Classic 26: Feedback op instellingen

Reactiescore
864
Sluit me hierbij aan. Het wordt nu een beetje een discussie wie het meest deugt op basis van de soort interns. Daarnaast vind ik het ook niet helemaal terecht dat ons wordt verweten die Kameraden stam te internen, wij hebben hen namelijk gewoon weggespeeld (destijds als Uriel en wij zaten zelf volgens mij nog in dTrein) op het moment dat ze 3 stammen hadden en de overgebleven spelers wouden ons toen joinen, dus dat lijkt me geen heel groot verschil met wat IQ nu doet met epic mil0w. Voor de rest klopt het argument dat Venom is gestart met een stam om te internen simpelweg niet.

Voor de rest heb ik ook weinig relevante opmerkingen gezien qua feedback op de instellingen in dit topic trouwens. Misschien een idee om deze eindeloze discussie te beëindigen en OT te gaan? :smile:

Als volgens jullie de discussie daarover gaat hebben jullie denk ik het punt gemist wat wij probeerde te maken. Het gaat niet om wie de meeste interns heeft - het gaat om de manier waarop. Daarmee wil ik ook zeker een nuance leggen in mijn eerdere berichten: zeker niet alle spelers van Venom zijn zo - er zitten ook meerdere spelers tussen met wie gewoon normaal een conversatie gevoerd kan worden en wel hebben moeten clearen e.d. voor hun dorpen.

Maar goed, prima om de discussie te sluiten en verder te gaan.
 

Deleted User - 487806708

Guest
Voor iemand die "analist" in zijn naam heeft ben je bijzonder stom bezig. Als je oprecht denkt dat wij hier ODA boosten wil ik je best berichtjes doorsturen waar de vijand gewoon netjes gecleared wordt. In tegenstelling tot jullie moeten wij namelijk wel werken voor onze dorpen ;)
 
Reactiescore
3
ging over Ragnar die hij op zijn intern stam ST gepakt heeft.

intern op ST . Tegenwoordig gaat er zoveel onzin rond op het AF. Weet niet wat er nog meer geluld is hierboven maar die gene mag wel ipv alleen maar lullen IG wat van zich laten zien.
 

Bijlagen

  • 74198776-EA13-4B0D-9B85-237F3E94528E.png
    74198776-EA13-4B0D-9B85-237F3E94528E.png
    1.022,4 KB · Weergaven: 49
Reactiescore
298
Ik zie dat de 10-dagenteller is gaan lopen, maar moet dominantie percentage niet weer verhoogd worden, gezien het minieme verschil tussen nr 1 en 2?
 
Bovenaan