Classic 28 voorsteltopic

Reactiescore
734
Nope 77 was gewoon een limited haulth wereld (GS productie 5600 oid) waar je geen gse kon verzenden.
.net toernooi was snelheid 4 met goudenmuntjes, GS productie 9600 ofzo en was ook een groot Edelspam festijn.

Als je dit dan gaat doen op een classic met een basis productie die bijna gelijk is aan een pakketje en dat je bij aanvallend verlies eigenlijk geen schade lijdt dan lijkt het me logisch dat je toch snel aan edels zal komen.
Ja dan zal je inderdaad de basisproductie omlaag moeten zetten icm. no-haul. Dit zal het dan een stuk inperken.
 
Reactiescore
127
Mijn voorstel
Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.4
- Aanvalstiming: MS, gap 50ms

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: Ja
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Technologieën: Level 3 systeem
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Bolwerken: Nee
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Farmen: Nee
- Rooftochten: Nee
- Basisproductie: 60
- Burgerwacht: Nee
- Boerderijlimiet: Ja, 2000 eenheden per lvl
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Vlaggen: Niet Actief
- Vakantievervangingen: Ja, tijd gebaseerd minimaal 50% van de tijd dat een acc actief is moet deze zelf spelen. Daarna wordt het account gebruik onmogelijk.

Beschermingen
- Beginnersbescherming: 48 uur
- Ratiobescherming: Geen
- Nachtmodus: 00:00 - 08:00

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 0.2 per speler
- Bonusdorpen: Geen
- Richting Kiezen: Ja, direct bij start. Geen verplaatsen mogelijk.
- Uitnodigen: Nee

Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-33
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Stam
- Ledenlimiet Stam: 5, tribelock actief zodra de 1e stam 10% dominantie heeft behaald. Bij verlaten van een stam zit er een cooldown van 6 uur op voor je een nieuwe kan joinen gedurende de 1e 2 weken.
- Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes: JA.
- Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden: gecontroleerd bij vertrek of aankomst / bij verlaten stam worden troepen teruggetrokken.
- Grondstoffen sturen: Vrij sturen niet mogelijk

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie 30% gedurende 10 dagen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
25
Ik weet niet precies wat de toegevoegde waarde van de ridder hier zou zijn, maar de rest van de instellingen hierboven genoemd vind ik mooi. En zou je in dit geval dan zonder stamlock bij bepaald percentage doen?
 
Reactiescore
127
Ik weet niet precies wat de toegevoegde waarde van de ridder hier zou zijn, maar de rest van de instellingen hierboven genoemd vind ik mooi. En zou je in dit geval dan zonder stamlock bij bepaald percentage doen?
Tribelock is wel goed idee ja.
Ridder omdat je dan sneller kan ondersteunen en aangezien het de bedoeling is dat er geen boosts zijn kan je beter jezelf goed moeten helpen=)
 
Reactiescore
127
Tribelock dan direct doen? Want dat zou wel funest zijn. Als je dan gepakt wordt als speler zit je met een speler met 0 punten in je stam.
Of je moet aanzetten dat als spelers 0 punten hebben ze eruit gaan. Maar dan kan je als tegenstander juist tactisch stammen in leven houden omdat ze dan niet kunnen recruiten.

Plus je kan nog steeds internen als je er zo'n regel van maakt.
 
Reactiescore
197
Plak er anders gewoon een tijdsperiode op? Bv 14 dagen (was bij dat afgelopen .net toernooi ook zo)

Dan krijg je ook niet dat er verontwaardiging komt als stammen ineens gaan fuseren om de tribelock te rushen en staat het van ter voren al vast voor iedereen.
 
Reactiescore
408
Na maandje tribelock is wel redelijk toch
 
Reactiescore
734

Duckje

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
2.227
Hieronder een voorstel voor Classic 28, gebaseerd op de instellingen van @Tik Em Aan Ouwe (hierboven) met enkele tweaks op basis van haalbaarheid en eigen input.

