Classic Gekkies

  • Topicstarter Deleted User - 487806708
  • Startdatum

Deleted User - 487806708

Guest
Beste lezers!

Dit topic is gestart omdat er deze wereld weer een mooi aantal classic gekkies zijn.

Hier alvast eentje om het topic te starten:


Zijn wij de enige die de classic gekkies leren kennen of zijn er meer mensen die last krijgen van deze wonderlijke verschijnselen? Ik denk dat het warme weer bij sommige echt in de bol aan het kruipen is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
338
Beste lezers!

Dit topic is gestart omdat er deze wereld weer een mooi aantal classic gekkies zijn.

Hier alvast eentje om het topic te starten:
Bekijk bijlage 28626Bekijk bijlage 28627
Bekijk bijlage 28628

Zijn wij de enige die de classic gekkies leren kennen of zijn er meer mensen die last krijgen van deze wonderlijke verschijnselen? Ik denk dat het warme weer bij sommige echt in de bol aan het kruipen is.

Deze zou ik toch even aangeven, is zeker niet de bedoeling van het spel lijkt me...
 

Deleted User - 487806708

Guest
Deze zou ik toch even aangeven, is zeker niet de bedoeling van het spel lijkt me...

Daar zitten voor en nadelen aan. Als wij hem raporten en hij word banned kunnen we hem niet aanvallen. Nu is het dus eerst dorpjes snoepen en daarna ticketje de deur uit
 
Reactiescore
2.062

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
groetjes
 
Reactiescore
864
Ik zie wel mogelijkheden tot een fusie, en een nieuwe co, wellicht mooie aanwinst voor team Ambu? Past perfect bij ene Rinus el Grande.
 
Reactiescore
1.752
Haha we hebben er weer een hoor jongens!!!

AE AF.PNG
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Verdorie internen ziet er nog niet zo makkelijk uit?
 
Reactiescore
1.752
Haha weer prijs!!!

1622399663555.png
 
Bovenaan