Classic Awards

Reactiescore
22
Hey allemaal,

Nu de meerderheid van de spelers op delete of intern zijn gegaan, lijkt de strijd losgebarsten tussen de overgebleven spelers en stammen. Sick, Defqon, Caelum, Ciao en WSA lijken de strijd met elkaar aan te gaan voor de eindwinst van de wereld. Met nog een 30-tal actieve (betekenisvolle) spelers leek het mij leuk om even wat awards te gaan uitdelen.

Leef jullie uit!

Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:

Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
 
Reactiescore
22
Beste speler:
Haas2
, in mijn ogen een speler met visie op lange termijn. Doet wat hij moet doen en krijgt vaak veel voor elkaar.
Beste stam:
Defqon
, de statistieken lijken me dit vooral te bevestigen. Ze spelen ook al een geruime tijd met dezelfde spelers, na hun fusie zijn ze goed op weg voor wereldwinst. Alleen de hervorming van Sick zou nog roet in het eten kunnen gooien :)
De beste stam speler:
Black Betty
, alweer zijn er statistieken die dit bevestigen, daarnaast altijd klaar om te helpen waar nodig!
Het grootste ego:
Dodeluke Jelle Praatjes, Die Call
. Het feit dat ze bijna van de wereld zijn zegt genoeg lijkt me. Eervolle vermelding voor Saesee tiin
Beste leider:

Misschien Lerraa053 die een legertje DU's voor zichzelf heeft verzameld en een stam naar zichzelf heeft laten noemen :)
Slechtste leider: /
Meest overschatte stam:

Sick
Meest onderschatte stam:
Caelum
Meest overschatte speler:
Lerraa053
Meest onderschatte speler:
Polo Master ;)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Haas2 & Manura
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Saesee tinn, die call, dodeluke jelle praatjes
Mooiste spelers naam:

Eyjafjallajökull, Fantazijaa
Mooiste stam naam:
Caelum
Het tofste topic:

De Schandpaal
Het domste topic:

Deze?
Minst favoriete forum poster:
King of the North
Dikste wannabe in het spel:

Dodeluke Jelle Praatjes
Mooiste profiel foto van spelers:
HAEX0RR 1.
Mooiste profiel foto van stammen:
~|ST|~
Mooiste actie van de wereld:

De rise van Caelum in het Noord-Westen. Zijn eigenlijk langzaam maar zeker gegroeid om dan Sick neer te slaan.
Meest belovende speler voor de toekomst:
OmfgGoCry
Meest belovende stam voor de toekomst:
Ciao!
Grootste blunder:

De eerste massa van SICK op mezelf. 3 van de 5 spelers hebben het achteraf voor bekeken gehouden :)
Voor wie heb je nu echt respect:
Black Betty + OmfgGoCry
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Black Betty + OmfgGoCry <3
 
Reactiescore
4
Beste speler: Polo Master, respect voor de mentaliteit om als corespeler toch zo ver te geraken. (OD bewijst dit)
De beste stam speler:
Black Betty. (statistieken- maar met zo'n ligging is dit ook wel geen grote uitdaging)
Het grootste ego:
Le Kouchov Obarkarchov ongetwijfeld
Beste leider:
Ik weet niet wie/waar de leiders zijn
Slechtste leider:
Koning Visman (Hij zette gewoon aanvraag BG naar alle grote stammen zonder communicatie intern of extern - vervolgens dachten de leden dus, 'amai we liggen safe, onze leider heeft nogal connecties - maar natuurlijk was niets dus minder waar)
Meest overschatte stam:
AMH (Daarom bestaan ze ook al zo lang niet meer)
Meest onderschatte stam:
Caelum (Heeft lang geduurd voor ze in m'n vizier zijn gekomen - maar blijven mooi stijgen)
Meest overschatte speler:
Lerraaa053 & Black Betty. (Intern na intern na intern - hier was het geen eigen keuze, bij Lerraaa053 duidelijk wel)
Meest onderschatte speler:
OmfgGoCry
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
The Fault in Our Stars, Haas2
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Saesee Tiin.
Mooiste spelers naam:
Bad Attitude
Mooiste stam naam:
Stronger Together (heel toepasselijk voor hun.. mooi plaatje erbij ook)
Minst favoriete forum poster:
King of the North
Mooiste profiel foto van spelers:
The Evil Within Us
Mooiste profiel foto van stammen:
The Juvy (heel toepasselijk - hangen idd vastgeketend aan hun "hoofdstam")
Mooiste actie van de wereld:
Toen Polo Master centraal volledig belaagd werd met een zo goed als 360 graden front - heeft Ciao! de wereld flink opgeschud door hem binnen te halen en te helpen overleven. (Statistieke bevestigen dit)
Meest belovende speler voor de toekomst:
HAEXXOR 1
Grootste blunder:
.Sick. die probeerde Polo Master weg te vegen.
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
.Naz & Snotty Shootout naar jullie jongens. How it all started ;)
 