Mijn voorstel
Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.4
- Aanvalstiming: MS, gap 50ms

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: Ja
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Technologieën: Level 3 systeem
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Bolwerken: Nee
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Farmen: Nee
- Rooftochten: Nee
- Basisproductie: 60
- Burgerwacht: Nee
- Boerderijlimiet: Ja, 2000 eenheden per lvl
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Vlaggen: Niet Actief
- Vakantievervangingen: Ja, In een termijn van 48h moet de account 18 uur zelfstandig spelen (Experimentele instelling)

Beschermingen
- Beginnersbescherming: 48 uur
- Ratiobescherming: Geen
- Nachtmodus: Variabel

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 0.2 per speler
- Bonusdorpen: Geen
- Richting Kiezen: Ja, direct bij start. Geen verplaatsen mogelijk.
- Uitnodigen: Nee

Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-33
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Stam
- Ledenlimiet Stam: 5, Stammen leaven is vanaf de start niet mogelijk. stammen joinen wordt 2 weken na de start gedeactiveerd. één keer in een stam zit je dus vast
- Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes: JA.
- Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden: gecontroleerd bij vertrek of aankomst / bij verlaten stam worden troepen teruggetrokken.
- Grondstoffen sturen: Vrij sturen niet mogelijk

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie 30% gedurende 10 dagen.
 
Reactiescore
938
Hieronder een voorstel voor Classic 28, gebaseerd op de instellingen van @Tik Em Aan Ouwe (hierboven) met enkele tweaks op basis van haalbaarheid en eigen input.

Mijn voorstel
Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 5
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.4
- Aanvalstiming: MS, gap 50ms

Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: Ja
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Technologieën: Level 3 systeem
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Bolwerken: Nee
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Farmen: Nee
- Rooftochten: Nee
- Basisproductie: 60
- Burgerwacht: Nee
- Boerderijlimiet: Ja, 2000 eenheden per lvl
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Vlaggen: Niet Actief
- Vakantievervangingen: Ja, In een termijn van 48h moet de account 18 uur zelfstandig spelen (Experimentele instelling)

Beschermingen
- Beginnersbescherming: 48 uur
- Ratiobescherming: Geen
- Nachtmodus: Variabel

Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 0.2 per speler
- Bonusdorpen: Geen
- Richting Kiezen: Ja, direct bij start. Geen verplaatsen mogelijk.
- Uitnodigen: Nee

Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-33
- Edelmannen looplimiet: 25 velden

Stam
- Ledenlimiet Stam: 5, Stammen leaven is vanaf de start niet mogelijk. stammen joinen wordt 2 weken na de start gedeactiveerd. één keer in een stam zit je dus vast
- Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes: JA.
- Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden: gecontroleerd bij vertrek of aankomst / bij verlaten stam worden troepen teruggetrokken.
- Grondstoffen sturen: Vrij sturen niet mogelijk

Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie 30% gedurende 10 dagen.
Jammer dat er niet iets speciaals aan is toegevoegd buiten die tribelock miss. Ik had toch eens een 2 dorpen start of een wat hoger startniveau weer eens gezien.
 
Reactiescore
734
Jammer dat er niet iets speciaals aan is toegevoegd buiten die tribelock miss. Ik had toch eens een 2 dorpen start of een wat hoger startniveau weer eens gezien.
Die tribelock geeft echt een gigantisch leuk effect aan de Classic imo haha. Je moet ervoor zorgen dat je stam vanaf de start goed draait dus je denkt veel meer stam-minded. Daarnaast zorgt dan het lage ledenlimiet dat dit maximaal 5 man mogen zijn wat zorgt voor meerdere (actieve) stammen.
 
Reactiescore
0
Mijn voorstel
Snelheid:

- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 4
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0,5
- Aanvalstiming: 50ms

Spel Systeem

- Ridder/Standbeeld: inactief
- Boogschutters/bereden Boogschutters: inactief
- Technologieën: simpel
- Kerk en geloof: inactief
- Uitkijktoren: inactief
- Bolwerken: inactief
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Farmen: Actief
- Rooftochten: Inactief
- Basisproductie: 12000 bij lv.30
- Burgerwacht: inactief
- Moraal: inactief
- Prestaties: actief
- Vlaggen: inactief
- Vakantievervangingen: max 3 dagen per 3 weken

Beschermingen

- Beginnersbescherming: 48 uur
- Ratiobescherming: inactief
- Nachtmodus: 00.00 - 08.00

Kaart & Dorpen

- Barbarendorpen Ratio: 2 per speler
- Bonusdorpen: inactief
- Richting Kiezen: inactief
- Uitnodigen: inactief

Edelen

- Edelmanproductie: goudmunten
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-33
- Edelmannen looplimiet: 12 uur

Stam

- Ledenlimiet Stam: 6
- Stamlimiet: speler kan na joinen van een stam voor 7 dagen geen nieuwe stam joinen
- Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes: nee
- Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden: ja, controle bij aankomst
- Grondstoffen sturen: inactief

Overwinningsvoorwaarden

- Overwinningsvoorwaarden: 30% voor 14 dagen