Classing

DeletedUser64126

Guest
Mwah dat was oorspronkelijk zo maar is versoepeld omdat de helft van die groep inactief is en het verder geen kwaad kan, zolang het maar allemaal over classen gaat.
 

DeletedUser60895

Guest
nov
l nov
l nov
nov
nov/h nov

-> nov

ik dacht dat alleen een select groepje mensen mochten classen?

Het is nu vooral zo dat je de classing door de classers in de OP wat serieuzer kunt nemen, omdat ze meer ervaren zijn.
 

DeletedUser

Guest
Individuwhale plox
Dit zijn imo m'n 5 beste tags.

MassEffect_zpscb3bae68.png


Halo-Flare_zpsf8fdbf6a.png


SuchPerfectness_zps0bff77e0.png


Sphere-tag-crop_zpsf4b79622.png


Myth_zpsbb89a4c8.png


Schon mal vielen Dank im Voraus!


Nov
High Nov
Nov
High Nov
High Nov

ik dacht dat alleen een select groepje mensen mochten classen?


Iedereen mag zijn mening wel geven imo
We hadden dat ooit als 'regel' opgesteld zodat je een soort van feedback kreeg van mensen die wisten waar ze over praten als het ware (dit klinkt raar I know xd)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64126

Guest
Average ergens tussen novice en high novice dus, nais nais nais
 

DeletedUser51575

Guest
Eventjes zien wat mijn niveau vroeger was en dan kijken wat het aan het einde van de vakantie gaat zijn.
Misschien ben ik geimproved :p
Dit zijn dus oude tags (die jullie wss allemaal wel al gezien hebben ._.)

33kq4hg.png


i_like_this_one__by_napoli_twforum-d4rdb7v.png


new_style___by_napoli_twforum-d4t54wn.png


newstart__by_napoli_twforum-d4mcf5n.png


another_one_for_aga_battle___by_napoli_twforum-d484ikm.png


battul__by_napoli_twforum-d46zfja.png


Die rechthoekjes zijn ook zo nutteloos :D
Individual pl0x
 

DeletedUser51694

Guest
low mod
low mod
nov
low mod
high nov
high nov

h nov / l mod
 

DeletedUser71172

Guest
ik vraag me af, wanneer valt iets onder de gorep "pro" kan iemand een voorbeeld posten, ben erg benieuwd!
 

DeletedUser70476

Guest
ik vraag me af, wanneer valt iets onder de gorep "pro" kan iemand een voorbeeld posten, ben erg benieuwd!

Dat is moeilijk te zeggen aangezien er ontelbaar verschillende stijlen zijn en manieren hoe iemand een stijl gebruikt. Bij classing, zoals platina al zei, wordt er gekeken naar een aantal dingen zoals compo en appeal. Sommige tags zien er op het eerste gezicht heel goed uit en als je beter gaat kijken en ziet dat de belichting slecht is of er geen diepte is. Ik denk niet dat er echt een groep "pro" is. Als je een tag maakt die appeal, kwaliteit, depth en goede belichting heeft kom je al een heel eind. Een tag waarvan een techniek heel makkelijk is, maar het toch een oke resultaat geeft zal niet zo hoog geclassed worden als een tag die niet zo heel goed is gelukt maar wel een zeer moeilijke techniek heeft.
 
Bovenaan