Classic #28 Feedbacktopic

Reactiescore
473
Aangezien ik bij voorbaat al ben uitgesloten door jullie doordat niemand mij in een stam wil opnemen. Dus dan houdt het op he...

DIt geldt overigens voor iedereen die niet regelmatig op classic.nl speelt en die voor de zogenaamde toppers niks kunnen.

Dan is dit toch juist de perfecte classic voor deze groep om zich zelf te bewijzen? de kaarten worden al heel snel geschud en men gaat meteen weten welke de stammen om in de gaten te houden zijn.
 

DeletedUser17472

Guest
Je kunt niet zomaar verplichten dat mensen met je in een stam willen lolz?
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik zeg alleen dat met dit soort classics, waarbij de stammen met 14 dagen sluiten, heel veel mensen worden uitgesloten.
 
Reactiescore
1.094
En dat is een verkeerd op een wereld gericht op gevorderden omdat?

Sowieso zijn de echte classic groepen van weleer er al tijden niet meer, je kansen zijn dus veel hoger dan dat je aanvankelijk denkt
 
Reactiescore
23
Prima settings.

Nog wel klein verzoekje is het mogelijk om os bij aankomst te checken inplaats van vertrek.
Met boer limiet is het al lastig genoeg om nieuwe dorpen te behouden dus os na kunnen sturen zou wel fijn zijn :biggrin:

is deze instelling nog veranderd ?
 
Reactiescore
2.490
Tevens stond de 2 dorpen start nog aangevinkt. Dus gefeliciteerd met je 2de dorp!
 
Reactiescore
864
@Duckje
kan je misschien forum weer opschonen :D?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Aangezien ik bij voorbaat al ben uitgesloten door jullie doordat niemand mij in een stam wil opnemen. Dus dan houdt het op he...

DIt geldt overigens voor iedereen die niet regelmatig op classic.nl speelt en die voor de zogenaamde toppers niks kunnen.
Waar komt dat constante gejank vandaan? Het is nogal wiedes dat niemand jou in een stam hoeft als je het verdomd scripts te gebruiken, solo speelt en zo belachelijk traag groeit? Laat eens wat overtuigends zien en er zullen vast mensen jou willen opnemen in de stam.
 
Reactiescore
0
Hey everyone,

my netherlands is level Google translate, so can anybody tell me, if farming is enabled on this classic world?

Just wondering, because there is no farm assistant ;)

Best regards
 

DeletedUser84257

Guest
Hey everyone,

my netherlands is level Google translate, so can anybody tell me, if farming is enabled on this classic world?

Just wondering, because there is no farm assistant ;)

Best regards

Farming is disabled, it's a on haul world.
 
Bovenaan