Reactiescore
1.075
Beste speler: Polo Master, respect voor de mentaliteit om als corespeler toch zo ver te geraken. (OD bewijst dit)
De beste stam speler: Black Betty. (statistieken- maar met zo'n ligging is dit ook wel geen grote uitdaging)
Het grootste ego: Le Kouchov Obarkarchov ongetwijfeld
Beste leider: Ik weet niet wie/waar de leiders zijn
Slechtste leider: Koning Visman (Hij zette gewoon aanvraag BG naar alle grote stammen zonder communicatie intern of extern - vervolgens dachten de leden dus, 'amai we liggen safe, onze leider heeft nogal connecties - maar natuurlijk was niets dus minder waar)
Meest overschatte stam: AMH (Daarom bestaan ze ook al zo lang niet meer)
Meest onderschatte stam: Caelum (Heeft lang geduurd voor ze in m'n vizier zijn gekomen - maar blijven mooi stijgen)
Meest overschatte speler: Lerraaa053 & Black Betty. (Intern na intern na intern - hier was het geen eigen keuze, bij Lerraaa053 duidelijk wel)
Meest onderschatte speler: OmfgGoCry
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: The Fault in Our Stars, Haas2
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Saesee Tiin.
Mooiste spelers naam: Bad Attitude
Mooiste stam naam: Stronger Together (heel toepasselijk voor hun.. mooi plaatje erbij ook)
Minst favoriete forum poster: King of the North
Mooiste profiel foto van spelers: The Evil Within Us
Mooiste profiel foto van stammen: The Juvy (heel toepasselijk - hangen idd vastgeketend aan hun "hoofdstam")
Mooiste actie van de wereld: Toen Polo Master centraal volledig belaagd werd met een zo goed als 360 graden front - heeft Ciao! de wereld flink opgeschud door hem binnen te halen en te helpen overleven. (Statistieke bevestigen dit)
Meest belovende speler voor de toekomst: HAEXXOR 1
Grootste blunder: .Sick. die probeerde Polo Master weg te vegen.
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
.Naz & Snotty Shootout naar jullie jongens. How it all started ;)

Polo heeft nooit 360° front gehad hoor aangezien er een nap was met zowel caelum als defqon. Verder doet die het idd gewoon zeer goed, maar overdrijving is ook wat.
 
Reactiescore
42
Beste speler: Polo Master - Zwaar respect voor het handelen van alles dat op hem afkomt. Petje af.
Beste stam: Defqon - Beetje biased mag altijd
De beste stam speler: Geen - Ik kan hier niet over oordelen in mijn positie, al is Dr.Koekkoek een heerlijk stamgenoot om te hebben al is het maar de enige
Het grootste ego: Moet ik geven aan mijn favoriete trashtalker Saessee Tiin. sorry maat :p
Beste leider: Geen
Slechtste leider: Geen
Meest overschatte stam: .Sick. - Meer onderlinge tegenstanders dan gezamelijk naar buiten
Meest onderschatte stam: Caelum - De enige stam dat een een grote opschudding kan veroorzaken in de huidige setting
Meest overschatte speler: Geen - overmatig internen in een internwereld daargelaten heb ik nog geen grote negatieve verassingen gezien
Meest onderschatte speler: Dr.Koekkoek - De meeste zullen nu de naam moeten opzoeken en direct denken dat ik biased ben, dat klopt, maar het is met een goede reden.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Saessee Tiin. - Geen problemen met een beetje uitgesproken directheid
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Snotty - Sorry, geen kata's bij mij in de stam
Mooiste spelers naam: OmfgGoCry - Lekker passief agressief
Mooiste stam naam: Caelum nihil ultra - Leuk Latijns altijd +1
Het tofste topic: Spotprent.... oh wacht -> Proficiat Speer
Het domste topic: Kata's - Is hier nu nog discussie over? #deletekatas
Favoriete forum poster: Polo Master - Elke keer dat hij iets post weet ik gewoon dat King of the North erop ingaat, kost wel veel popcorn
Minst favoriete forum poster: Geen - Er is zo weinig activiteit dat zelfs de negatieve posters zijn verdwenen of verwelkomt zijn
Dikste wannabe op het forum: Geen
Dikste wannabe in het spel: Eyjafjallajökul - De meesters van de intern & run strategie, leuke gasten wel
Mooiste profiel foto van spelers: HALLLOOO - Te leuk om niet te nomineren
Mooiste profiel foto van stammen: Qlimax - Behoorlijk biased i know, vooral omdat ik weet hoe lang het heeft geduurt :) -> Juvy honorable mention
Mooiste actie van de wereld: Eyjaf dondert weer 2 miljoen punten in 2 dagen naar beneden, leuk om eens van de andere kant te zien
Meest belovende speler voor de toekomst: Dr. Koekkoek - Mocht ie het hogerop willen dan weet ik zeker dat ie veel gaat waarmaken
Meest belovende stam voor de toekomst: Caelum - Enige stam in de huidige setting met de tools voor upsets
Grootste blunder: La Kouchov Obarkarchov - oepsie met een 2e cluster, shit happens
Voor wie heb je nu echt respect: Polo Master - Geen (een paar) woorden maar daden, mvp van de classic imo
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Iedereen die het niet te serieus aanpakt en ten alle tijden in is voor een leuk praatje
 
Reactiescore
973
Waarom is deze classic nog niet over?
 
Reactiescore
81
Omdat het Oost tegen west aan het vechten is. De stammen houden elkaar redelijk in evenwicht. Waardoor het meer stuivertje wisselen is, dan dat er echt een account en daardoor een stam gebroken wordt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
Ah doet noord en west niet mee deze wereld
 
Reactiescore
81
Ik bedoelde Oost tegen tegen west inderdaad
 
Reactiescore
298
Omdat het Oost tegen west aan het vechten is. De stammen houden elkaar redelijk in evenwicht. Waardoor het meer stuivertje wisselen is, dan dat er echt een account en daardoor een stam gebroken wordt.
Oftewel niemand bakt er een kloot van en/of kan geen motivatie opbrengen eens iemand kapot te spelen?
 
Bovenaan