Classic Gekkies

  • Topicstarter Deleted User - 487806708
  • Startdatum
Reactiescore
64
Er is nog altijd een verschil met internen van spelers die stoppen en je daardoor vastleggen of internen zuiver om dominantie op te hogen omdat het je aan het front niet lukt....

Zeker, maar je gaat me niet vertellen dat je een hele BA2 stam hebt die toevallig allemaal stoppen.

Verder is er ook nog een verschil waarbij je met een vriend moet mergen omdat je anders solo 12 uur per dag (op werkdagen) moet deffen en er wel een Co bij kan gebruiken.

Maar wel weer leuke reacties, ik zie dat jullie ook de humor van de PM er wel in zagen :D
 
Reactiescore
26
Je zou maar piepen om een 'eerlijke eindstreid' wanneer je gewoon midgame bent weggespeeld en terwijl je zelf al 40% kent van de wereld en die voor je aanvallen/edelsclears sturen en daarnaast nog 5 stammen heb die DU voor je zijn. Echt triest :D
 
Reactiescore
1.136
Je zou maar piepen om een 'eerlijke eindstreid' wanneer je gewoon midgame bent weggespeeld en terwijl je zelf al 40% kent van de wereld en die voor je aanvallen/edelsclears sturen en daarnaast nog 5 stammen heb die DU voor je zijn. Echt triest :D

Ah no worry's zelfs met dit alles was het nog niet genoeg voor astra om de wereld te winnen.
 
Reactiescore
864
Ik zou willen voorstellen aan zowel IQ als Astra om gewoon een punt te zetten achter deze onnodige discussie.

We gaan een mooie eindfase in waar we, denk ik, een mooie 1vs1 kunnen realiseren. Laten we er wat moois van maken.

Succes aan beide partijen!
 
Reactiescore
298
Nou als ik 70% van m'n dorpen uit m'n eigen stam moet halen, was ik al lang en breed op grijs gegaan, of had ik die stamgenoten op grijs laten gaan. T is wel een bepaald treurige wereld dit he.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ja net wanneer je denkt dat het niveau in de classic niet harder meer kan kelderen, komt er weer een nieuwe stam die buiten internen niks doet.
 
Reactiescore
1.089
Nou als ik 70% van m'n dorpen uit m'n eigen stam moet halen, was ik al lang en breed op grijs gegaan, of had ik die stamgenoten op grijs laten gaan. T is wel een bepaald treurige wereld dit he.

Ja net wanneer je denkt dat het niveau in de classic niet harder meer kan kelderen, komt er weer een nieuwe stam die buiten internen niks doet.


Zo maar ook echt he. 104 van de 144 ... Ik zou ook zelf zoiets hebben van tis wel mooi zo. Gaat toch nergens over
 
Reactiescore
38
Ik zou willen voorstellen aan zowel IQ als Astra om gewoon een punt te zetten achter deze onnodige discussie.

We gaan een mooie eindfase in waar we, denk ik, een mooie 1vs1 kunnen realiseren. Laten we er wat moois van maken.

Succes aan beide partijen!


En wat met de stam boys? Het is gewoon 2v1 toch nu?
 
Reactiescore
499
Het zonnetje komt eraan, ga lekker op delete met zijn allen
 
Reactiescore
864
En wat met de stam boys? Het is gewoon 2v1 toch nu?

BOYS gaat intern fuseren en de beste accounts gaan richting Astra, dus die vallen gewoon onder Astra.
 
Bovenaan