Classic 29 | hoe staat het ervoor?

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Nee ik zeg dat er 3 accounts liggen die wat barbs uitbouwen, jij reageert er op en Stef zegt dat dat account van ons nauwlijks barbs uitbouwt en dus op je post reageer. Waarop jij aangevallen doet en reageert op barbs die zouden aanvallen, wat dus nergens op slaat want ons account heeft geen accountwat barbs uitbouwt, misschien moet je dan niet reageren?
????

>jij zegt dat er barb bouw accs liggen
>ik vraag waarom je dat nodig hebt
>steff zegt omdat hij de rim onder controle wilt houden
>ik constateer vrij correct dat barbs je niet gaan aanvallen
>jij zegt dat je geen barb bouw accounts hebt

mogelijks loopt het wat mis in jouw communicatie maar je moet neutrale lezer niet vragen om te stoppen met reageren op de onzin die jij uitkraamt :d
 
Reactiescore
1.075
????

>jij zegt dat er barb bouw accs liggen
>ik vraag waarom je dat nodig hebt
>steff zegt omdat hij de rim onder controle wilt houden
>ik constateer vrij correct dat barbs je niet gaan aanvallen
>jij zegt dat je geen barb bouw accounts hebt

mogelijks loopt het wat mis in jouw communicatie maar je moet neutrale lezer niet vragen om te stoppen met reageren op de onzin die jij uitkraamt :d

Er liggen du's die puur bbs uitbouwen idd, echter zijn deze niet van ons, de onze hebben tot noch toe vrijwel enkel spelers geedeld, om onze rim onder controle te houden. Nu duidelijker? :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ja bedankt
 
Reactiescore
470
Er liggen du's die puur bbs uitbouwen idd, echter zijn deze niet van ons, de onze hebben tot noch toe vrijwel enkel spelers geedeld, om onze rim onder controle te houden. Nu duidelijker? :p
Je zou maar met du's spelen op een classic...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nergens?

Jah joh... Is gewoon het ontwijken van het stamlimiet. :redface:

als je de wereldverdeling bekijkt zie je rank 2 met 6 accounts liggen en rank 3/4/5 samen spelen met fusie plannen. En 2 internt momenteel al 2,5% van rank 3 internt inruil voor een samenwerking.

Denk dat wij het met wat uitbouwers die niks bepalends doen gewoon fair houden :p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Leone flopt alwéér, heres en beelze gooien de handdoek in de ring. Dan is het wel klaar ja.

Triest niveau wel deze classics.
Je vergeet te zeggen dat beelze al weken aan het deffen is, zonder verlies.. terwijl jij, zijn buurman, keer op keer geen tijd heeft om dagelijks mee te doen tegen onze gezamelijke fronter die steeds te pakken is

Daarbij heeft Heres zich met vvs ook continu helemaal lam gewerkt, vervolgends runt Leone weer na beelze al tig dagen continu deffed, kan je er nu echt niet inkomen dat we er geen zin meer in hebben met 0 toekomst perspectief op die manier?

vind het vrij cheap van je om te roepen hoe triest wij zijn als je niet hebt hoeven deffen, geen vvs hebt gehad, niet gefloat hebt en 70% van de tijd niet thuis gaf om te offen… terwijl heres en beelze dat alles dagelijks deden.
 
Reactiescore
3
Je vergeet te zeggen dat beelze al weken aan het deffen is, zonder verlies.. terwijl jij, zijn buurman, keer op keer geen tijd heeft om dagelijks mee te doen tegen onze gezamelijke fronter die steeds te pakken is

Daarbij heeft Heres zich met vvs ook continu helemaal lam gewerkt, vervolgends runt Leone weer na beelze al tig dagen continu deffed, kan je er nu echt niet inkomen dat we er geen zin meer in hebben met 0 toekomst perspectief op die manier?

vind het vrij cheap van je om te roepen hoe triest wij zijn als je niet hebt hoeven deffen, geen vvs hebt gehad, niet gefloat hebt en 70% van de tijd niet thuis gaf om te offen… terwijl heres en beelze dat alles dagelijks deden.

Ach kom man. Weken aan het deffen? De laatste week had je al hele tijd 0 incs en kon je rustig focussen op aanvallen.

Ik zeg nergens dat beelze het niet zwaar heeft gehad, integendeel. Voor mij is beelze 10x een betere speler geweest dan mensen dit van Jukke vinden. Beelze hield vol en weerde de aanvallen prima af, weliswaar niet zonder verlies zoals jij zegt maar inderdaad met minimale verliezen tegenover een Jukke.

