Classic 29 | hoe staat het ervoor?

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Wacht? Gaat @King in the north wederom op delete na een verloren classic .
steff mag dan wel geen topper zijn maar hij is wel 1 vd grootste doorzetters elke classic opnieuw dus dit is echt een bizar vreemde opmerking
 
Reactiescore
108
Ik zeg nergens dat beelze het niet zwaar heeft gehad, integendeel. Voor mij is beelze 10x een betere speler geweest dan mensen dit van Jukke vinden. Beelze hield vol en weerde de aanvallen prima af, weliswaar niet zonder verlies zoals jij zegt maar inderdaad met minimale verliezen tegenover een Jukke.

Auch @Jukke hoe voel je je hierbij?
 
Reactiescore
8
Beelze heeft echt niets druk gekregen he.. 100 aanvallen per dag misschien .. Maar goed dat ligt niet aan jullie , eerder aan ons.
Wij wilden ook niet als een malle fakes sturen op Beelze wat heres elke dag wel op ons deed.
Maar laat ons eerlijk zijn als godje niet had gefront tegen jukke zou het wel een heel andere situatie geweest zijn hoor ;).
 
Reactiescore
1.075
Wacht? Gaat @King in the north wederom op delete na een verloren classic .

Tsja, de ene classic was het door een stab door de stam waar jij notabene in zat. Deze classic had niemand van mijn team nog zin om verder te gaan nadat Leone gaan rennen was en Heres ook al aangegeven had te stoppen. Zou gekkigheid zijn om tijd te verdoen aan een wereld die uiteindelijk toch al gespeeld is.
 
Reactiescore
1.075
Beelze heeft echt niets druk gekregen he.. 100 aanvallen per dag misschien .. Maar goed dat ligt niet aan jullie , eerder aan ons.
Wij wilden ook niet als een malle fakes sturen op Beelze wat heres elke dag wel op ons deed.
Maar laat ons eerlijk zijn als godje niet had gefront tegen jukke zou het wel een heel andere situatie geweest zijn hoor ;).

Gelukkig stond de teller bij ons dan zowat 10 dagen lang tussen de 500-1000 incs? Dat het niet teveel druk was voor ons ga ik niet ontkennen aangezien het allemaal best doenbaar was, zeker aangezien er vanuit Cala geen dreiging was doordat hij liever bbs edelde dan wat op de tegenstander te proberen :p
Je hebt sowieso een heel goed verweer gegeven, maar laten we ook eerlijk zijn, als er een decent team op leone zat hadden jullie het wss geen week meer volgehouden wetende dat de dag we op delete gezet hebben je al circa 20 dorpen verloren was.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
2 keer endgame tegen gespeeld. 2 keer op delete gegaan. Zal wel toeval zijn dan.
Kheb 2x tegen jou gespeeld, beide keren overschreed je de stamlimiet met minstens een factor 3. Volgens mij is het niet aan jou om je mond open te trekken.
 
Reactiescore
108
Kheb 2x tegen jou gespeeld, beide keren overschreed je de stamlimiet met minstens een factor 3. Volgens mij is het niet aan jou om je mond open te trekken.

Welke keren? Ik heb nooit bewust met meerdere accounts (dan stamlimiet factor 3) samen gespeeld en als je je wat meer had verdiept in deze classic dat had je deze kansloze opmerking niet gemaakt.
 
Reactiescore
108
Gelukkig stond de teller bij ons dan zowat 10 dagen lang tussen de 500-1000 incs? Dat het niet teveel druk was voor ons ga ik niet ontkennen aangezien het allemaal best doenbaar was, zeker aangezien er vanuit Cala geen dreiging was doordat hij liever bbs edelde dan wat op de tegenstander te proberen :p
Je hebt sowieso een heel goed verweer gegeven, maar laten we ook eerlijk zijn, als er een decent team op leone zat hadden jullie het wss geen week meer volgehouden wetende dat de dag we op delete gezet hebben je al circa 20 dorpen verloren was.

Waarschijnlijk heb je daar gelijk in. Dat wat nou juist het punt, je bent zo goed als je zwakste team. Wij hadden ook activiteitsproblemen dus het had inderdaad ook anders af kunnen lopen.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Welke keren? Ik heb nooit bewust met meerdere accounts (dan stamlimiet factor 3) samen gespeeld en als je je wat meer had verdiept in deze classic dat had je deze kansloze opmerking niet gemaakt.
W78 en een paar classics geleden? Tis geen kansloze opmerking want het is compleet op waarheid gebaseerd.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
it do be facts
 
Reactiescore
108
W78 en een paar classics geleden? Tis geen kansloze opmerking want het is compleet op waarheid gebaseerd.

W78 was kansloos inderdaad naast het feit dat ik al die gasten niet premade kende + olw 3 gewoon een mb stam van jullie was (al vanaf begin af aan). Overigens gewoon eerlijk toegegeven door jullie.

C24 hebben we altijd met 4 van de 5 leden limiet gespeeld dus is onzin. C25 was ook decent en c28 ben ik pas halverwege ingestapt. Meer classics heb ik niet gespeeld dus goed verhaal wel.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
W78 was kansloos inderdaad naast het feit dat ik al die gasten niet premade kende + olw 3 gewoon een mb stam van jullie was (al vanaf begin af aan). Overigens gewoon eerlijk toegegeven door jullie.

C24 hebben we altijd met 4 van de 5 leden limiet gespeeld dus is onzin. C25 was ook decent en c28 ben ik pas halverwege ingestapt. Meer classics heb ik niet gespeeld dus goed verhaal wel.
Haa laten we beginnen met het feit dat OLWIII wel degelijk bij jullie hoorde (ja, zo groot was de groep waarmee jullie speelden). OLWIV hoorde bij ons idd. Zal als ik tijd en zin heb eens uitpluizen welke classic het was.
 
Bovenaan