binnen Clean gaan beschuldigen. Dat is heel kortzichtig.

Hoe dan ook, echt niet oke van Mammon en Inno zal dit wel correct behandelen/oplossen.


Ik ga er vanuit dat de stam hier ook niks mee te maken wil hebben.

En klopt het is super normaal om GS te sturen naar een stam die wimpel aan heeft.

Daarom ook, als dit een bewuste manier van boosten was door PP te kopen/gs te kopen + gs te schuiven naar stamgenoten, was dit verhaal wel bizar.
 
Reactiescore
0
Vanwaar ze hun PP halen, kan ik mij niet over uitspreken en moet inno maar uitzoeken.

Maar ik kan je garanderen dat ze het niet aankochten om andere accounts GS te bezorgen.
 
Reactiescore
6
Vanwaar ze hun PP halen, kan ik mij niet over uitspreken en moet inno maar uitzoeken.

Maar ik kan je garanderen dat ze het niet aankochten om andere accounts GS te bezorgen.

Toch is het er wel mee gebeurt. Dus ze kunnen mammon straffen, maar wat met de overige accounts die toch genoten omdat ze ‘het niet wisten’. Laten we Seppe alles maar eens uitzoeken, voor dit topic heb ik ook een ticket aangemaakt met de nodige bewijzen.

Overigs, waarom gooit Mammon troepjes weg? Simpel.. Het account staat -145.000 PP omdat de puntjes niet betaald zijn geweest. Over een week of 2 weken beland het account automatisch verbannen en zit de hoofdspeler met een rekening van €1500,00-..

Spelers hebben echter al opgegeven, ze willen niet meer verder speler omdat ze anders moesten betalen.

Nogmaals, mammon doet nu weer een super stuntje om nogmaals profijt uit te halen voor het account verbannen is.
 
Reactiescore
0
Niemand binnen Clean weet waarom die troepen wegstuurt nu.

Mag gerust uitgezocht worden. Er is niets te verbergen op de andere accounts van Clean.

Dit is een actie van 1 account en niet van een stam. Snap wel dat jullie er nog meer drama van willen maken. Daarvoor staat het AF toch bekent niet?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Niemand binnen Clean weet waarom die troepen wegstuurt nu.

Mag gerust uitgezocht worden. Er is niets te verbergen op de andere accounts van Clean.

Dit is een actie van 1 account en niet van een stam. Snap wel dat jullie er nog meer drama van willen maken. Daarvoor staat het AF toch bekent niet?

Kick hem uit de stam?
 
Reactiescore
127
Niemand binnen Clean weet waarom die troepen wegstuurt nu.

Mag gerust uitgezocht worden. Er is niets te verbergen op de andere accounts van Clean.

Dit is een actie van 1 account en niet van een stam. Snap wel dat jullie er nog meer drama van willen maken. Daarvoor staat het AF toch bekent niet?

Nee hoor, normaal doen jullie dat ook. Wij zien dingen gebeuren, en hebben daar vragen over. En je bent nu de eerste die daarop reageerd.

Opzich logisch dat wij ons afvragen waarom hij gooit? Alle spelers van mammon zitten tenslotte in jullie discord.
 
Reactiescore
7
Niemand binnen Clean weet waarom die troepen wegstuurt nu.

Mag gerust uitgezocht worden. Er is niets te verbergen op de andere accounts van Clean.

Dit is een actie van 1 account en niet van een stam. Snap wel dat jullie er nog meer drama van willen maken. Daarvoor staat het AF toch bekent niet?
Als je dit als stam laat gebeuren en er mee in zee wilt kun je niet doen alsof je heilig bent, merk je niet dat jij de enige bent met die mening hier ?
 
Reactiescore
903
Nee hoor, normaal doen jullie dat ook. Wij zien dingen gebeuren, en hebben daar vragen over. En je bent nu de eerste die daarop reageerd.

Opzich logisch dat wij ons afvragen waarom hij gooit? Alle spelers van mammon zitten tenslotte in jullie discord.
Voor jou zijn er net zoveel vragen als voor ons, dus zolang wij niet eens weten hoe en wat kunnen we ook moeilijk antwoord geven over dat. Diegene die alles weet zijn de spelers op het account zelf...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan