Je vergeet te zeggen dat beelze al weken aan het deffen is, zonder verlies.. terwijl jij, zijn buurman, keer op keer geen tijd heeft om dagelijks mee te doen tegen onze gezamelijke fronter die steeds te pakken is
Daarbij heeft Heres zich met vvs ook continu helemaal lam gewerkt, vervolgends runt Leone weer na beelze al tig dagen continu deffed, kan je er nu echt niet inkomen dat we er geen zin meer in hebben met 0 toekomst perspectief op die manier?
vind het vrij cheap van je om te roepen hoe triest wij zijn als je niet hebt hoeven deffen, geen vvs hebt gehad, niet gefloat hebt en 70% van de tijd niet thuis gaf om te offen… terwijl heres en beelze dat alles dagelijks deden.
Ach kom man. Weken aan het deffen? De laatste week had je al hele tijd 0 incs en kon je rustig focussen op aanvallen.
Ik zeg nergens dat beelze het niet zwaar heeft gehad, integendeel. Voor mij is beelze 10x een betere speler geweest dan mensen dit van Jukke vinden. Beelze hield vol en weerde de aanvallen prima af, weliswaar niet zonder verlies zoals jij zegt maar inderdaad met minimale verliezen tegenover een Jukke.
Deze discussie hebben we al gehad maar ik zal het nog eens zeggen:
Sommige mensen hebben RL een wat drukkere periode soms en dan kunnen ze niet pc. Voor mijzelf betekende dat dat ik om de 2 dagen misschien een half uurtje of uurtje op de pc kon. Die tijd heb ik áltijd gespendeerd om aanvallen te gooien en def rond te sturen. Bas zat ook in een drukkere periode en moest wat vaker naar kantoor.
Nogmaals: Bas en ik waren de enigen die overbleven van team het laatste godje omdat de rest niet wilde samenspelen met cheater heres, kan ik daar aan doen? Ons RL gaat gewoon voor en dat betekende inderdaad dat wij een week niet konden aanvallen.
Verder overdrijf je enorm en hebben wij de laatste week elke dag mee aangevallen, met duidelijk resultaat. Ik heb geen enkel begrip voor het opgeven net om de redenen dat jij benoemt.
Dat Leone flopt en runt spreekt niemand tegen en dat komt serieus hard aan, zeker na al die moeite van beelze (defensief)
Maar net al die uren en dagen dat jullie er in hadden steken zou je niet zomaar mogen weggooien omdat een stamgenoot runt. Ik zeg niet dat we hadden kunnen winnen, het was erg lastig geweest maar voor hetzelfde geld breken wij door Jukke en is Cala de volgende als jullie en heres daar op knallen.
Wij hadden dan een beter front met Owhpus en konden de druk op Leone afnemen en voor je het weet waren we vertrokken. Het is wel heel cheap van je om zomaar af te schuiven op alles en iedereen en jezelf zo de hemel in te prijzen.
Het is ook heel cheap van je om te roepen dat wij geen vv's hebben genomen over een periode van -hoe lang speelden wij samen? Nog geen maand?-
De enige vv dat wij hadden moeten nemen was die van Leone en jij weet net als ik dat dit wel degelijk is voorgesteld door Bas maar dat dit gewoon niet slim is als buurman. Er liep een heel pak def van ons naar Leone en dat kon niet verdwijnen want dan was het nog vroeger RIP geweest. Hoeveel def liep er van jullie of heres überhaupt naar daar? Juist ja. 0,0.
Kortom: Proficiat aan Beelze voor het geleverde def werk, verdedigend staken jullie er met kop en nek bovenuit bij wie dan ook deze wereld. Ik vind het vooral jámmer dat jullie zelf al het geleverde werk in de vuilbak hebben gegooid en niet eens de moeite namen om het te proberen.