Classic Gekkies

  • Topicstarter Deleted User - 487806708
  • Startdatum
Reactiescore
130
Mag ik hier even een vraag stellen ?
Wie beledig ik met een stam een 'fusiegedrocht' te noemen ?
1622467015707.png
1622467047912.png
Ik moet wel zeggen dat ze precies op hun tenen zijn getrapt dat we hiervoor gerapporteerd worden.
Maar is dit een belediging zoja naar wie ?
Ik zeg wel standaard als ik iemand wil uitschelden. Ja jij bent nu eens echt een fusiegedrocht...
Btw als dit een waarschuwing waard is dan zal ik ook maar wat mensen gaan rapporteren.
 
Reactiescore
864
Reactiescore
26
Mag ik hier even een vraag stellen ?
Wie beledig ik met een stam een 'fusiegedrocht' te noemen ?
Bekijk bijlage 29011
Bekijk bijlage 29012
Ik moet wel zeggen dat ze precies op hun tenen zijn getrapt dat we hiervoor gerapporteerd worden.
Maar is dit een belediging zoja naar wie ?
Ik zeg wel standaard als ik iemand wil uitschelden. Ja jij bent nu eens echt een fusiegedrocht...
Btw als dit een waarschuwing waard is dan zal ik ook maar wat mensen gaan rapporteren.

Wel lekker hypocriet ;)

1622632881747.png
 

Deleted User - 487806708

Guest
We moeten wel om jullie interns bij te houden hè. Ik ging eigenlijk liever op delete dan fuseren, maar kan de stam niet achterlaten.
 
Reactiescore
470
We moeten wel om jullie interns bij te houden hè. Ik ging eigenlijk liever op delete dan fuseren, maar kan de stam niet achterlaten.

beetje een verzuurde reactie vindt je niet?
Ik zie jou enkel klagen over internen en over hoe slecht de tegenstander wel niet defd...
nochtans zijn er de afgelopen dagen geen dorpen verloren gegaan (ik zie het toch niet op twstats) en het o zoo aanvallende onlyfrans account krijgt ineens 16 dorpen zonder enige oda/odd verhoging er bij.

iets met de pot die de ketel verwijt... vind je zelf niet?
 

Deleted User - 487806708

Guest
beetje een verzuurde reactie vindt je niet?
Ik zie jou enkel klagen over internen en over hoe slecht de tegenstander wel niet defd...
nochtans zijn er de afgelopen dagen geen dorpen verloren gegaan (ik zie het toch niet op twstats) en het o zoo aanvallende onlyfrans account krijgt ineens 16 dorpen zonder enige oda/odd verhoging er bij.

iets met de pot die de ketel verwijt... vind je zelf niet?
Hey fritzke,

Ik zal het je is uitleggen:

Ik ben 100% tegen intern, ik wou zoals ik in het bovenstaande bericht ook al aangaf liever op delete dan internen, maar het moest nu eenmaal om de interns van Astra bij te houden. Ze lopen een flink aantal % voor op wereld dominantie daardoor.

Er word daar heel slecht gedeffed: Dodge fouten, minimale stacks en recaps waar de ms gap huge is. Nu zeg je nochtans zijn er de afgelopengeen dorpen gepakt? gister met de bash wave is er al 1 gepakt en vandaag zitten we ook al op meerdere dorpen +?

Ik heb zelf ook geen front met Astra nog, dus ik zal mijn grote praatjes nog waar moeten maken maar dat komt wel goed.
 
Reactiescore
470
Ik ben 100% tegen intern, ik wou zoals ik in het bovenstaande bericht ook al aangaf liever op delete dan internen, maar het moest nu eenmaal om de interns van Astra bij te houden. Ze lopen een flink aantal % voor op wereld dominantie daardoor.

Er word daar heel slecht gedeffed: Dodge fouten, minimale stacks en recaps waar de ms gap huge is. Nu zeg je nochtans zijn er de afgelopengeen dorpen gepakt? gister met de bash wave is er al 1 gepakt en vandaag zitten we ook al op meerdere dorpen +?

Ik heb zelf ook geen front met Astra nog, dus ik zal mijn grote praatjes nog waar moeten maken maar dat komt wel goed.

Nja mij maakt het persoonlijk weinig uit wat er gebeurd deze classic dus je hoef je eigen niet te verantwoorden. maar je hoeft niet echt veel moeite doen om te zien dat er bij beide partijen het nodige intern en recruit werk is verricht.

slecht deffwerk etc is ook niet meer dan logisch op zo een k*t boerderij limiet, echter lijken de resultaten nog uit te blijven? gisteren idd 1 dorpje gepakt wat vervolgens gerecapd is. voor vandaag had ik niet gekeken op twstats. (ik hoop het straks hier te lezen?)

Ik lees liever gewoon zever over de oorlog ter ontspanning tijdens het studeren dan een beetje vingertje wijzen en elkaar intern stam noemen terwijl de halve wereld er niet vies van is :tongue:
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ik loop het hier ook maar beetje op te naaien hoor, enige wat ik doe is clears gooien en ODA vangen. Moet en zal die #1 verslagen tegenstanders als aanvaller hebben deze wereld. Win of geen win boeit me niet :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Sorry maar die oda ga ik welnog boosten
 
Reactiescore
864
Welkom Geralt, nieuwste lid van IQ!

En dan nog te bedenken dat jullie Geralt wilde internen om de wereld eerder te sluiten, maar Geralt voor ons gekozen heeft?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.753
Bovenaan