Deze discussie hebben we al gehad maar ik zal het nog eens zeggen:
Sommige mensen hebben RL een wat drukkere periode soms en dan kunnen ze niet pc. Voor mijzelf betekende dat dat ik om de 2 dagen misschien een half uurtje of uurtje op de pc kon. Die tijd heb ik áltijd gespendeerd om aanvallen te gooien en def rond te sturen. Bas zat ook in een drukkere periode en moest wat vaker naar kantoor.
Nogmaals: Bas en ik waren de enigen die overbleven van team het laatste godje omdat de rest niet wilde samenspelen met cheater heres, kan ik daar aan doen? Ons RL gaat gewoon voor en dat betekende inderdaad dat wij een week niet konden aanvallen.

Verder overdrijf je enorm en hebben wij de laatste week elke dag mee aangevallen, met duidelijk resultaat. Ik heb geen enkel begrip voor het opgeven net om de redenen dat jij benoemt.
Dat Leone flopt en runt spreekt niemand tegen en dat komt serieus hard aan, zeker na al die moeite van beelze (defensief)
Maar net al die uren en dagen dat jullie er in hadden steken zou je niet zomaar mogen weggooien omdat een stamgenoot runt. Ik zeg niet dat we hadden kunnen winnen, het was erg lastig geweest maar voor hetzelfde geld breken wij door Jukke en is Cala de volgende als jullie en heres daar op knallen.
Wij hadden dan een beter front met Owhpus en konden de druk op Leone afnemen en voor je het weet waren we vertrokken. Het is wel heel cheap van je om zomaar af te schuiven op alles en iedereen en jezelf zo de hemel in te prijzen.

Het is ook heel cheap van je om te roepen dat wij geen vv's hebben genomen over een periode van -hoe lang speelden wij samen? Nog geen maand?-
De enige vv dat wij hadden moeten nemen was die van Leone en jij weet net als ik dat dit wel degelijk is voorgesteld door Bas maar dat dit gewoon niet slim is als buurman. Er liep een heel pak def van ons naar Leone en dat kon niet verdwijnen want dan was het nog vroeger RIP geweest. Hoeveel def liep er van jullie of heres überhaupt naar daar? Juist ja. 0,0.

Kortom: Proficiat aan Beelze voor het geleverde def werk, verdedigend staken jullie er met kop en nek bovenuit bij wie dan ook deze wereld. Ik vind het vooral jámmer dat jullie zelf al het geleverde werk in de vuilbak hebben gegooid en niet eens de moeite namen om het te proberen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
whaha noobs moest je maar niet met lars samenspelen

nog co's verliezen in het proces ook wat door en door triest ;d
 
Reactiescore
3
whaha noobs moest je maar niet met lars samenspelen

nog co's verliezen in het proces ook wat door en door triest ;d
Ach als 2 van de 3 van je stamgenoten besluiten op delete te gaan nog voor er zelfs deftig gestreden geweest is en je nog wat wilt maken van de wereld dan besluit je soms dingen te doen waarvan je het nooit had durven dromen.
Achteraf gezien ook geen spijt van omdat ik nog lekker heb kunnen strijden samen met Bas en een leuke tijd gehad heb. Maar die Lars is wel echt te triest voor woorden en vooral hoe hij al jaren wegkomt met zijn daden.
 
Reactiescore
1.149
Klinkt weer als een normale classic!
 
Reactiescore
1.075
Ach kom man. Weken aan het deffen? De laatste week had je al hele tijd 0 incs en kon je rustig focussen op aanvallen.

Wij hebben letterlijk 1 dag geen incs gehad hoor laatste week, daarvoor kregen we gewoon dagelijks incs, weliswaar 90% fakes vaak. Verder zijn wij er gewoon mee gekapt doordat er nooit op enig moment iemand was op Leone wanneer er incs waren, Flex moest altijd plots op het moment dat de incs toekwamen weg en dropte de vv, waarna Wesley de heletijd mocht gaan deffen op een account waar alles aan het front weggeknald was omdat er niets voorgewerkt was of gedodged, en hij liever edels plaatste in de rim om verder te internen ipv recaps klaar te zetten. ook wanneer wij stacks wouden plaatsen bij Leone kwam er totaal geen gehoor naar tot het al telaat was, dan houd het wel eens op voor ons.
Wetende dat we voordien al compleet hetzelfde gehad hebben met MM en prof zijn we het wel zat om steeds weer de trekkende kracht te moeten zijn (samen met heres).
Wat mij betreft een dikke shoutout naar Heres en Godje die zich volledig gegeven hebben om er iets van te maken, ondanks dat iedereen al zag aankomen dat Leone een veeeeel te groot front had genomen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan