Classic #28 Feedbacktopic

Reactiescore
2.490
Classic 28


Onze 28ste classic zal op maandag 27 september starten. Lees goed de wereldinstellingen want net zoals elke classic zijn een aantal bijzonderheden die het spel anders maken.
Pre-registratie is reeds geopend, de wereld start omstreeks 10:00. We wensen jullie alvast veel succes!

Deze instellingen zijn gebaseerd op de instellingen van @Tik Em Aan Ouwe met enkele tweaks op basis van haalbaarheid en eigen input.

Mijn voorstel
Snelheid:
- Bouwen: 5
- Commando's: 0.4 (100%)
- Aanvalstiming: MS, gap 50ms
- Basisproductie: 62, Op level 30 produceer je 24.000 per uur
Spel Systeem
- Ridder/Standbeeld: Ja, 1 ridder. Geen items
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Technologieën: Level 3 systeem
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren: Nee
- Bolwerken: Nee
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Farmen: Nee
- Rooftochten: Nee
- Burgerwacht: Nee
- Boerderijlimiet: Ja, 2000 eenheden per lvl
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Vlaggen: Niet Actief
- Vakantievervangingen: Ja, In een termijn van 48h moet de account 18 uur zelfstandig spelen (Experimentele instelling)
Beschermingen
- Beginnersbescherming: 48 uur
- Ratiobescherming: Geen
- Nachtmodus: Variabel
Kaart & Dorpen
- Barbarendorpen Ratio: 0.2 per speler
- Bonusdorpen: Geen
- Richting Kiezen: Niet mogelijk
- Uitnodigen: Nee
Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 25-33
- Edelmannen looplimiet: 25 velden
Stam
- Ledenlimiet Stam: 5, Stammen leaven is vanaf de start niet mogelijk. stammen joinen wordt 2 weken na de start gedeactiveerd. één keer in een stam zit je dus vast
- Aanvallen op stamleden worden omgezet in bezoekjes: JA.​
- Ondersteuning kan enkel naar stamleden verstuurd worden: gecontroleerd bij vertrek bij verlaten stam worden troepen teruggetrokken.​
- Grondstoffen sturen: Vrij sturen niet mogelijk
Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie 30% gedurende 10 dagen. Het recht bestaat voor de tweede stam om verlenging aan te vragen als deze zich binnen 5% bevindt. De verhoging zal 5% zijn en kan meerdere keren worden aangevraagd (zolang de tweede stam zich binnen 5% begeeft)
CM note: Zowel de dominantiewijziging als het sluiten van stammen is een manueel proces. Qua verhoging dominantie: Gelieve niet te wachten tot het laatste moment om deze aan te vragen. Qua Stamlock zal dit in de loop van de dag plaatsvinden.


We wensen jullie ontzettend veel succes op deze nieuwe spelwereld.

We verwachten jouw feedback op het klassieke wereldforum!

Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars Team


Feedback is welkom.

Het team zal stammen niet leeghalen of gestopte spelers uit een stam halen om een slot open te maken.

Kies dus wijs wie je in je stam zet.
 
Reactiescore
853
Is een variabele nachtmodus tegenwoordig een ding? Enorm rare instelling in mijn ogen.
 
Reactiescore
853
Op .net wel een goede instelling maar vreemd dat het hier ook komt
Op .net / speeds kan ik er nog in komen. Maar op classic waar over het algemeen alle accounts een team van minimaal 3 personen hebben is dit een hele aparte instelling.
 
Reactiescore
64
Prima settings.

Nog wel klein verzoekje is het mogelijk om os bij aankomst te checken inplaats van vertrek.
Met boer limiet is het al lastig genoeg om nieuwe dorpen te behouden dus os na kunnen sturen zou wel fijn zijn :biggrin:

Ja deze bewerking zou ik graag ook nog zien. Verder prima instellingen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
de stam instelling zorgt wel voor een enorm voordeel voor premades imo
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
want het verleden bewijst niet dat premades elkaar wel vinden zelf al staan al die dingen uit... :redface:
 
Reactiescore
1.140
Wanneer stonden al die dingen uit dan?
En als het uit staat betekend dat al op zijn minst dat het een premade zonder bulten boosts is.
Dat is toch wel grootste probleem van die premades de laatste werelden.

En als ze streng zijn en met terug werkende kracht accounts bannen als ze er achter komen dat er meerdere accounts zijn aangemaakt om een goed plekje te vinden denk ik dat je zelfs die premades niet hebt.
 
Reactiescore
864
want het verleden bewijst niet dat premades elkaar wel vinden zelf al staan al die dingen uit... :redface:

Opzich is dat wel allemaal long term en moet je maar hopen dat iedereen blijft leven(zie afgelopen classic). Ik hoop dat iedereen gewoon een beetje het boosten beperkt door vooral naar zichzelf te kijken. Er blijven altijd factoren waar TW zelf nooit invloed op kan hebben.
 

DeletedUser17472

Guest
Onmogelijke settings voor mij... en voor veel anderen ook vrees ik.
 

DeletedUser17472

Guest
Aangezien ik bij voorbaat al ben uitgesloten door jullie doordat niemand mij in een stam wil opnemen. Dus dan houdt het op he...

DIt geldt overigens voor iedereen die niet regelmatig op classic.nl speelt en die voor de zogenaamde toppers niks kunnen.
 
Bovenaan