CLASSIC .net vs .nl

Reactiescore
470
CAT spelers hebben terecht gewonnen. De Nederlandse spelers zijn slechte verliezers. Echt, sorry dat ik het zeg, ik had dat niet van jullie verwacht. Erken nu eens gewoon je verlies. Alsof jullie iedere classic zo'n lieverdjes zijn. Jullie boosten net zo hard, zij hebben het alleen wat slimmer gespeeld.

Heeft niets met zelf spelen te maken. Maar er wordt mooi weer gespeeld en daar houd ik niet van. Ik ben blij dat CAT gewonnen heeft. De Nederlandse spelers waren te zwak voor hen.

hoe ga je oordelen over vorige werelden als je letterlijk niks van de werelden hebt mee gemaakt?
 
Reactiescore
973
Jullie boosten net zo hard, zij hebben het alleen wat slimmer gespeeld.

Das wel erg generaliserend, zijn ook genoeg NL'ers die principieel zonder spelen.
 

DeletedUser17472

Guest
Das wel erg generaliserend, zijn ook genoeg NL'ers die principieel zonder spelen.
Klopt, maar die heb je bij .net net zo goed.

Gelukkig dat de meerderheid zonder speelt :) maakt het spel veel leuker :)
 
Reactiescore
470
Reactiescore
864
CAT spelers hebben terecht gewonnen. De Nederlandse spelers zijn slechte verliezers. Echt, sorry dat ik het zeg, ik had dat niet van jullie verwacht. Erken nu eens gewoon je verlies. Alsof jullie iedere classic zo'n lieverdjes zijn. Jullie boosten net zo hard, zij hebben het alleen wat slimmer gespeeld.

Beetje een random flame? Maar goed - zou je kunnen toelichten hoe de Nederlandse spelers afgelopen classic hebben geboost oid.?
 
Reactiescore
1.089
Weet niet of je blij moet zijn dat famdecibel het voor je opneemt in een discussie, dan heb je eigenlijk standaard al verloren

Klopt, maar die heb je bij .net net zo goed.

Gelukkig dat de meerderheid zonder speelt :) maakt het spel veel leuker :)

Maar op .net speelt een meerderheid wel met een massastam, en of kata's. Wat zich hier duidelijk heeft geuit.
Hier speelt een minderheid met boosts, die ze op .net ook ongetwijfeld hebben, Een start + X spelers wat de .net hier heeft gedaan is daar zeker een voorbeeld van. Zit dus best wel groot verschil in.

Voelt verder beetje alsof deze discussie al eerder heeft plaats gevonden.

Het is chronologisch wel echt helemaal mooi om je stamlimiet + X start te relativeren met fusies die early/mid game (gaan) plaatsvinden en in vele gevallen irrelevant zijn voor wereld verloop. Het is overduidelijk een verkapte vorm van de massa stammen die ze normaal op .net classics hebben.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan